Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 16. september 2016 #2301 Del Skrevet 16. september 2016 Yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. september 2016 #2302 Del Skrevet 16. september 2016 Ingenting enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2303 Del Skrevet 16. september 2016 9 minutter siden, Jacklost skrev: Ingenting enda Hva med en runk? Anonymkode: 5889d...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. september 2016 #2304 Del Skrevet 16. september 2016 At jeg fikk bok i posten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2305 Del Skrevet 16. september 2016 49 minutter siden, tussi680 skrev: At jeg fikk bok i posten! Hva slags bok da? Var det noe du gledet deg veldig til? Anonymkode: a81e2...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. september 2016 #2306 Del Skrevet 16. september 2016 Det er myyye bedre med en bok enn en bot i posten, da spiller det ikke så stor rolle hva for en bok det er. Men det som har gjort meg glad i dag, er at det er fredag, jeg er ferdig på jobb og skal heim å skru 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2016 #2307 Del Skrevet 16. september 2016 Det er jeg glad for å høre. *omskape seg til en fin motor på stuebordet* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. september 2016 #2308 Del Skrevet 16. september 2016 øøø...hmmm har du en skrue løs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 16. september 2016 #2309 Del Skrevet 16. september 2016 At to åringen ble skrevet ut fra sykehuset i dag etter vellykket mandeloperasjon ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. september 2016 #2310 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Om ikke glad, så i hvert fall tilfreds. Jeg har omsider tatt meg kraftig sammen og fått unna en ganske stor oppvask. Det er så mye annet som er morsommere enn oppvask og generelt husarbeid. Endret 16. september 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 16. september 2016 #2311 Del Skrevet 16. september 2016 At jeg var tidlig ferdig på jobb i dag og har gjort unna handling i byen i dag, i steden for å bruke opp lørdagen på å tråle i butikker. I morgen skal jeg bare på " nærbutikken" 7 km unna og kjøpe melk, rømme og kanskje noe annet hverdagslig. Elsker å ikke være nødt til å handle på lørdager, men bare gjøre "hva jeg vil" ( egentlig: få unna husarbeid som har samlet seg opp i løpet av uka og få rent hus, mens minstabarnet sover formiddagsluren sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2312 Del Skrevet 16. september 2016 1 time siden, absinthia skrev: At jeg var tidlig ferdig på jobb i dag og har gjort unna handling i byen i dag, i steden for å bruke opp lørdagen på å tråle i butikker. I morgen skal jeg bare på " nærbutikken" 7 km unna og kjøpe melk, rømme og kanskje noe annet hverdagslig. Elsker å ikke være nødt til å handle på lørdager, men bare gjøre "hva jeg vil" ( egentlig: få unna husarbeid som har samlet seg opp i løpet av uka og få rent hus, mens minstabarnet sover formiddagsluren sin) Du gleder deg altså til å gjøre masse hus-arbeid på en lørdag? Anonymkode: a81e2...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 16. september 2016 #2313 Del Skrevet 16. september 2016 At jeg kom hjem fra jobb og mannen hadde vasket hele huset <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 16. september 2016 #2314 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gleder deg altså til å gjøre masse hus-arbeid på en lørdag? Anonymkode: a81e2...1c4 Så du gåseøynene? Det er ikke husarbeidet jeg gleder meg til, det er å ikke fordele husvask over hele helga, fordi jeg dro til byen på lørdag. Det er absolutt bedre enn ikke å gjøre det, eller å bli nødt til å gjøre det lørdag og søndag, i steden for lørdag formiddag, som det blir om jeg drar til byen og er der til ettermiddagen lørdag. Ettermiddagene her i huset er fylt opp til randen, så noe annet enn å lage mat, sette på oppvaskmaskin, rydde kjøkkenbenk og vaske litt klær er det ikke tid til, før de minste har lagt seg. Da er jeg strengt tatt klar for en pust i bakken etter å ha vært oppe siden klokken 6 og i full jobb, med mannen som er ute og reiser og ikke kan ta sin del av husvask, plenklipping og omsorg for barn. Det er mye glede i å slippe å stresse rundt, men få tatt alt på formiddagen. Jeg gjør det forresten hyggeligere med å høre på lydbok samtidig, mens de to storebrødrene bygger lego, er ute og leker eller noe helt annet. Eneste gangen i uka, jeg kan høre på lydbok i et par timer i strekk. Det er viktig å se de små gledene i livet også. Endret 16. september 2016 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. september 2016 #2315 Del Skrevet 16. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags bok da? Var det noe du gledet deg veldig til? Anonymkode: a81e2...1c4 JA, jeg abonnerer på seriebøker. Gleder meg alltid til å få bøker, da jeg er en skikkelig lesehest. Men leser romaner i tillegg, så på bursdager m.m. får jeg som regel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. september 2016 #2316 Del Skrevet 16. september 2016 Å vite at familien min kommer på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 16. september 2016 #2317 Del Skrevet 16. september 2016 Å få vite at jeg har gjort noen andre glad i dag Da ble jeg glad, det er dobbelt glede det!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2318 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg har dusja. Anonymkode: d4c76...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 17. september 2016 #2319 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg er glad for at jeg jobber ekstravakt idag ig kommer meg ett skritt nærmere en ferdig bunad jeg skal bruke til våren 😊 Gleder meg også til å ta meg ett par øl og noen Irish i kveld i hyggelig selskap 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 17. september 2016 #2320 Del Skrevet 17. september 2016 Meg selv. Altså glad for at jeg klarer å kontrollere psyken min mot bedre humør, istedet for å sitte å gnage på mulige problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå