Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Baktus skrev (19 minutter siden):

ingenting som gjør meg glad idag..med podagraanfall ongoing..blir det bedre imorgen, noe det sjeldent blir.. optimismen er at jeg klarer å løfte meg opp om morgenen..stå på beina..så lenge det er mulig er mye mulig..hele venstresiden min er ute..dvs skulder , arm, håndledd, fingrer, kne og nå så forplanter det seg ned i fotblada..mye galt påvei, men , klarer jeg å løfte meg opp på beina om morgenen..ja da er mye gjort.. jeg kan dessverre ikke velge bort det her.. jeg gikk innomm legevakten i drammen for en mnd siden, der satt en som tydeligvis var eldre ennmeg selv , i mottakksluka, som viftet meg videre.. vi skriver ut lite medisiner og hvis det er snakk om b preparater, aldri....han trodde jeg var narkoman.. alltid greit å bli vurdert i legevakten av en på sysselsettingsvedtak fra nav.. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg inbilder meg at jeg har funnet kjærligheten og det er godt. 🙂 Eller jeg har, fordi hjertet mitt oppfører seg slik, men om kjærligheten er bra for meg eller ikke det er umulig å si før om en stund... før jeg er bedre kjent. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kundeservice/support da det var noe galt med produktet jeg hadde kjøpt. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 7:17 PM, Baktus said:

ingenting som gjør meg glad idag..med podagraanfall ongoing..blir det bedre imorgen, noe det sjeldent blir.. optimismen er at jeg klarer å løfte meg opp om morgenen..stå på beina..så lenge det er mulig er mye mulig..hele venstresiden min er ute..dvs skulder , arm, håndledd, fingrer, kne og nå så forplanter det seg ned i fotblada..mye galt påvei, men , klarer jeg å løfte meg opp på beina om morgenen..ja da er mye gjort.. jeg kan dessverre ikke velge bort det her.. jeg gikk innomm legevakten i drammen for en mnd siden, der satt en som tydeligvis var eldre ennmeg selv , i mottakksluka, som viftet meg videre.. vi skriver ut lite medisiner og hvis det er snakk om b preparater, aldri....han trodde jeg var narkoman.. alltid greit å bli vurdert i legevakten av en på sysselsettingsvedtak fra nav.. 

Håper det går bra med deg.  Du har ikke vært på forumet de siste to ukene. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Håper det går bra med deg.  Du har ikke vært på forumet de siste to ukene. 

Kanskje stengt biblioteket?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (8 minutter siden):

Håper det går bra med deg.  Du har ikke vært på forumet de siste to ukene. 

Cassidy Tvillingene håper også at det går bra med han, vi savner @Baktus her på KG og på Sosial prat.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå opp til ferdig kokt vann til kaffen 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (9 minutter siden):

Kjærligheten ❤️

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt lærling var innom, og skal begynne å jobbe litt fra neste uke :D

Selv om han dessverre snart er ferdig her. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola skinner!! Jeg var på loppemarked igår og idag, og kom hjem med mange fine bøker til meg og ungen!!! 🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sang og musikk gjør meg glad hver eneste dag ❤️

Gode venner, gode samtaler og mennesker som viser at de bryr seg om andre 🌞

Så jeg er takknemlig for at jeg har mye jeg er takknemlig for ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kryneren skrev (2 minutter siden):

Å få lov å være venn. Det betyr mye for meg.😍

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologtimen 😊

Det er så fint å bli sett, og at hun deler samme oppfatning som meg om en del av tingene som skjer i livet. 

Samtidig er det også kjekt å få tilbakemelding på at hun syns jeg tar alle utfordringer som dukker opp, spesielt alt som er «gravd frem» i forbindelse med adhd-utredningen, på strak hånd og ikke graver meg ned fordi ting er dritt, men heller det at jeg forsøker forstå og finne løsninger - samtidig som noen ting må man bare akseptere at de er som de er. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Psykologtimen 😊

Det er så fint å bli sett, og at hun deler samme oppfatning som meg om en del av tingene som skjer i livet. 

Samtidig er det også kjekt å få tilbakemelding på at hun syns jeg tar alle utfordringer som dukker opp, spesielt alt som er «gravd frem» i forbindelse med adhd-utredningen, på strak hånd og ikke graver meg ned fordi ting er dritt, men heller det at jeg forsøker forstå og finne løsninger - samtidig som noen ting må man bare akseptere at de er som de er. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...