Gå til innhold

Hvorfor hater venstresiden i Europa Usa?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Enig i det,men jeg synes det er noe skummelt når den fjerde statsmakt blandes med de andre. Media er en stor maktfaktor og et ensidig bilde kan fort lede befolkningen.

Privat eierskap av media kan reguleres som det også gjør til at et monopol ikke kan oppstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn
Enig i det,men jeg synes det er noe skummelt når den fjerde statsmakt blandes med de andre. Media er en stor maktfaktor og et ensidig bilde kan fort lede befolkningen.

Privat eierskap av media kan reguleres som det også gjør til at et monopol ikke kan oppstå.

Dersom vi kun hadde hatt Nrk, som vi hadde faktisk helt til ut på 80-tallet, så kan jeg være enig. Jeg er for at vi i tillegg til de kommersielle kanalene også har en statskanal som ikke styres av sponsorene. Hvis vi ser bort fra Tv2, som må følge retningslinjer fra Stortinget er de andre kommersielle kanalene bare søppel. Se på TVN og TV3. Vi trenger kanaler som TV2 og NrK som må følge retningslinjer fra Stortinget.

Jeg ser også et poeng i det at det kun har vært tidliger AP-ere som har vært kringkastingssjef. Nå har vi Bernander. Hvem vet, kanskje det blir Carl. I Hagen neste? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstresiden i Norge jobber i staten og er lærere med skjegg og sånt. Også har damene "kreftsveis" og er svært moralske. Visstnok hater mange av dem USA fordi der får folk til noe- de skaper noe selv og det er døden for mange av lærerne og de andre statsansatte. De er jo selv bare vandt med oppsatte system og strukturer og at andre fikser tingene for dem. De lever i slik en lett verden og de misunner folk som får til noe og tjener mye penger. Disse nordmennene liker ikke amerikanere som er oppdratt til å tro at de er noe og at de kan bidra med noe kreativt. De har mindreverdighetskomplekser overfor flinke folk.

Derfor hater venstresiden USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...