Gå til innhold

pupper, hvordan var dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange har vonde pupper ved graviditeten, men hvordan vondt får man? Hvordan var dine? Føles alltid puppene vonde? Er smerttene eller de generelle symptomene konstante eller er det noen dager med og uten symptomer?

Kan man ha vondt i en liten del av den ene puppen eller er det hele puppen som gjør vondt?

Anonymous poster hash: e1d8c...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bare vonde brystvorter. Veldig spesielt, skjønte med en gang at jeg var gravid, før test.

Anonymous poster hash: 220f4...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dritvondt i brystvortene!!! Mannen fikk ikke lov å ta på de, så heldigvis gikk det over etter hvert 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt ømme her ved bevegelse eller berøring, som like før mens til vanlig. De er litt fyldigere enn vanlig, men ikke slik at cupstørrelsen er forandret. Jeg har rundet 8 uker. Like før positiv test var det noen små knuter som var ømmere enn vanlig i nedre del av brystet, bare noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt ømme her ved bevegelse eller berøring, som like før mens til vanlig. De er litt fyldigere enn vanlig, men ikke slik at cupstørrelsen er forandret. Jeg har rundet 8 uker. Like før positiv test var det noen små knuter som var ømmere enn vanlig i nedre del av brystet, bare noen dager.

Hva mener du med knuter som var ømme?

Anonymous poster hash: e1d8c...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine vokste plutselig ca 9-10 dager dpo i alle fire svskap. Visste da at jeg var gravid.

Hadde ikke gått på hormonprevansjon i flere år så det var annerledes normalt. Så litt ømt på sidene, mot armhulen.



Anonymous poster hash: 67903...cf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig ømme brystvorter, og med tiden føltes brystene ganske tunge og småømme. Det var konstant et lite ubehag om jeg kom borti brystene mine, løp opp og ned trappene o.l., men var vel verst om natten når jeg sov. Våknet flere ganger av at de var så ømme.



Anonymous poster hash: 32104...61b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før IKM og frem til rundt uke 7-8 var de rett og slett dritvonde. Vondt å være borti dem og når jeg tok av bh såføltes det som de var så tunge at de skulle falle i gulvet :P etter det har det vert litt av og på.

Men vi er alle forskjellige:)

Anonymous poster hash: 8f0cb...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20 og har gått fta 70 B til E!! Krise. Håper det ikke fortsetter sånn, da blir jeg en god utgave av Pamela.. :/

Anonymous poster hash: a4593...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kokte, var glovarme allerede før ikm.

Jeg gikk fra 75b til 85e i svangerskapet.

Alt gjorde vondt av berørelse, utrolig ømfintlige!

Er nå 4 år siden fødsel, og er på 75c/d nå

Anonymous poster hash: 668b5...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er bare litt ømme, det er f.eks veldig ubehagelig å ligge på dem. Største forandringen er at de har vokst 2 cup-størrelser allerede, og jeg er bare i uke 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med knuter som var ømme?

Anonymous poster hash: e1d8c...870

Det er nok deler av kjertelvevet som har hovnet litt. Det kjentes som kuler/knuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 dager i starten var de ømme og siden har jeg ikke merket noe til puppene annet enn at de ikke tåler kulde pga såre brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka aldri noe, ble verken større eller mindre.

Ikke no råmelk e.l heller.

Eneste forskjellen var at de ble litt mørkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vonde, bare mye større over natta! Litt sårt hvis jeg klemmer på siden, men det trenger jeg jo ikke å gjøre 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puppene i seg selv var ikke vonde, men brystvortene føltes som om noen hadde slipt dem med diamantborr! De var utrolig såre i starten. Nå kjenner jeg ingenting. Litt stikninger i livmoren og kvalmebyger, men utover det så føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.

Endret av me2u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vonde, bare mye større over natta! Litt sårt hvis jeg klemmer på siden, men det trenger jeg jo ikke å gjøre 😜

Hvor tidlig begynte dem å vokse?

Anonymous poster hash: 28abd...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at man får større bryster etter å ha fått barn? At man går opp i cup size, etter at amminga er ferdig? Dvs at de forblir større? Evt samme el mindre?

Jeg vil verken ha større el mindre, fornøyd med mine.



Anonymous poster hash: e6689...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig begynte dem å vokse?

Anonymous poster hash: 28abd...19e

Jeg merket det vel ca 11 dpo, og det var da jeg testet. Etter dette har de blitt enda litt større😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...