Gå til innhold

Morgenen etter one night stand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen av sakene du lenker til har noe som helst med den type situasjon det er snakk om her, så hvorfor i det hele tatt bringe det på banen? Ingen har sagt at ikke en mann kan voldta sin kone.

Anonymous poster hash: 11614...012

Men her gjelder det relasjonen i forkant, som har vært et tema. Derfor er det relevant. At du ikke klarer å se det, når du selv hevder at historikken betyr noe, sier mer om deg enn noe annet.

Anonymous poster hash: 04710...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om de ikke har avtalt det og det er greit. Dersom de ikke har gjort det er det et overgrep, ja. Merkelig at slike som deg, og som ikke kjenner straffeloven engang, jobber i rettsvesenet. Nesten litt for merkelig til at det er sant.

Anonymous poster hash: 04710...4c8

Meddommere har ingen som helst juridisk kompetanse. (Derav det tidligere navnet legdommer/lekdommer, som stammer fra lekmann, altså en vanlig mann av folket.) En hvilken som helst idiot kan dermed i utgangspunktet bli meddommer.

Når det er sagt, tror jeg den aktuelle ABen er et troll, og ikke en idiot. Han har blitt fortalt gjentatte ganger at det ikke har noe å si om man har ligget sammen før. Han har antakelig skjønt dette også, ettersom han konsekvent unngår å prøve å forsvare eller argumentere påstanden påstanden sin, men prøver i stedet å servere det som ubegrunnede faktapåstander gjentatte ganger. Når det blir påpekt at han tar feil, sitert fra lovtekst osv. ignorerer han dette glatt og gulper opp igjen at herregud, slik er det jo bare, lissom hallo! Klassisk troll. Enten har han ikke skjønt hvordan en diskusjon fungerer, og er muligens lettere tilbakestående, eller så er han et troll. Hvorvidt han egentlig er meddommer eller ikke, er ikke så veldig viktig.

Skrevet

Mmh, delicious! Hvorfor fortsetter du da med ONS? Ikke F*** om jeg hadde hatt en ONS til om jeg hadde opplevd det TS skriver!

Holder meg til en/flere fast/e etter dette..

Skrevet

Holder meg til en/flere fast/e etter dette..

Sjæl, bortsett fra at jeg må svi av 2k "varje gång"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...