Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

I natt sov jeg sammenhengende i ca. sju timer. Det må være lange tider siden sist jeg har gjort det. Jeg gikk en tur på nesten to timer rett før jeg la meg. I tillegg tok jeg en melatonin-tablett som jeg har kjøpt reseptfritt i Finland. Begge deler pleier å hjelpe på søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå, Arabella skrev:

Så hyggelig! :)

Ja-ah. Har to til. Men godbilen måtte kastes i våres og jeg har vært sur for det siden.

Bedre nå. Takk.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris solgte luer til 15 kroner pr. stk. Jeg kjøpte tre, en limegrønn, en plommelilla og en turkis. Flotte farger! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ennå ha vinduet helt åpent på soverommet om natta. Høstlyder; rasling av løv på trær, vind og regn er fine bysselallelyder...og mitt hvite nyvaskede gardin som jeg hengte opp halvblaut, har glattet seg helt ut og ser nystrøket ut. Det er mye en kan takke vinden for. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og der ble jeg plutselig merkelig glad for at tarmtottene til Kami virker som de skal
og at han fremdeles er i lys levende live blant oss. :hoppe: Haij på daij! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kamikatze skrev:

Apropos vind. Glad for at gassutviklingen etter chilli con carnen i forgårs endelig har roet seg... :pinar:

Neste gang samler du gassen på en boks og bruker den til brensel på campingtur. 

Sitat fra Kjekt å ha av Øystein Sunde: Jeg kaster ikke bort en eneste fis, jeg bare slepper'n på flaske og legger'n på is. Du vet aldri når slikt kan komme til nytte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...