Sola de Skrevet 7. august #6921 Del Skrevet 7. august Cid skrev (På 6.7.2024 den 11.58): At jeg er på bedringens vei, endelig Er du blitt bra av hosten din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #6922 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (8 minutter siden): Er du blitt bra av hosten din? Jepp og takk og pris! Den intense hostingen holdt på å gjøre meg gal 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #6923 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Jepp og takk og pris! Den intense hostingen holdt på å gjøre meg gal 🙊 Var det kikhoste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #6924 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (12 minutter siden): Var det kikhoste? Vet ikke hva det var, legen mente at det sikkert var et virus, noe som går for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #6925 Del Skrevet 7. august Cid skrev (31 minutter siden): Jepp og takk og pris! Den intense hostingen holdt på å gjøre meg gal 🙊 Bra!!😌 Skjønner det var seigt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #6926 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Bra!!😌 Skjønner det var seigt. Savner at lurven kunne komme på noe perverst bare av ting som "seigt" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august #6927 Del Skrevet 8. august Cid skrev (9 timer siden): Savner at lurven kunne komme på noe perverst bare av ting som "seigt" Ja hvor har det blitt av sosialforumets egen sexolog?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #6928 Del Skrevet 8. august I dag var jeg ute etter å vært inne i flere uker. Stolt av meg selv. 😎 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #6929 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): I dag var jeg ute etter å vært inne i flere uker. Stolt av meg selv. 😎 Ute av slottet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #6930 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): I dag var jeg ute etter å vært inne i flere uker. Stolt av meg selv. 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #6931 Del Skrevet 8. august Cid skrev (4 minutter siden): Ute av slottet? Ja, jeg måtte hente hestene som forstyrret nattesøvnen min. 🐴⚔️🤺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #6932 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (2 timer siden): I dag var jeg ute etter å vært inne i flere uker. Stolt av meg selv. 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #6933 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Ja, jeg måtte hente hestene som forstyrret nattesøvnen min. 🐴⚔️🤺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #6934 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja, jeg måtte hente hestene som forstyrret nattesøvnen min. 🐴⚔️🤺 Blir det hestekjøtt til kveldsmat nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #6935 Del Skrevet 8. august Cid skrev (1 minutt siden): Blir det hestekjøtt til kveldsmat nå? Hest er best på maten!😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. august #6936 Del Skrevet 8. august Vin med venner på nabolagsvinbaren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. august #6937 Del Skrevet 8. august Kanskje en litt merkelig ting å bli glad for, men selgeren hos oss som godt kan finne seg en annen jobb, har sendt meg en mail som viser at han forsøker å selge inn noe til kundene som jeg ikke vil jobbe med, som kommer fra et firma sjefen ikke vil samarbeide med. Konfliktsky meg har noe konkret å vise til, i steden for å si til sjefen at "jeg tror han..." 🥳 Men han er gullungen til sjefen, så kan være jeg taper uansett. Men teknikerne, og kollegaen er på min side, så får håpe det teller for noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. august #6938 Del Skrevet 8. august Glad for at det er sommar 💗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august #6939 Del Skrevet 9. august Veldig klok og hjelpsom fysioterapeut💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6940 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (21 timer siden): Hest er best på maten!😉 Midt mellom brødet og salaten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå