Gå til innhold

Tenker dere ofte på at kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vel, hun kan ikke finne akkurat meg.....

.... et forhold er basert på mer enn bare utseende. Er det meg hun vil ha så finnes det ingen bedre.

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke redd for det, men så skjedde det og det knuste selvtilliten min.

Anonymous poster hash: 92d6a...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg ikke redd for. Klart det er mange damer som er penere enn meg, men jeg vet at han elsker meg for den jeg er, og at han syns jeg ser bra ut. Dessuten tror jeg de fleste par med gode, stabile forhold holder sammen på grunn av en "pakke", og ikke partnerens utseende. Og jeg vet at for min samboer er jeg en ganske fin pakke (og det samme er han for meg).

Anonymous poster hash: c1703...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor være redd for akkurat dette ?

Vil man egentlig være sammen med en person som ikke lenger vil være sammen med en selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare på grunn av utseende, nei. Men jeg vet der er personer som partneren min vile liket både utseende og personlighetsmessig. Men han er ganske flink på å vise meg at han elsker meg både ved hvordan kroppen hans reagerer når vi er nær, måten han ser på meg på og de tingene han forteller meg om hvordan han ser på meg.

Det er selvsagt mulig at han møter en annen en dag, men i løpet av disse 3 årene har vi vært på et bra sted. Det er også mulig at en av oss dør i dag eller i morgen. Mye er mulig, man er bare nødt å sette pris på hva som er akkurat nå, selv om man risikerer å bli hardt såret senere.



Anonymous poster hash: ceb9f...731
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, egentlig ikke. Det er heller motsatt. Jeg tenker på å bytte ut henne. Det er en grunn til at jeg ennå har ungkarsrede mitt under påskudd av at vi kan bruke den som ekstra sikring økonomisk med å leie den ut.



Anonymous poster hash: 60412...c18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...