Gå til innhold

Er tinder dødt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde tinder for ca ett år siden, og bestemte meg for å installere det igjen for noen dager siden. Men det virker så forbanna dødt?!? Jeg matchet med ca 30-40 de to første dagene, men etter det har det vært helt stille. De som jeg har matchet med virker heller ikke særlig hyppe på å snakke(lol). Føler det var mye mer aktivt for ett år siden?



Anonymous poster hash: 6eb03...bf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke det :( Har tenkt å prøve det ut i januar



Anonymous poster hash: cbbee...70b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs veldig på hvor du bor og hva du har sat Km og min/maks alder til, men du har jo ikke mye å klage over når 30 - 40 matches på noen dager.

Det tar flere måneder å oppnå som mann. Det hjelper jo veldig lite om du ikke tar intiativ til samtaler selv også.



Anonymous poster hash: 3563f...11e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, har bare hatt det litt under ett år, og det var kanskje mer poppis før, men føler de aller fleste (single) er der.



Anonymous poster hash: 1e7cf...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Spørs veldig på hvor du bor og hva du har sat Km og min/maks alder til, men du har jo ikke mye å klage over når 30 - 40 matches på noen dager.

Det tar flere måneder å oppnå som mann. Det hjelper jo veldig lite om du ikke tar intiativ til samtaler selv også.

Anonymous poster hash: 3563f...11e

måneder?. Det var vell å ta litt drøyt i mann. Fikk jo 20 matches første dagen. Er veldig individuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs veldig på hvor du bor og hva du har sat Km og min/maks alder til, men du har jo ikke mye å klage over når 30 - 40 matches på noen dager.

Det tar flere måneder å oppnå som mann. Det hjelper jo veldig lite om du ikke tar intiativ til samtaler selv også.

Anonymous poster hash: 3563f...11e

Nå er jeg mann. Har også tatt intiativ til noen samtaler, men de virker helt fraværende. Et par gidder ikke svare, noen svarer bare helt kort, mens et fåtall faktisk holder en samtale.

De første 30 matcha jeg vel nesten med på en dag, og her var jeg også ganske selektiv, men etter det har jeg fått ekstremt få. Har begynt å sweipe til høyre på alle sammen bare for å sjekke, men får ikke en gang nå noen matcher. Har begynt å sjekke profilene og det ser ut som de aller fleste ikke har vært aktive på flere dager/uker.

Anonymous poster hash: 6eb03...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg matchet med en på Tinder for 2 måneder siden som jeg nå dater - så helt dødt er det ikke! :fnise:



Anonymous poster hash: 63e51...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe respons selv. Så hele greia er oppskrytt.

Ikke rart, de fleste menn ønsker å starte med et hvitt ark, ikke med et ark som noen annen har skriblet på.

Anonymous poster hash: 4359d...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe respons selv. Så hele greia er oppskrytt.

Har du noe tekst? Bilder av deg med unger? Om det er deg på bildet burde du ikka ha noe problem med å få matcher (no wk).

Anonymous poster hash: 6eb03...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart, de fleste menn ønsker å starte med et hvitt ark, ikke med et ark som noen annen har skriblet på.

Anonymous poster hash: 4359d...8b3

Så hva er det du hinter til?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

måneder?. Det var vell å ta litt drøyt i mann. Fikk jo 20 matches første dagen. Er veldig individuelt

Da er du betydelig heldigere enn det jeg og mine kompiser er på den appen.

Anonymous poster hash: 3563f...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du betydelig heldigere enn det jeg og mine kompiser er på den appen.

Anonymous poster hash: 3563f...11e

Tror du det er flaks/uflaks som avgjør om jenter sveiper til høyre eller venstre?

Anonymous poster hash: 47449...981

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får både matcher og jenter som tar kontakt. Men det er veldig dødt i forhold til et år siden, skru opp km stand hjelper også(mange går innom en gang i blandt, derav meg, det kan gå en uke uten at jeg er innom der)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er det du hinter til?

At de fleste menn ønsker et hvitt ark å tegne på. De eneste menn som tar til takke med et ark som er skriblet på fra før er menn som er desperate.

Anonymous poster hash: 4359d...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At de fleste menn ønsker et hvitt ark å tegne på. De eneste menn som tar til takke med et ark som er skriblet på fra før er menn som er desperate.

Anonymous poster hash: 4359d...8b3

Så du mener at det bare er å ta med en bank notisbok på date? :D

Anonymous poster hash: d4634...464

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de fleste menn ønsker et hvitt ark å tegne på. De eneste menn som tar til takke med et ark som er skriblet på fra før er menn som er desperate. Anonymous poster hash: 4359d...8b3

mulig det der hørtes smart ut i ditt eget hode, men hva er det du mener?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det der hørtes smart ut i ditt eget hode, men hva er det du mener?

Er vel innlysende at han snakker om Baggasje, uten av jeg vet om han mener exér, tidligere barn eller no annet.

Anonymous poster hash: 6eb03...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...