Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Jeg har tilbrakt hele dagen sammen med Mannen. Ligget på sofaen, lest dikt til hverandre, pratet om alt mulig rart, tøyset og tullet og flirt. Bygget videre på vårt lille univers av interne spøker, ordspill, og underfundige betraktninger. Sarte berøringer som bare vil godt. 

Jeg er så ufattelig privilegert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At billigsmågodt har gjort meg så møkka lei snop, at for første år på rad ser det ut til at påskeegget overlever helt til påskemorgen, uten å måtte panikkfylles igjen på påskeaften. :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kamikatze skrev:

At billigsmågodt har gjort meg så møkka lei snop, at for første år på rad ser det ut til at påskeegget overlever helt til påskemorgen, uten å måtte panikkfylles igjen på påskeaften. :jepp:

Og dette også 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk tur i strålende solskinn sammen med min kjære. Vi kjente at solen virkelig varmet ansiktene våre :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Egiett

I dag har jeg gått en fin tur i et nydelig område :) Det blåste ganske godt (som vanlig her), men var solskinn og varmt. Vi hadde en av mine favoritter til middag i dag :laugh: Jeg var i kirka, en tur på kino, og hadde spillkveld med familien. En fin dag, med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

At jeg har to solide låser på utgangsdøra,for leste den jævligste krimromanen. Og naboene er på påskeferie,så er alene i huset! Og jeg er egentlig ikke skvetten av meg heller. Og så ganske glad jeg kunne fyke innom Kg,for å lese om litt mindre skremmende ting enn en psyko morder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

En hel dag, slendrende gatelangs med Mannen, hånd i hånd. Og snike oss ut på terrassen til et hotell for å ta verdens største selfie i speiltaket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

En hel dag, slendrende gatelangs med Mannen, hånd i hånd. Og snike oss ut på terrassen til et hotell for å ta verdens største selfie i speiltaket. 

Jeg bli litt glad når jeg leste at du har hatt en god dag, du er en fantastisk person som fortjener all lykke i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Jeg bli litt glad når jeg leste at du har hatt en god dag, du er en fantastisk person som fortjener all lykke i verden :)

Takk vennen min. Når jeg vet at det finnes slike som deg der ute, så betyr det at denne verdenen ikke bare er elendighet :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...