Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. januar 2005 #261 Del Skrevet 24. januar 2005 Så koselig at du tilbake,edea!! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 26. januar 2005 Tusen takk for alle hilsener, superjenter! Veldig hyggelig å bli ønsket velkommen tilbake. Er egentlig ganske sløv fortsatt, men jeg kan vel oppdatere litt ihvertfall... Persona to siste dager har ikke vist tegn til EL, er vel nå i realiteten på dag 12. Har ikke testet ennå i dag. Nå har jeg bare arbeidsdag i morgen og så har jeg fri i helgen. Det blir digg, og mannen og jeg reiser sørover til bryllup. Det er fetteren min som gifter seg, og vi gleder oss veldig. Og jeg skal ha ny kjole, nye sko, ny veske, nytt smykke og ny strømpebukse (dah!). Og så har jeg strikket et sjal som jeg kan ha over skuldrene. Tenkte det ble godt med ett litt luftig ullsjal nå i januar... I morgen skal jeg ut og spise sammen med noen av jentene på jobben. Det blir sikkert veldig hyggelig! I neste uke må vi virkelig ta oss sammen med pakkingen. Det har gått veldig tregt foreløbig... men da er det jo bare ei og ei halv uke igjen til vi drar.... gulp. har dritvondt i hodet i dag, mulig jeg har drukket for lite vann.... tror uansett jeg må gå og legge meg nå. Håper alle får ei bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. januar 2005 #263 Del Skrevet 28. januar 2005 Ha en flott helg, edea! Gøy med bryllup, da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. januar 2005 #264 Del Skrevet 28. januar 2005 God helg! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 1. februar 2005 Er tilbake fra bryllup på sørlandet. Vi hadde det helt fantastisk. Var veldig godt å komme bort fra hverdagen for ei stund og å treffe mennesker det går lang tid mellom hver gang vi ser. Jeg personatester hver dag for tiden, uten at jeg har sett antydni[ng til strek nr 2. Det har jeg ihvertfall gjort når jeg har testet tidligere... Har vært ute og kjøpt nye pakker i dag, for jeg har bestemt meg for å teste gjennom virkelig hele syklusen. Ellers er det pakking på gang.... KJEDELIG!!!! får vel løpe tilbake til det.... forresten, er på dag 18... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. februar 2005 #266 Del Skrevet 5. februar 2005 Håper du får ei fin helg! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 5. februar 2005 I dag er dag 2 i syklusen... tror jeg. Fikk ihvertfall blødning i går, og den vedvarer i dag. Begynner å bli alvorlig bekymret... Og har liksom ingen å ty til her jeg er... SNART får jeg forhåpentligvis ny fastlege, og så flytter jeg nærme sykehus, så det blir sikkert ikke så vanskelig å få time til gynekolog... Det er alt for lenge siden jeg hadde GU sist, også... Oppsummering av siste sykluser: Siste: 14.jan.-04.feb. 21 dager ????? Ingen utslag på persona Nest siste: 9.des - 14.jan 36 dager før der: 30.okt - 9.des 40 dager 14.sept - 30.okt 46 dager 13.aug - 14. sept 30 dager 10.juli - 13.aug 33 dager vel det var et lite hjertesukk midt i flyttingen. Håper alle andre har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. februar 2005 #268 Del Skrevet 7. februar 2005 Så godt at dere kommer dere nærmere sykehus og at du får deg en fastlege! Når det ikke slår ut på Personaen...så burde du kanskje ha fått prøvd Pergo for å sparke igang EL!! Men siden du ikke har hatt GU på lenge så må du prøve å få deg en skikkelig sjekk! Dere har jo prøvd ganske lenge på egen hånd! Lykke til med flyttinga Edea! Det er alltid kjedelig med pakking og bæring...men så er det moro med ny bolig også da..og å pakke opp og sette på plass synes iallefall jeg er veeeeldig moro!! Jeg satser på å slippe lettvint unna når vi skal flytte...kanskje bare kose meg med litt pakking! Håper du får ei flott uke edea! Så godt å ha deg tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 24. februar 2005 Omsider har jeg mulighet til å oppdatere litt. Har kommet oss i orden og fått internetten oppkoblet på den nye plassen. Har begynt i ny jobb, trives godt så langt. Veldig hyggelige kollegaer. Litt mye nytt å sette seg inn i til å begynne med, men det kommer vel etterhvert. Har fått time til gynekolog i neste uke, så da kommer vi kanskje et skritt videre på utredningsveien... håper det... Men kjenner jeg meg rett så får vel jeg mensen til den tid. Typisk og pinlig! Det blir ihvertfall spennende til uka..! Mannen reiser bort en ukes tid fra lørdag av, så da kan jeg kanskje få litt mer tid på nettet hjemme. Skriver fra jobb nå, og da tør jeg ikke "henge" så lenge. Mannen har liksom rangen hjemme, for han gjør jo "seriøse" ting på dataen... I dag får vi kanskje TV igjen også. Det blir deilig!! Var ikke opplegg for kabel i leiligheten, så vi må ha parabol. Og det var visst ikke bare bare. Opp på høy stang må den visst og. I allefalll har vi vært to uker uten TV, og det har vært ganske rart.. hørt masse på radio, og lest en del bøker. Jeg har oppdatert meg på litt fag. men jeg må innrømme at det har vært litt rart... Er ganske avhengig av TV'n når det kommer til stykket... Håper alle har det bra, som sagt håper jeg på bedre tid til å stikke innom til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. februar 2005 #270 Del Skrevet 25. februar 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. februar 2005 #271 Del Skrevet 26. februar 2005 Endelig er du tilbake!! Og nå håper jeg du kommer innom oftere altså!! Grattis med ny jobb, og ny leilighet! Store omveltninger i Edea-heimen ser jeg! Godt at dere endelig har kommet dere på plass da..og kjempebra at du har fått time til gynekolog! Nå skjer det saker og ting her! Det blir veldig spennende å følge med fremover altså! Ha en riktig fin helg vennen! Stooor :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #272 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er lørdag og jeg er hjemme aleine. på en ny plass i verden hvor jeg ikke kjenner noen. Og jeg har fått omgangssjuka... er kvalm og løper på do i eninga. stakkars, stakkars edea!!! ja, ja. Skulle egentlig ha vært på kveldsvakt, men det utgikk jo. Er ihvertfall verdensmester i å synes synd på meg selv, så der trenger jeg ikke hjelp. Men det hadde vært kjekt å hatt en mann her som kunne hjelpe meg med litt andre ting.. Satser på å bli bra snart! Jo mer jeg tenker på det, så blir jeg litt nervøs før den timen til gynekolog. Er redd for at han skal ta opp vekta og liksom si at det er "alt" som er galt med meg... vet jo at jeg er overvektig, men... Vi får se, jeg vet ikke helt hva som skal gjøres den dagen... det var ihvertfall snakk om noe ultralyd, og noen blodprøver som skulle taes der oppe. Hadde egentlig vært greit å hatt mannen her som litt psykisk støtte før den timen også, men sånn blir det ikke... Tror jeg får komme tilbake her en dag jeg er i litt bedre form... ble litt negativ innstilling på det jeg har skrevet over, ser jeg. Skal være mere positiv neste gang! Håper alle får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 2. mars 2005 Vel. I morgen er gyn-timen, og jeg gruer meg aldri så lite. Fortsatt ikke mens siden forrige gang. Ellers er det mye stress i den nye jobben for tiden, mye nytt å sette seg inn i. Men det går nok bedre etterhvert... Satser på rapport i morgen kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 2. mars 2005 #274 Del Skrevet 2. mars 2005 Lykke til i morgen edea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. mars 2005 #275 Del Skrevet 2. mars 2005 Masse lykke til i morgen Edea!! Jeg skal virkelig tenke på deg! Håper kvelden blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 3. mars 2005 Da er gyn-timen overlevd. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke i ettertid... Gyn-doktorn sa at det så ut som høyre eggleder var tett, og spurte om jeg hadde hatt bekkenbetennelse tidligere. Vel, ikke som jeg vet. Men det trenger jo ikke å gi noen plager, egentlig. På venstre ovarie var det en enkelt cyste på ca 3 cm. Blir henvist til HSG-rtg nå. Skal ringe rtg avd. når jeg får mens. Det bør vel egentlig ikke være så veldig lenge til, så det spørs om de har tid til at jeg kan komme denne syklusen. Doktorn sa at hvis det viste seg at begge egglederene var tette så måtte jeg bare ta kontakt med en gang, så skulle de søke oss til IVF. Har fått pergo som jeg skal bruke i 3 sykluser nå. Har avtalt kontroll om 3 mndr. Ja, ja. den første gyn-timen er ihvertfall ute av verden. Håper det ikke tar så veldig lang tid før videre utredningen kommer igang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. mars 2005 #277 Del Skrevet 3. mars 2005 Hmm...det var sånn passe nyheter det da Edea...Det negative sier seg jo selv..jeg hadde selvsagt håpt at du hadde fått beskjed om at alt var bra! men skal en se konstruktivt på det så er det jo positivt at dere endelig er igang på ordentlig! Du skal bli pergo-babe du også, og så får du undersøkt ordentlig om det er problemer med egglederene dine! Jeg drister meg med andre ord til å være positiv,til tross for at du sikkert ikke følte det samme selv i dag. Det er alltid leit å høre at noe ikke er som det skal..men jeg har stor tro på at dere kommer til å kunne klare det med littegrann drahjelp! Det tar litt tid å la nyhetene synke inn..men jeg håper at du ser lyst på å fortsette prøvingen! Håper kvelden din blir fin vennen! Stooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. mars 2005 #278 Del Skrevet 3. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. mars 2005 #279 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei edea Vil bare gi deg en god jeg. Dette var vel ikke akkurat hva du håpet å høre fra legen, men nå får dere iallefall hjelp videre Lykke, lykke til tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. mars 2005 #280 Del Skrevet 4. mars 2005 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå