Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Jeg var spesielt fornøyd med treningen i dag. En ny, morsom og slitsom time. Men til tross for litt for liten tid til trening den siste tiden (god form er ferskvare!)klarte jeg å holde overraskende høyt tempo gjennom hele timen. Var rett og slett dritfornøyd med selv etterpå!! :tommelsmil:

Også var det så mange på trening i dag. Hyggelig at det er flere enn meg som synes det er morsommere på trening en lørdag formiddag før jul enn på kjøpesenteret.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

En fantastisk snill nabo som overrasket med å "måke løs" bilen min, og en overbegeistret hund som ville leke, leke, kose, leke, kose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått truffet han jeg elsker før jul, fordi han var stuck i isolat hjemme, syk. Jeg fant frem gaven jeg skal gi ham når jeg ser ham igjen, og jeg ble sååååå glad, gleder meg slik til å se ham igjen, og gi ham den fine gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det meste gått på tverke og jeg måtte tenke meg om både en og to ganger for å komme på noe som har gjort meg glad i dag. Men jeg ble faktisk glad for at kundeservice hos en elendig nettbutikk endelig svarte meg på henvendelsen jeg hadde rettet til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hoppende glad nabohund i dag også

Romjulskupp-shopping

Gode venner

Bil som tåler kulda

Nydelig vinternatur i solnedgang

En deilig kopp te

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Jeg gleder meg forresten til å se sola igjen :) Kom på å skrive det når jeg så at du syntes at vinter i solnedgang var nydelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uventet penger på konto

Fantastisk nyttårsfeiring

Gode venner

God mat

Og en god seng jeg nå skal sove i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pakke seg inn i masse klær og ta en tur ut i 13 minus sammen med samboer, og titte på det vakre snølandskapet som gjør seg så fint i mørket. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...