Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest negasjon

Flere ting har gjort meg glad i dag. Jeg fikk en melding fra en jeg knapt kjenner etter en fuktig aften lørdag, at det var hyggelig og at han ville møte meg igjen (urgh, han har dame, en sjalu en...så jeg svarte ikke).

Vi flørtet ikke lørdag, men jeg er veldig vakker, i alle fall når man har "på seg alkohol-brillene"... ha ha ha!!!

Jeg har shoppet inn hobbyting, kaligrafpenner, og masse masse...

Jeg har kjøpt undertøy. Alt i bomull, håper jeg, men på salg. Og strømper i ull, sånne tynne.

Jeg har tatt solarium i ti minutter. Jeg har tatt fotbad, jeg venter besøk og er invitert på besøk. Jeg skal ut og plukke sopp, men venter kanskje til i morgen. Min xxzxx er blitt frisk igjen etter å ha vært lenge syk, number one i rekka, men jeg klarer ikke ta alt det negative som har vært inn på meg hele tiden, jeg blir helt tappa da.

Jeg har ikke stresset, men har tatt det ganske rolig. Jeg liker ikke shoppe...men av og til må jeg når ting blir slitte...og helst litt før.

En barndomsvenn har ikke sendt melding til meg i dag. jeg blir jo glad når jeg hører fra han og når han ringer, men han tror han er forelsket i meg...

Kanskje det er gjensidig, men jeg er litt forsiktig.

Jeg har ikke hørt noe fra eksen. Og det er mange flere ting. :)

Foreksempel fant jeg en bok på et antikvariat som jeg har letet lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg har rukket å pakke og ordne alt til turen + shine hele huset før vi drar! :bolledeig:

Hehe, burde nesten bare la denne stå som den er. Har ikke shina hele huset, men det verste. Og det selv om mannen er syk.

Og så har det gjort meg glad at mamma kom og er så glad for å se barnebarna sine, og at hun vaska opp og rydda på kjøkkenet så jeg kunne pakke.

Og nå skal jeg sove og lade! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

At jeg møtte en gammel skolevenninne på bussen i dag.. så ikke frem til å kjøre en 2 timer lang buss tur alene... Men det slapp jeg da jeg møtte igjen en gammel venninne.. Med mye skravling gikk 2 timer kjapt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

at mannen hadde støvsuget og vasket gulvene når jeg kom hjem fra jobb!

Han skulle begynne på jobb senere og hadde brukt tiden til å ordne hjemme :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...