Gå til innhold

Er tinder dødt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vel innlysende at han snakker om Baggasje, uten av jeg vet om han mener exér, tidligere barn eller no annet. Anonymous poster hash: 6eb03...bf0

ja sammenhengen med tinder/ jenta han siterte??
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At de fleste menn ønsker et hvitt ark å tegne på. De eneste menn som tar til takke med et ark som er skriblet på fra før er menn som er desperate.

Anonymous poster hash: 4359d...8b3

De på Tinder vet jo ikke om jeg er skriblet på eller ikke.

De vet jo ikke en pøkk når de ikke tar kontakt. :)

Endret av AnnetteF
  • Liker 1
Skrevet

Jeg matchet også en i høst, og vi har datet og køyet:P

Virker ikke som det er så mange som er hypp på ons det lenger hvertfall og det er jo bra.

Mulig mange gjør som meg, snoker:O

Anonymous poster hash: ae62d...7bf

Skrevet

gitt opp tinder :P de jeg matcher med svarer jo for pokkern meg ikke når jeg tar kontakt, å så skriver de i profilene sine at de er lei av å være de eneste som tar kontakt?? idioter :P

Anonymous poster hash: 05e99...402
  • Liker 1
Skrevet

gitt opp tinder :P de jeg matcher med svarer jo for pokkern meg ikke når jeg tar kontakt, å så skriver de i profilene sine at de er lei av å være de eneste som tar kontakt?? idioter :P

Takk! Jeg er ikke alene 😂

Skrevet

Haha, skreiv no jeg oppfatta som morsomt til ei jente, hu lurte på om jeg var dum :laugh:

Anonymous poster hash: 6eb03...bf0

Skrevet

Haha, skreiv no jeg oppfatta som morsomt til ei jente, hu lurte på om jeg var dum :laugh:

Anonymous poster hash: 6eb03...bf0

ikke din type humor med andre ord :fnise: ikke verdt strevet!

Skrevet

Takk! Jeg er ikke alene

dobbeltmoralen lenge leve :fnise:

Skrevet

Folk slutta å bruke det når de oppdagat 95% av brukerne bare var ute etter et kjapt knull eller en fuck friend.

Anonymous poster hash: e2ddb...8b0
Skrevet

Folk slutta å bruke det når de oppdagat 95% av brukerne bare var ute etter et kjapt knull eller en fuck friend.

Anonymous poster hash: e2ddb...8b0

signerer den. fått match en gang der hvor vedkommende skreiv som åpningsreplikk, "pule?". ble ikke videre sjarmert av det kan man si :P

• Liker 2
Skrevet

Merkelig, jeg opplever det akkurat likt. Har hatt det lenge men synes deg gikk så trått så sletta kontoen og registrerte på nytt. Da fikk jeg, som deg mye matcher de første dagene og så stoppa det opp. Veldig merkelig siden det på de fleste var jeg som likte først, så det er ikke noe Evt logikk i at de som har likt meg ligger "øverst i bunken" heller

Anonymous poster hash: 9896f...c0b

Skrevet

fikk høre av en kompis en gang at han likte alle jentene der inne for så å se hvem som matchet, og etterpå ta en avgjørelse på hva han ville gjøre videre. sikkert flere som han der inne.

Skrevet

Synes og det er rimlig dødt på tinder. Er gjerne 5-10 matcher i uka, men da grovt overvektige å ser ut som de er 20 år eldre enn alderen de er, spam kontoer som linker til nettsider og tidvis noen ekte frøkner som ikke skriver/svarer eller som er interesert i et halvt sekund når de svarer kansje en dag eller 2 senere.

For min del virker det som det er mer for snokingen folk har det og selvfølgelig tidsfordriv når man kjeder seg. Jeg fikk litt mer respons når jeg hadde bilde med skjegg enn uten. Men blir ikke noe mer ut av det fordeom. Bortkasta tid for min del, og litt dumt da det virker som nettdating sidene har død som følge av ting som Tinder.

Har gitt opp litt alt det "virtuelle" dating greiene jeg, kan sjarmere damer bra i virkligheten, mens på nett virker det som det er mer flaks som spiller inn på om man kommer under huden og det overflatiske. Bare litt dumt for min del da jeg ikke er så mye på sosiale arenaer hvor jeg kan treffe nye damer da jeg er litt opptatt i hverdagen.

Lenge leve frustrasjonen, men har heldigvis godt selskap i verdens beste hund =)

Skrevet

BTDT. Avskrev Tinder en gang i snart ifjor da jeg ble lei av disse utrolig teite spørsmålene :"Fine lepper! Kan du ha dem på staken min?" Hvilke åndssvake tullinger skriver noe slikt til noen de kun ser på en app? :glare:

Skrevet

Tinder er en aplikasjon for de ganske kjekke. Må innrømme at jeg bare glemmer slike ting og heller fokuserer på studier og arbeid.

Skrevet

fikk høre av en kompis en gang at han likte alle jentene der inne for så å se hvem som matchet, og etterpå ta en avgjørelse på hva han ville gjøre videre. sikkert flere som han der inne.

Det er jo fordi man får så lite repons av jenter at man blir tvingt til å gjøre det slik.

Anonymous poster hash: 4fbaa...4da

Skrevet (endret)

Det er jo fordi man får så lite repons av jenter at man blir tvingt til å gjøre det slik.

Ingen som blir tvunget til noe :P

Endret av For the ladies
  • Liker 2
Skrevet

Det er dødt=)

Hurra!!! La det forsvinne så mine single venninner ikke lengre gråter over en gutt i uken de har datet gjennom det dritet der... Etter at det kom har ei av mine nærmeste venninner gått i baken av dårlig selvtillit på grunn av alt som fulgte med...

Anonymous poster hash: 59ed2...21f

Skrevet

Hurra!!! La det forsvinne så mine single venninner ikke lengre gråter over en gutt i uken de har datet gjennom det dritet der... Etter at det kom har ei av mine nærmeste venninner gått i baken av dårlig selvtillit på grunn av alt som fulgte med...

er like gale med guttene. Er mange som blir brendt der. har opplevd det selv også. Men får ikke dårlig selvtilitt av den grunn. bare beveger meg videre

Skrevet

De på Tinder vet jo ikke om jeg er skriblet på eller ikke.

De vet jo ikke en pøkk når de ikke tar kontakt. :)

Om det bildet er av deg, må jeg si at du er utrolig pen med snille øyne, så om ikke du får kontakt, vil jeg si at tinder er dødt. (Jente 25, uten intensjoner med komplimentet ;) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...