Peanut Skrevet 24. april #6841 Del Skrevet 24. april De her fra Palma Kaffehjørnet i Skien: Chailatte og den ned vaniljekrem 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 24. april #6842 Del Skrevet 24. april Trening, yoga, badstue og frokost unnagjort før klokken 0900 ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. april #6843 Del Skrevet 24. april Peanut skrev (6 timer siden): De her fra Palma Kaffehjørnet i Skien: Chailatte og den ned vaniljekrem 🤤 dette stedet har jeg ikke hørt om. Kanskje jeg må ta turen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. april #6844 Del Skrevet 24. april 5 hours ago, Fame said: dette stedet har jeg ikke hørt om. Kanskje jeg må ta turen Definitivt! ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. april #6845 Del Skrevet 25. april At Kevin Lauren røk ut av sistemann ut 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. april #6846 Del Skrevet 26. april Min siste dag i samfunnstjeneste (metafor) iDet er også snart min bursdag, så har mye å feire, er også ferie og helg og snart sommer, jeg har fantastisk kjæreste, flotte unger.. livet er godt 🥳 skal feire livet i kveld ned kake øl og vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. april #6847 Del Skrevet 28. april Drikker kaffen min mens jeg ser på to skjærer som bygger rede🥹❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. april #6848 Del Skrevet 28. april Å skrive med likesinnede på KG, drikke kaffe og synge ❤️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. april #6849 Del Skrevet 28. april Irak skrev (6 timer siden): Å skrive med likesinnede på KG, drikke kaffe og synge ❤️. Gå tur 💕🪷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. april #6850 Del Skrevet 28. april At jeg kunne sove til 11. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #6851 Del Skrevet 29. april Chopin🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #6852 Del Skrevet 29. april Morgenkaffen🤎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april #6853 Del Skrevet 30. april Lang jobbdag, men fant plass til en halvtime med et glass vin alene på fin vinbar før middag med venninne. Veldig fint, alenetid er bra♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #6854 Del Skrevet 1. mai Skattepengene. Rett på sparer'n med dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. mai #6855 Del Skrevet 1. mai 3 hours ago, FrankDrebin 2 1/2 said: Skattepengene. Rett på sparer'n med dem. Fikk du skattepenger 1 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 1. mai #6856 Del Skrevet 1. mai Det er 1. mai, solen skinner, det er varmt, jeg har vært hos baker'n, jeg sov lenge, fuglene synger på morgningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. mai #6857 Del Skrevet 1. mai 10 minutter siden, No1*No1 said: Fikk du skattepenger 1 mai? Nei, de kom nok tidligere, det er stund siden jeg sjekket kontoen sist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 1. mai #6858 Del Skrevet 1. mai At vi har fått gjort litt av h ert ute i hage og på verandaer i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. mai #6859 Del Skrevet 1. mai Topptur og årets første utendørs bad i helt nydelig vær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 5. mai #6860 Del Skrevet 5. mai At jeg føler meg som før etter en vanskelig tid 🙂🙂🙂😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå