AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #41 Skrevet 24. desember 2014 People, ha litt klasse. Ikke ha ons. mrPerfect? Anonymous poster hash: 9f742...56e
Teethgrinding Skrevet 24. desember 2014 #42 Skrevet 24. desember 2014 mrPerfect?Anonymous poster hash: 9f742...56e Ja? Hva kan jeg hjelpe dem med? 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #43 Skrevet 24. desember 2014 Hva er dette for noe tull? Selvsagt er det voldtekt. Han har ikke fått tillatelse til sex denne gangen, fordi en sovende person ikke er i stand til å samtykke til sex. Dermed er det voldtekt. Det er ikke snakk om å ha sex. Klart at en dame våkner av noe sånt, og da vil hun ha muligheten til å takke nei om hun ikke er interessert i en økt til på morgenkvisten.Anonymous poster hash: 11614...012
NumberSix Skrevet 24. desember 2014 #44 Skrevet 24. desember 2014 Det er ikke snakk om å ha sex. Klart at en dame våkner av noe sånt, og da vil hun ha muligheten til å takke nei om hun ikke er interessert i en økt til på morgenkvisten.Anonymous poster hash: 11614...012 Her er det jo snakk om at dama våkner av at mannen har sex med henne. Om fyren er så gira på morgensex så vekker man partneren, hører om vedkommende er interessert i en runde til, og tar det derfra. Man tar seg ikke til rette med folk som sover. Dette gjelder særlig når man ikke kjenner/har et forhold til vedkommende. "Ha muligheten til å takke nei om man ikke er interessert"...såklart hun skal ha muligheten til å takke nei - men da før økten begynner. Trodde det sa seg selv, men tydeligvis ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #45 Skrevet 24. desember 2014 I tillegg til at dette er voldtekt er det utrolig frekt å bare kjøre på uten kondom!! Anonymous poster hash: dcfe4...4bc
Knirke Skrevet 25. desember 2014 #46 Skrevet 25. desember 2014 Har skjedd med meg også, men jeg regner det bare som en del av gamet Hallo... Jeg har jo blitt med fyren frivillig og pult én gang, hvorfor i all verden skulle det være voldtekt andre gangen? 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #47 Skrevet 25. desember 2014 Nei, ikke nødvendigvis. Man kan fint bli med folk hjem uten å ha sex. Kommer man hjem og har sex, da er begge våkne og begge samtykker. Blir man vekket av at en tilnærmet fremmed har sex med deg, og du ikke har samtykket først, da er det voldtekt. Hvis du liker dette, bra for deg, men per definisjon er det voldtekt. Selv om man har samtykket til sex dagen før. Mange av holdningene som kommer fram her er jo helt utrolige. "Hun har hatt sex med han kvelden før, da skulle det bare mangle at hun jubler over å få seg noe dagen derpå også! Gjerne uten at hun samtykker!" Nei, dette er helt bak mål. Dette sporer jo helt av.Er man med ukjent eller kjent hjem og har sex er det selvf. fare for å våkne med stiv pikk innabords.Misliker man det bør man ikke bli med noen hjem.Stiller også spmtegn om det virkelig går å sove så tungt att man ikke kjenner att noen lirker pikken inni uten å merke det før hele er inne..... Anonymous poster hash: d74e9...b67
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #48 Skrevet 25. desember 2014 Hvis det er noe som har skjedd flere ganger med dere hvorfor fortsetter dere med ons da? Er en grunn til at folk ikke tar denne "voldtekten" så veldig seriøst. Anonymous poster hash: 28da4...b9c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #49 Skrevet 25. desember 2014 Har skjedd med meg også, men jeg regner det bare som en del av gamet Hallo... Jeg har jo blitt med fyren frivillig og pult én gang, hvorfor i all verden skulle det være voldtekt andre gangen? Endelig et fornuftig svar! Skulle tatt seg ut om en mann ble dømt til flere år i fengsel for noe sånt. Heldigvis kommer det aldri til å skje.Anonymous poster hash: 11614...012
guttemann Skrevet 25. desember 2014 #50 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Endelig et fornuftig svar! Skulle tatt seg ut om en mann ble dømt til flere år i fengsel for noe sånt. Heldigvis kommer det aldri til å skje.Anonymous poster hash: 11614...012 Selvfølgelig kommer det til å skje dersom noen er dumme nok til å innrømme det. Det vanskelige i slike saker er å bevise skyld. Etter det, er vurderingen veldig enkel. Å pakke noe inn i kjønnsorganet til noen som sover, eller av andre grunner (eks. dopet ned) ikke kan motsette seg handlingen er voldtekt. Det sier jussen, det sier fornuften. Dette er ikke vanskelig å forstå. Alle oppegående mennesker skjønner også at voldtekt er voldtekt uavhengig av om man hadde eller ikke hadde sex med fyren kvelden før. Det er ekstremt stor forskjell på å vekke henne med forsiktig forspill og se om hun er med på notene, og at hun våkner mens du er inne i henne. Det siste sier jo også noe om hvor borte vekk hun må ha vært for at det i det hele tatt er mulig. Endret 25. desember 2014 av guttemann 5
Justia Skrevet 26. desember 2014 #51 Skrevet 26. desember 2014 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10027677.ece http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article573367.ece Til alle som ikke evner å vekke jenta og spørre om lov først, så risikerer dere å måtte bruke fire år på etterpåklokskap, bare så det er sagt... 3
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 26. desember 2014 #52 Skrevet 26. desember 2014 Interessant. Virker som om dette ikke er helt uvanlig tross alt. Hvor mange av dere kvinner som har opplevd dette synes det er i orden eller til og med ønskelig? Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot å bli vekket av at en fremmed jente hadde hatt sex med meg av den grunn at jeg ikke hadde latt noen sove i sengen min om det ikke var ønskelig å ha sex med henne. Allikevel er dette en gråsone etter min mening, noe som fremgår av meningene her inne. Om man for eksempel var sørpe full kvelden forut og det er et totalt fremmed menneske, så er det ikke så vanskelig å tenke seg at dette ikke er helt greit. Men er det noen man hadde ekstremt god kjemi med, promillen var lav og kanskje til og med kjenner man hverandre litt fra før av, så blir det litt annerledes. Har selv opplevd å ikke ha lyst på sex dagen derpå og har også opplevd at hun ikke har hatt lyst, så jeg tenker at generelt sett er det nok lurest å vente på samtykke først.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #53 Skrevet 26. desember 2014 Selvfølgelig kommer det til å skje dersom noen er dumme nok til å innrømme det. Det vanskelige i slike saker er å bevise skyld. Etter det, er vurderingen veldig enkel. Å pakke noe inn i kjønnsorganet til noen som sover, eller av andre grunner (eks. dopet ned) ikke kan motsette seg handlingen er voldtekt. Det sier jussen, det sier fornuften. Dette er ikke vanskelig å forstå. Alle oppegående mennesker skjønner også at voldtekt er voldtekt uavhengig av om man hadde eller ikke hadde sex med fyren kvelden før. Det er ekstremt stor forskjell på å vekke henne med forsiktig forspill og se om hun er med på notene, og at hun våkner mens du er inne i henne. Det siste sier jo også noe om hvor borte vekk hun må ha vært for at det i det hele tatt er mulig. Hva om det er et ektepar som hadde sex kvelden/natta før? Voldtektsanmeldelse på sin plass?Anonymous poster hash: 11614...012
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #54 Skrevet 26. desember 2014 Det der har jeg opplevd hundre ganger, bare av kjæresten min da. Sover og våkner av at han puler på meg. Jeg liker det ikke, men vurderer for faen ikke å anmelde han for det. Er man med noen hjem for en ONS, så er man med på det. Anonymous poster hash: e6bab...1fa
guttemann Skrevet 26. desember 2014 #55 Skrevet 26. desember 2014 Hva om det er et ektepar som hadde sex kvelden/natta før? Voldtektsanmeldelse på sin plass?Anonymous poster hash: 11614...012 Jeg regner med ektepar, og andre som har vært sammen en stund, vet hvor hverandres grenser går. Hva ONSen man ble med hjem dagen før synes, hun som kanskje ikke engang husker navnet ditt, eller synes du ser like bra ut i dagslys, vet man ikke. Så får det være opp til enhver om man synes det er greit og smart å voldta noen som ikke liker å bli pult i søvne og sitte inne minst fire år fordi man synes det var for mye styr å vekke henne først...
Justia Skrevet 26. desember 2014 #56 Skrevet 26. desember 2014 Jeg regner med ektepar, og andre som har vært sammen en stund, vet hvor hverandres grenser går. Hva ONSen man ble med hjem dagen før synes, hun som kanskje ikke engang husker navnet ditt, eller synes du ser like bra ut i dagslys, vet man ikke. Så får det være opp til enhver om man synes det er greit og smart å voldta noen som ikke liker å bli pult i søvne og sitte inne minst fire år fordi man synes det var for mye styr å vekke henne først... TAKK!!!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #57 Skrevet 27. desember 2014 Herregud da. Dere setter dere selv i en slik situasjon og klager etterpå. Å bli med en fremmed mann hjem, hva vet du om han? Ikke klag over egen dumhet. Anonymous poster hash: e3240...177 De klager jo ikke over samleiet som de selv var med på. Men når noen penetrerer en person uten tillatelse og personen ikke er bevisst kvalifiserer jo dette til voldekt. At du kan forsvare dette er forkastelig. Sier du dette også om kvinner som er i forhold med menn som blir voldtatt? Ja, siden kvinner som er gift med en mann kan også bli voldtatt av den samme mannen. Ufyselig innlegg. Anonymous poster hash: 04710...4c8 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #58 Skrevet 27. desember 2014 Hahahahahaha,Går du for ONS enten det er med en du "kjenner" eller ikke har du bedt om det.Prøv å annmelde han for voldtekt å se hva som skjer............du har jo blitt med frivillig og bretta deg ut for ham.Klart han prøver på en "rask" om morran.Hadde jeg vært mann hadde jeg garantert gjort det samme.Dem gangene jeg har gått for ONS er det jo fordi jeg er dritkåt og trenger pikk,da er det jo himmelsk å våkne opp med en innabords også.Om du også ikke sier noe til typen men lar han gjøre seg ferdig har du jo egentlig godtatt det selv om du ikke var "våken" da han starta.Tror ikke noen sover så tungt att dem ikke kjenner att noe er på gang.Er jo ikke bare å putte pikken på plass da,skal jo spre bena dine og lirke den inn........kanskje du sov da han begynte men du var GARANTERT våken da han putta den inn.Om du ikke har en enormt svær og vid fitte uten følelser da..........blir jo helt feil å prøve unnskylde det du har gjort fordi du får dårlig samvittighet med å klandre typen for å ta deg når du "sov".Skjerpings !!!!!!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: d74e9...b67 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10027677.ece http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article573367.ece Som Justia skrev... Om dette er voldtekt, så lurer jeg på hvorfor dere ble med fyren hjem for å knulle i utgangspunktet. Hadde neppe ført noen vei i rettssystemet.Anonymous poster hash: 11614...012 Joda. Tror du ikke kvinner som er gift kan bli voldtatt av ektemannen sin? Eller er det da greit siden hun har giftet seg med han? Jeg må si jeg er utrolig sjokkert over svarene her inne. Greit med sex uten samtykke med en person som ikke er bevisst? Er det greit å ha sex med en elskerinne som ligger i koma? Ja, siden hun har jo sagt ja til sex tidligere... Glad jeg aldri har ONS. Godt ingen av dere som skriver slikt tull jobber i rettsvesenet eller krisesentre. Anonymous poster hash: 04710...4c8
sol87 Skrevet 27. desember 2014 #59 Skrevet 27. desember 2014 Man må jo få maksimalt ut av det da. Han har sikkert spandert en del drinker på deg og betalt taxi. Du gjør opp ved å være seksuelt tilgjengelig. Vinn-vinn for begge. Du fikk din orgasme og en fremmed mann pikk inni deg, han fikk pult fra seg. Ikke klag, men vær glad for at du lever i et samfunn der promiskuiøs atferd mer og mer er et akseptert fenomen. Anonymous poster hash: e3240...177 Å spandere en drink på noen (om han har gjort det) gir ham selvfølgelig ingen rett til å forsyne seg av henne når hun sover. Om han hadde så lyst, kunne han jo vekket henne og spurt om hun ville ha en runde til. Det er ikke lov å ha sex med noen som sover, uansett om man hadde sex to timer tidligere.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 27. desember 2014 #60 Skrevet 27. desember 2014 Hva om det er et ektepar som hadde sex kvelden/natta før? Voldtektsanmeldelse på sin plass?Anonymous poster hash: 11614...012 Dude! Ser du ikke forskjell på to mennesker som har giftet seg og to fremmede som møttes for tyve minutter siden? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå