Gjest negasjon Skrevet 24. august 2009 #181 Del Skrevet 24. august 2009 Flere ting har gjort meg glad i dag. Jeg fikk en melding fra en jeg knapt kjenner etter en fuktig aften lørdag, at det var hyggelig og at han ville møte meg igjen (urgh, han har dame, en sjalu en...så jeg svarte ikke). Vi flørtet ikke lørdag, men jeg er veldig vakker, i alle fall når man har "på seg alkohol-brillene"... ha ha ha!!! Jeg har shoppet inn hobbyting, kaligrafpenner, og masse masse... Jeg har kjøpt undertøy. Alt i bomull, håper jeg, men på salg. Og strømper i ull, sånne tynne. Jeg har tatt solarium i ti minutter. Jeg har tatt fotbad, jeg venter besøk og er invitert på besøk. Jeg skal ut og plukke sopp, men venter kanskje til i morgen. Min xxzxx er blitt frisk igjen etter å ha vært lenge syk, number one i rekka, men jeg klarer ikke ta alt det negative som har vært inn på meg hele tiden, jeg blir helt tappa da. Jeg har ikke stresset, men har tatt det ganske rolig. Jeg liker ikke shoppe...men av og til må jeg når ting blir slitte...og helst litt før. En barndomsvenn har ikke sendt melding til meg i dag. jeg blir jo glad når jeg hører fra han og når han ringer, men han tror han er forelsket i meg... Kanskje det er gjensidig, men jeg er litt forsiktig. Jeg har ikke hørt noe fra eksen. Og det er mange flere ting. Foreksempel fant jeg en bok på et antikvariat som jeg har letet lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #182 Del Skrevet 24. august 2009 Kvelds bestående av en utsøkt mango, fire tyrkisk pepper (dropsen) og en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. august 2009 #183 Del Skrevet 28. august 2009 kvinneguidens tjenester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 28. august 2009 #184 Del Skrevet 28. august 2009 Fint vær, tur til Tallinn i helgen, masse flotte konkurransebidrag, greien som mamma har begynt å strikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. august 2009 #185 Del Skrevet 28. august 2009 At jeg har rukket å pakke og ordne alt til turen + shine hele huset før vi drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 3. september 2009 #186 Del Skrevet 3. september 2009 At jeg har rukket å pakke og ordne alt til turen + shine hele huset før vi drar! Hehe, burde nesten bare la denne stå som den er. Har ikke shina hele huset, men det verste. Og det selv om mannen er syk. Og så har det gjort meg glad at mamma kom og er så glad for å se barnebarna sine, og at hun vaska opp og rydda på kjøkkenet så jeg kunne pakke. Og nå skal jeg sove og lade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 11. september 2009 #187 Del Skrevet 11. september 2009 At jeg har fine blomster i vinduskarmen som lever enda, og at jeg har fått de av min snille familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. september 2009 #188 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg ble glad da jeg fant ut at det virker å ha salt i kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 11. september 2009 #189 Del Skrevet 11. september 2009 Simply at det er fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 12. september 2009 #190 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg ble glad da jeg fant ut at det virker å ha salt i kaffen. Virker mot/for hva? Jeg ble glad for frokost på senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2009 #191 Del Skrevet 12. september 2009 At kjæresten sendte meg en skikkelig naughty melding på morran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. september 2009 #192 Del Skrevet 12. september 2009 Tanken på å være en dag nærmere slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #193 Del Skrevet 12. september 2009 appelsinjuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 13. september 2009 #194 Del Skrevet 13. september 2009 At jeg møtte en gammel skolevenninne på bussen i dag.. så ikke frem til å kjøre en 2 timer lang buss tur alene... Men det slapp jeg da jeg møtte igjen en gammel venninne.. Med mye skravling gikk 2 timer kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #195 Del Skrevet 13. september 2009 Å kunne betrakten en grisefin kvinne i 90 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slem_Pike Skrevet 16. september 2009 #196 Del Skrevet 16. september 2009 At bikkja som er/var dårlig i magen ikkje har drete ut heile gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatzenThang Skrevet 16. september 2009 #197 Del Skrevet 16. september 2009 - Fri uten planer eller med ting som skal bli gjort. Helt fred og ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 16. september 2009 #198 Del Skrevet 16. september 2009 At jeg har vært vikar i to timer idag, og fikk høre at jeg var "SKJÆÆMPEFLINK". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 #199 Del Skrevet 16. september 2009 At det bare er ett og et halvt døgn til jeg ser kjæresten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 16. september 2009 #200 Del Skrevet 16. september 2009 at mannen hadde støvsuget og vasket gulvene når jeg kom hjem fra jobb! Han skulle begynne på jobb senere og hadde brukt tiden til å ordne hjemme :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå