Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var spesielt fornøyd med treningen i dag. En ny, morsom og slitsom time. Men til tross for litt for liten tid til trening den siste tiden (god form er ferskvare!)klarte jeg å holde overraskende høyt tempo gjennom hele timen. Var rett og slett dritfornøyd med selv etterpå!! :tommelsmil:

Også var det så mange på trening i dag. Hyggelig at det er flere enn meg som synes det er morsommere på trening en lørdag formiddag før jul enn på kjøpesenteret.... :lol:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fantastisk snill nabo som overrasket med å "måke løs" bilen min, og en overbegeistret hund som ville leke, leke, kose, leke, kose :)

Skrevet

at datra mi kunne vera med bestevenninna si så lenge i dag, etter dei hadde vore på pizzarestaurant!!

Skrevet

Jeg har ikke fått truffet han jeg elsker før jul, fordi han var stuck i isolat hjemme, syk. Jeg fant frem gaven jeg skal gi ham når jeg ser ham igjen, og jeg ble sååååå glad, gleder meg slik til å se ham igjen, og gi ham den fine gaven.

Skrevet

Kom meg helskinnet hjem fra lange kjøreturen :)

Skrevet

I dag har det meste gått på tverke og jeg måtte tenke meg om både en og to ganger for å komme på noe som har gjort meg glad i dag. Men jeg ble faktisk glad for at kundeservice hos en elendig nettbutikk endelig svarte meg på henvendelsen jeg hadde rettet til dem.

Skrevet

en stille morgenstund i ny deilig fleecemorgenkåpe før resten av familien våkner.

Skrevet

En hoppende glad nabohund i dag også

Romjulskupp-shopping

Gode venner

Bil som tåler kulda

Nydelig vinternatur i solnedgang

En deilig kopp te

:)

Skrevet

våkne opp i armene på typen

vinter været

biff og fløte-poteter

en god julefilm

besøk av gode venner:)

Skrevet
:strix:

Jeg gleder meg forresten til å se sola igjen :) Kom på å skrive det når jeg så at du syntes at vinter i solnedgang var nydelig. :)

Skrevet

Tanteungen min gjorde meg glad i dag :) Hun er på besøk her! Kjempekoselig :yvonne:

Skrevet

At jeg hadde en koselig nyttårsaften med gode venner.

Skrevet

Uventet penger på konto

Fantastisk nyttårsfeiring

Gode venner

God mat

Og en god seng jeg nå skal sove i :)

Skrevet

Å pakke seg inn i masse klær og ta en tur ut i 13 minus sammen med samboer, og titte på det vakre snølandskapet som gjør seg så fint i mørket. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...