AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Okei, dette har skjedd meg en gang før også, at jeg blir med en fyr hjem, puler og sovner. så våkner jeg dagen etter av at han driver å puler meg! Altså jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg synes dette er utrolig frekt og veldig på kanten. Jeg vil ikke akkurat kalle det voldtekt, men alikevel synes jeg det var utrolig ubehagelig. Fler som har opplevd dette? Hvordan ville dere ha reagert? Jeg sa jeg måtte på do, kledde på meg og stakk derifra. Sikkert litt fylleangst som gjør at det føles litt verre, men er dette normal oppførsel på one night stand? Anonymous poster hash: 19fd6...27c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Ja jeg har opplevd det,skrev om det i en annen tråd her.Normal oppførsel er det ikke. Dette skjedde da jeg var i England og jeg hadde fortalt fyren at jeg ikke brukte p-piller og at vi derfor måtte bruke kondom.Han godtok det,men likevel våkner jeg dagen etter i samme situasjon som deg! Han kjørte på uten kondom...i halvsøvne innså jeg hva som foregikk. Jeg sa ingenting men ble skikkelig sur.Og vi hadde ikke drukket engang. Anonymous poster hash: 3ae74...978
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Ja jeg har opplevd det,skrev om det i en annen tråd her.Normal oppførsel er det ikke. Dette skjedde da jeg var i England og jeg hadde fortalt fyren at jeg ikke brukte p-piller og at vi derfor måtte bruke kondom.Han godtok det,men likevel våkner jeg dagen etter i samme situasjon som deg! Han kjørte på uten kondom...i halvsøvne innså jeg hva som foregikk. Jeg sa ingenting men ble skikkelig sur.Og vi hadde ikke drukket engang. Anonymous poster hash: 3ae74...978 Det samme gjorde han her, uten kondom.. herregud idioter! æsj kjjenner jeg får helt noia:/ Anonymous poster hash: 19fd6...27c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Okei, dette har skjedd meg en gang før også, at jeg blir med en fyr hjem, puler og sovner. så våkner jeg dagen etter av at han driver å puler meg! Altså jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg synes dette er utrolig frekt og veldig på kanten. Jeg vil ikke akkurat kalle det voldtekt, men alikevel synes jeg det var utrolig ubehagelig. Fler som har opplevd dette? Hvordan ville dere ha reagert? Jeg sa jeg måtte på do, kledde på meg og stakk derifra. Sikkert litt fylleangst som gjør at det føles litt verre, men er dette normal oppførsel på one night stand? Anonymous poster hash: 19fd6...27c Man må jo få maksimalt ut av det da. Han har sikkert spandert en del drinker på deg og betalt taxi. Du gjør opp ved å være seksuelt tilgjengelig. Vinn-vinn for begge. Du fikk din orgasme og en fremmed mann pikk inni deg, han fikk pult fra seg. Ikke klag, men vær glad for at du lever i et samfunn der promiskuiøs atferd mer og mer er et akseptert fenomen. Anonymous poster hash: e3240...177 8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Det er jo voldtekt sovevoldtekt!Anonymous poster hash: fa267...6f2 13
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Man må jo få maksimalt ut av det da. Han har sikkert spandert en del drinker på deg og betalt taxi. Du gjør opp ved å være seksuelt tilgjengelig. Vinn-vinn for begge. Du fikk din orgasme og en fremmed mann pikk inni deg, han fikk pult fra seg. Ikke klag, men vær glad for at du lever i et samfunn der promiskuiøs atferd mer og mer er et akseptert fenomen. Anonymous poster hash: e3240...177 hahaha!! dummeste jeg har lest! slutt å gjør deg opp meninger om at han har spandert drinker og taxi. for alt du veit har hun spandert på han, det skjer det å. å de kan da fint GÅ hjem om det passer sånn ,med beliggenhet. Anonymous poster hash: 9f742...56e 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Det er jo voldtekt sovevoldtekt!Anonymous poster hash: fa267...6f2 Herregud da. Dere setter dere selv i en slik situasjon og klager etterpå. Å bli med en fremmed mann hjem, hva vet du om han? Ikke klag over egen dumhet. Anonymous poster hash: e3240...177 11
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Det samme gjorde han her, uten kondom.. herregud idioter! æsj kjjenner jeg får helt noia:/ Anonymous poster hash: 19fd6...27c Ta graviditetstest og sjekk om han har gitt deg kjønnssykdommer sier jeg bare.Ja det er helt utrolig hva enkelte tillater seg.Gerit nok at det er ons,men man har da et valg hvordan man vil behandle andre mennesker. Anonymous poster hash: 3ae74...978
Gjest Strandet Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Eh, å gå i gang med et samleie uten den andres vitende er vel noe som potensielt faller inn under voldtekt. Om dette på noen måte blir et skjønnsspørsmål veit jeg ikke. Endret 21. desember 2014 av Strandet 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Herregud da. Dere setter dere selv i en slik situasjon og klager etterpå. Å bli med en fremmed mann hjem, hva vet du om han? Ikke klag over egen dumhet. Anonymous poster hash: e3240...177 Han var ikke fremmed, felles bekjente, og har visst hvem han har vært i mange år. Anonymous poster hash: 19fd6...27c 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Ta graviditetstest og sjekk om han har gitt deg kjønnssykdommer sier jeg bare.Ja det er helt utrolig hva enkelte tillater seg.Gerit nok at det er ons,men man har da et valg hvordan man vil behandle andre mennesker. Anonymous poster hash: 3ae74...978 Han kom ikke inni meg, men skal følge med og ta en ordentlig sjekk.. uff ja det er ikke helt greit det der, hatt ekkel følelse i hele dag. Anonymous poster hash: 19fd6...27c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Som andre sier her så er dette en situasjon man setter seg i selv. Har hatt flere ons men ikke blitt med noen hjem faktisk. Hadde jeg våknet av at noen knullet meg hadde jeg nok (i teorien) spurt Hva faen han holdt på med og forlangt kondom, men på en ok måte kanskje-kommer jo litt an på situasjonen. Men jeg LIKER egentlig å bli vekket av sex så spørs om hele kondomen hadde blitt glemt... og angret etterpå... 😟Anonymous poster hash: 25d54...2dd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Herregud da. Dere setter dere selv i en slik situasjon og klager etterpå. Å bli med en fremmed mann hjem, hva vet du om han? Ikke klag over egen dumhet. Anonymous poster hash: e3240...177 Han var ikke fremmed.Hadde kjent ham i 3 år. Anonymous poster hash: 3ae74...978
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Okei, dette har skjedd meg en gang før også, at jeg blir med en fyr hjem, puler og sovner. så våkner jeg dagen etter av at han driver å puler meg! Altså jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg synes dette er utrolig frekt og veldig på kanten. Jeg vil ikke akkurat kalle det voldtekt, men alikevel synes jeg det var utrolig ubehagelig. Fler som har opplevd dette? Hvordan ville dere ha reagert? Jeg sa jeg måtte på do, kledde på meg og stakk derifra. Sikkert litt fylleangst som gjør at det føles litt verre, men er dette normal oppførsel på one night stand? Anonymous poster hash: 19fd6...27c Høres rart ut. Jeg har hatt mange ONS, men har alltid loddet stemning på morgenen med en jente som er VÅKEN. Begynner ikke bare å pule på en jente som sover. Men det er mye rart der ute som går rundt på 2 bein. Mann 28. Anonymous poster hash: 81fad...57f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 I mine øyne er det voldtekt, da du ikke samtykket. Anonymous poster hash: b1832...822 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Kanskje han trodde du ikke sov? Har skjedd at damer begynner å klå på meg mens vi ligger i halvsøvne og da har jeg jo klådd tilbake. Om de har vært bevisst eller ikke aner jeg ikke, men vi har jo hatt sex før så annser det ikke som overgrep når de klår først. Kanskje litt annereledes med full penetrering da, da merker man vel om partnere er "med" eller ikke. Anonymous poster hash: 9fa5a...3d7 1
Gjest HeiHade Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Aldri vært borti, takk Gud. Helt uakseptabelt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Man må jo få maksimalt ut av det da. Han har sikkert spandert en del drinker på deg og betalt taxi. Du gjør opp ved å være seksuelt tilgjengelig. Vinn-vinn for begge. Du fikk din orgasme og en fremmed mann pikk inni deg, han fikk pult fra seg. Ikke klag, men vær glad for at du lever i et samfunn der promiskuiøs atferd mer og mer er et akseptert fenomen. Anonymous poster hash: e3240...177 Du tror du er bedre enn folk som kan tillate seg ONS, mens du avslører ved din moral og uttrykksmåte at du er eklere enn eklest. Anonymous poster hash: 2d53e...2da 4
Inwe Skrevet 22. desember 2014 #20 Skrevet 22. desember 2014 Aldri opplevd, opplever jeg det en gang kommer jeg til å si tydelig fra om hva jeg mener om den saken og vurdere anmeldelse. Det jeg derimot har opplevd de gangene jeg har vært med noen hjem, er å bli vekt med spørsmål om en runde til. Og det er helt okey, somregel blir jeg med på det også. Nå har jeg vært med veldig få fremmede hjem da. Mine onser er somregel folk jeg kjenner fra før (kollegaer, gamle kollegaer, klassekamerater, venner av venner osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå