Gå til innhold

edea's prøvetid

edea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle stikke innom og si:

:nisse:Riktig God Jul Edea!! :nisse:

Håper det går bedre med dere nå...og at du snart er tilbake igjen! Savner deg masse!! :)

Stoooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker deg en fin jul, tross alt. Håper at alle involverte parter får den støtte og omsorg som er nødvendig. :klem: I mellomtiden skal vi passe på dagboken for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:klø: :sjenert::forvirra: Hvor er du hen da edea?! Det er jo kjempelenge siden du var innom nå!!!

Håper at alt strå bra til hos dere og at det nye året bringer mye glede i edea-heimen! :)

Stooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg lokke deg frem igjen med litt sjokoladekake?? :wink:

Håper virkelig at du har det bra, og at KG-pausen har ført mye godt med seg!

Men så håper jeg også at du snart er tilbake "hos oss" igjen...savner deg!! :kyss: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra.

Dvs jeg har det bra akkurat nå, om tre timer har jeg det kanskje ikke så bra igjen. Det varierer mao VELDIG.

Har forsøkt å skrive litt her inne om det som har skjedd osv flere ganger, men hver gang har jeg bare slettet ordene. Alt som kommer ut blir feil. Dessuten så er vi på en måte kommet litt over det, helt til vi blir minnet på det igjen.

Forholdet mellom Mannen og meg er blitt styrket av det hele. Vi har gode samtaler sammen og er kommet hverandre enda nærmere. Så det er ihvertfall bra.

Har bestemt meg for at linjene over er alt som jeg kommer til å skrive om den siste tiden. Ønsker ikke å dvele mere ved det.

Men, jeg er ihvertfall tilbake igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener, og for at dere har holdt boka mi i live!! Setter utrolig stor pris på dere alle sammen, og har savnet dere veldig. Som jeg skrev over så har jeg vært innom og smuglest tidligere også, og har begynt å skrive noe, men alt er bare blitt dumt.

Mannen og jeg har holdt prøvinga sånn nogenlunde i gang. Har kanskje ikke vært på det mest aktive, men har ikke vært helt avholdende heller. Men jeg begynner å mistenke at jeg har PCOS. Har lange og uregelmessige sykluser,kraftige blødninger, har problemer med kviser og uren hud og er overvektig. (wow, for ett bra bilde jeg tegnet av meg selv... :wink: det er kanskje ikke så utpreget noe av det, men anyhow...) Nå skal jeg bare ta EL-tester for å sjekke om jeg har rett i min mistanke før jeg går til legen.

Siste syklus:38 dager

nest siste:36 dager

Første dag siste mens: 14. januar.

Tenker å teste med persona gjennom syklusen denne gangen. Det ble bare gjort delvis forrrige syklus. Det kan jo hende at jeg fortsatt har eggløsning, bare at den kommer på ett helt annet tidspunkt enn jeg tror. Har ihvertfall ingen symptomer som jeg kan kjenne den igjen på.

Blodsukkeret har jeg sjekket på jobben, og det er helt fint. Heldigvis.

Innser at jeg sikkert like gjerne kunne ha tatt kontakt med lege med en gang, men vi skal snart flytte til en annen kommune, og jeg kommer til å få ny fastlege der, så jeg tenker det er like greit å vente til da. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg har fastlege her... :roll:

Ellers så er det ikke så mye jeg har på hjertet i dag. Håper alle har det bra, og gleder meg til jeg skal se innom bøkene deres etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt at du er her igjen! En :klem: til deg for den vanskelige perioden som har vært og som kommer tilbake innimellom. I tillegg en :klem: for kommende prøveperiode®!

Fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så kjekt å se deg igjen Edea!! :hoppe:

Ble så glad da jeg så hilsen fra deg i dagboka, endelig et livstegn!! :kose:

Godt å høre at dere har det bra og prøver som normalt.. Kan kanskje være lurt å ta kontakt med lege ettersom du mistenker PCO. Du får kanskje noen flere svar nå som du tester for EL! Da har du litt mer å komme med til legen også..da får du iallefall svar på om du HAR EL..det er et av problemene for oss PCO-troll..at vi har sjelden eller manglende EL..Håper at du finner ut av det..!! Jeg har aldri testet for EL..så jeg aner egentlig ikke eksakt når den inntreffer hos meg..men jeg regner med at det er tidlig i syklus pga. Pergo..men for å være på den sikre siden så prøver vi annenhver dag...Blir veeldig lenge å leke kaniner for oss..men vi ofrer såpass! :sjarmor::ler:

Håper det ikke blir like lenge til du stikker innom igjen...

Stor og god :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykluser er dumme ting! Sliter med det samme, lange sykluser og antakelig ingen eggløsning.

Jeg har nå vært hos legen jeg da, men av han fikk jeg beskjed om å dra på ferie og ha sex - for det var på ferie barna ble laget (?!?!), og om ikke det fungerte skulle jeg komme tilbake om to år. Dumme legen... Håper du finner en flinkere og får et bedre svar!

Men det er ikke gøy å vente på en kropp som ikke oppfører seg ordentlig, når man egentlig bare har lyst til å bli gravid...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...