Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Kompisen min fikk lov å ha med seg sønnen sin på 3 år hit på besøk. Det er jo ikke alltid barn får lov å komme på en intensivavdeling. Men det var veldig koselig med barnelatter og å bli brukt som klatretstativ igjen. Satte og rekord med 6 runder rundt i gangen i dag. 

Du virker rett og slett som en herlig og flott person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, addict skrev:

Kan jeg spørre hva som har skjedd og hva historien er, evt bli henvist til tråd? :)

Historien er for lang og ville kjede deg. For øyeblikket er det infeksjon og svikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Historien er for lang og ville kjede deg. For øyeblikket er det infeksjon og svikt.

Masse god bedring uansett :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Perelandra skrev:

Jeg er nesten ferdig med julegavehandelen. :gave:

Å så flink du er! Jeg må begynne nå og.

Jeg ble glad for at katten min var søt og leken i dag da jeg var sliten etter jobb. Og fått bra med lønn! Og en times overtid i dag som passer godt når desemberlønna kommer! 

På 8.11.2017 den 23.41, Daryl Dixon skrev:

Historien er for lang og ville kjede deg. For øyeblikket er det infeksjon og svikt.

:hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, melatonin skrev:

Å så flink du er! Jeg må begynne nå og.

Jeg ble glad for at katten min var søt og leken i dag da jeg var sliten etter jobb. Og fått bra med lønn! Og en times overtid i dag som passer godt når desemberlønna kommer!

Jeg hadde veldig flaks ved at en Meny-butikk i nærheten hadde flyttesalg og solgte alt (utenom tobakk og alkohol) med 40% rabatt. Siden Meny har litt mer spennende utvalg av matvarer, og i tillegg selger Pierre Robert-produkter samt sminke fra Maybelline og Loreal, fant jeg flere av gavene der. Særlig til de godt voksne i slekta er det greit å gi spiselige gaver. Jeg fant til og med gaver til pusene der. Til sammen er det fire pusekatter som skal få julegaver fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble jeg veldig glad for at de var utsolgt for røykt torsk på butikken. Hadde fått i oppgave å kjøpe dette til middag og jeg syntes det smaker pyton, men det løste seg helt fint av seg selv.:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Husmusa70
On 11/10/2017 at 8:30 PM, Axl Rose said:

Ble glad når jeg fikk vite at Guns N' Roses kommer til Oslo neste Juli. Får jeg se de live i Norge også:nori:

Jeg var fan av dem og har sett dem èn gang. Ventet i timesvis og det var en elendig konsert i tillegg. Mistet bussen fordi de var så trege, og måtte overnatte utenfor Oslo S. Håper du får en bedre opplevelse :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...