Gå til innhold

Morgenen etter one night stand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy f! Jeg hadde slått til han og kommet meg ut derfra.

Og det ER jo voldtekt når personen ikke er istand til å gi sitt samtykke, selvom man har sagt ja tidligere. Akkurat som hvis man ombestemmer seg under akten og ikke vil mer. Ikke så alvorlig som andre typer voldtekt da, men alikevel.

Hvor finner dere disse idiotene hen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f! Jeg hadde slått til han og kommet meg ut derfra.

Og det ER jo voldtekt når personen ikke er istand til å gi sitt samtykke, selvom man har sagt ja tidligere. Akkurat som hvis man ombestemmer seg under akten og ikke vil mer. Ikke så alvorlig som andre typer voldtekt da, men alikevel.

Hvor finner dere disse idiotene hen?

Opplevde dette som mann med en eks noen ganger jeg. Hun jekkan opp mens jeg ennå sov, og jeg var ikke halvveis våken engang når hun tredde seg nedpå.

Følte meg litt brukt da ja.

Anonymous poster hash: d7ce5...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd mange ganger med meg.. Forstår ikke hvordan noen kan synes dette er greit!

På tide å roe ned kanskje.

Anonymous poster hash: d0d43...cb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha,Går du for ONS enten det er med en du "kjenner" eller ikke har du bedt om det.Prøv å annmelde han for voldtekt å se hva som skjer............du har jo blitt med frivillig og bretta deg ut for ham.Klart han prøver på en "rask" om morran.Hadde jeg vært mann hadde jeg garantert gjort det samme.Dem gangene jeg har gått for ONS er det jo fordi jeg er dritkåt og trenger pikk,da er det jo himmelsk å våkne opp med en innabords også.Om du også ikke sier noe til typen men lar han gjøre seg ferdig har du jo egentlig godtatt det selv om du ikke var "våken" da han starta.Tror ikke noen sover så tungt att dem ikke kjenner att noe er på gang.Er jo ikke bare å putte pikken på plass da,skal jo spre bena dine og lirke den inn........kanskje du sov da han begynte men du var GARANTERT våken da han putta den inn.Om du ikke har en enormt svær og vid fitte uten følelser da..........blir jo helt feil å prøve unnskylde det du har gjort fordi du får dårlig samvittighet med å klandre typen for å ta deg når du "sov".Skjerpings !!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: d74e9...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd mange ganger med meg.. Forstår ikke hvordan noen kan synes dette er greit!

Mmh, delicious! Hvorfor fortsetter du da med ONS? Ikke F*** om jeg hadde hatt en ONS til om jeg hadde opplevd det TS skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde dette som mann med en eks noen ganger jeg. Hun jekkan opp mens jeg ennå sov, og jeg var ikke halvveis våken engang når hun tredde seg nedpå.

Følte meg litt brukt da ja.

Anonymous poster hash: d7ce5...cdd

Dette er faktisk voldtekt.

Anonymous poster hash: 3ae74...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha,Går du for ONS enten det er med en du "kjenner" eller ikke har du bedt om det.Prøv å annmelde han for voldtekt å se hva som skjer............du har jo blitt med frivillig og bretta deg ut for ham.Klart han prøver på en "rask" om morran.Hadde jeg vært mann hadde jeg garantert gjort det samme.Dem gangene jeg har gått for ONS er det jo fordi jeg er dritkåt og trenger pikk,da er det jo himmelsk å våkne opp med en innabords også.Om du også ikke sier noe til typen men lar han gjøre seg ferdig har du jo egentlig godtatt det selv om du ikke var "våken" da han starta.Tror ikke noen sover så tungt att dem ikke kjenner att noe er på gang.Er jo ikke bare å putte pikken på plass da,skal jo spre bena dine og lirke den inn........kanskje du sov da han begynte men du var GARANTERT våken da han putta den inn.Om du ikke har en enormt svær og vid fitte uten følelser da..........blir jo helt feil å prøve unnskylde det du har gjort fordi du får dårlig samvittighet med å klandre typen for å ta deg når du "sov".Skjerpings !!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: d74e9...b67

Dette må da være det dummeste jeg har hørt på lenge. Trolleinnlegg, forhåpentligvis.

Det er helt greit å prøve seg på en "rask en" om morgenen, men da vekker man dama (evt fyren) og SPØR først!

Dette er IKKE greit, og det er faktisk voldtekt. Jeg ville anmeldt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd dette en gang, og følte meg litt voldtatt.
Merka da han trengte seg inn i meg, jeg fikk helt panikk, tok med meg klærne på badet og gikk rett etterpå.
Det var IKKE greit.
Hadde han spurt, eller begynt å stryke/klå litt hadde jeg sikkert blitt med. Men når jeg våkner opp på et fremmed sted og ikke er helt sikker på hvor jeg er, var ikke det noe kjekt.



Anonymous poster hash: 13451...091
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i prinsippet voldtekt fordi du ikke var i stand til å si nei. Det er ikke lenge sia politiet var utw i nrk og opplyste om det.

Når jeg leser her forstår jeg at mange bør få mer kunnskap om hva voldtekt er...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er voldtekt, så lurer jeg på hvorfor dere ble med fyren hjem for å knulle i utgangspunktet. Hadde neppe ført noen vei i rettssystemet.

Anonymous poster hash: 11614...012

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt veldig spesielt å kjøre på uten å vekke jenta først. Noen er bare litt vel ivrige. Men at det er voldtekt, om jenta våkner med en gang, og de hadde sex rett før de sovnet, er å dra det litt vel langt.

Anonymous poster hash: 11614...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må da være det dummeste jeg har hørt på lenge. Trolleinnlegg, forhåpentligvis.

Det er helt greit å prøve seg på en "rask en" om morgenen, men da vekker man dama (evt fyren) og SPØR først!

Dette er IKKE greit, og det er faktisk voldtekt. Jeg ville anmeldt det.

Blir man med noen hjem er det jo nettopp for å ha sex.....å så deilig å våkne opp med pikk i seg da.Håper min neste ONS tar meg bakfra morran derpå,å guuuuuuuuuuuuud så digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ville det føltes mer som en slags voldtekt, enn som noe normalt og godt. Over grensa rett og slett.

Og er de fleste voldtekter er vel ikke overfallsvoldtekter, men heller av en man "kjenner" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man med noen hjem er det jo nettopp for å ha sex.....å så deilig å våkne opp med pikk i seg da.Håper min neste ONS tar meg bakfra morran derpå,å guuuuuuuuuuuuud så digg.

Nei, ikke nødvendigvis. Man kan fint bli med folk hjem uten å ha sex. Kommer man hjem og har sex, da er begge våkne og begge samtykker. Blir man vekket av at en tilnærmet fremmed har sex med deg, og du ikke har samtykket først, da er det voldtekt. Hvis du liker dette, bra for deg, men per definisjon er det voldtekt. Selv om man har samtykket til sex dagen før.

Mange av holdningene som kommer fram her er jo helt utrolige. "Hun har hatt sex med han kvelden før, da skulle det bare mangle at hun jubler over å få seg noe dagen derpå også! Gjerne uten at hun samtykker!"

Nei, dette er helt bak mål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke nødvendigvis. Man kan fint bli med folk hjem uten å ha sex. Kommer man hjem og har sex, da er begge våkne og begge samtykker. Blir man vekket av at en tilnærmet fremmed har sex med deg, og du ikke har samtykket først, da er det voldtekt. Hvis du liker dette, bra for deg, men per definisjon er det voldtekt. Selv om man har samtykket til sex dagen før.

Mange av holdningene som kommer fram her er jo helt utrolige. "Hun har hatt sex med han kvelden før, da skulle det bare mangle at hun jubler over å få seg noe dagen derpå også! Gjerne uten at hun samtykker!"

Nei, dette er helt bak mål.

De har hatt sex, de ligger og sover usanne seng, meget mulig uten klær, at han da prøver seg når han våkner er ikke voldtekt. At hun kan si nei når hun våkner er en annen sak, det er greit, og om han da fortsetter er det noe annet.

Anonymous poster hash: 11614...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt sex, de ligger og sover usanne seng, meget mulig uten klær, at han da prøver seg når han våkner er ikke voldtekt. At hun kan si nei når hun våkner er en annen sak, det er greit, og om han da fortsetter er det noe annet.

Anonymous poster hash: 11614...012

så om en feks mann tvinger sin samboer til sex så er det ikke voldtekt? siden hun har godtatt å ha sex med han så mange ganger tidligere? han trengte seg jo inn i henne før hun våknet!

Anonymous poster hash: 9f742...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt sex, de ligger og sover usanne seng, meget mulig uten klær, at han da prøver seg når han våkner er ikke voldtekt. At hun kan si nei når hun våkner er en annen sak, det er greit, og om han da fortsetter er det noe annet.

Anonymous poster hash: 11614...012

Hva er dette for noe tull? Selvsagt er det voldtekt. Han har ikke fått tillatelse til sex denne gangen, fordi en sovende person ikke er i stand til å samtykke til sex. Dermed er det voldtekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...