Gå til innhold

kjedelig julaften :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda det ser koselig ut på reklamene, men jeg synes det er styr og stress med mange på juleaften. Foreldrene mine er skilt og mamma har veldig stor familie mens pappa har liten. I år er jeg hos pappa og det er mye bedre. Vi blir 5 stykker. Helt perfekt :) Rolig og koselig.

I fjor var jeg hos mamma og da var vi 17 stykker! Både barn og voksne. Mye snakking, ungene er helt i 100, bråk, laaang tid på å åpne pakker, rot og alt tar tid. Jeg var helt utslitt da kvelden var omme.

Du burde jo være glad for at du har noen å feire med. Ikke alle som er så heldige.

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi blir også bare 4 voksne. Synes også det er litt kjedelig. Når jeg vokste opp var vi rundt 20 stk, og det er det jeg forbinder med julaften. Fullt hus, høyt volum, ett tonn pakker osv.

Anonymous poster hash: b148f...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var bare tre i år, og selv om jeg skulle ønske brødrene mine kunne vært her, så har vi hatt ei kjempetrivelig jul, bare meg, mamma og pappa. :) Kunne aldri tenkt meg å feire med en hel skokk med folk, tror det hadde blitt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi mye folk hele jula, og det kan være både koselig og slitsomt. På den slitsomme siden er det mengder med mat som skal beregnes, kjøpes inn, lagres, tilberedes. Det er oppvaskmaskin som må fylles og tømmes i ett sett, vi kan ikke ta fri fra klesvask i mange dagene før det flyter over, det ryddes hele tida og det er konstant kø på badet. Det er trangt om plassen når vi åpner gaver, og et sant kaos som tar lang tid.

På den positive sida er det god tid til å prate med dem man kanskje ikke ser så ofte, og det er alltid noen som vil se en film eller spille et spill ilag hvis noen foreslår det.



Anonymous poster hash: 6435c...d02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...