Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Å se på mønster til klær jeg kan sy, når mannen drar bort på lydjobb og jeg kan bestemme at jeg og symaskina skal okkupere spisebordet i dagevis. - Har masse deilig tøy til barneklær liggende og en del resirkulerbare klær, som kan bli fine plagg til familiens og den utvidede familiens små gutter og jenter.  

Når jeg har brukt det meste av tøyet, skal jeg kjøpe noe morsomt kjolestoff til meg selv.

Er fantastisk å drømme seg litt bort,med farger og mønster, selv om sjansene er store for at jeg venter enda en stund, pga ting som dukker opp. :) 

Mye av gleden ligger egentlig i å bare se på mulighetene. 

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dattera mi kjøpte seg ny seng og jeg hjalp henne med å montere den. Hun storgleder seg til å legge seg etter senvakt i kveld 😊

Men annen ting er at jeg etter jobb skal reise bort og kose meg helt til Søndag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, absinthia skrev:

Å se på mønster til klær jeg kan sy, når mannen drar bort på lydjobb og jeg kan bestemme at jeg og symaskina skal okkupere spisebordet i dagevis. - Har masse deilig tøy til barneklær liggende og en del resirkulerbare klær, som kan bli fine plagg til familiens og den utvidede familiens små gutter og jenter.  

Når jeg har brukt det meste av tøyet, skal jeg kjøpe noe morsomt kjolestoff til meg selv.

Er fantastisk å drømme seg litt bort,med farger og mønster, selv om sjansene er store for at jeg venter enda en stund, pga ting som dukker opp. :) 

Mye av gleden ligger egentlig i å bare se på mulighetene. 

Åååh, skulle ønske jeg kunne bli bestevenn med en symaskin. Har forsøkt flere ganger, men vi bare "krangler" hele tiden. Jeg klarer ikke sy en rett søm engang, dessverre.

Kos deg masse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, EvaLena skrev:

Åååh, skulle ønske jeg kunne bli bestevenn med en symaskin. Har forsøkt flere ganger, men vi bare "krangler" hele tiden. Jeg klarer ikke sy en rett søm engang, dessverre.

Kos deg masse 😊

Du må ikke gi opp å bli venn med symaskinen, det er sansynligvis feil på treeing av sytråd(den vanligste årsak)som får det til å "krølle" seg for deg, jeg har drevet med sykurs i flere år for nybegynnere og viderekomne.....finn bruksanvisningen og start med begynnelsen:) Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...