Frøkenfryden Skrevet 15. mars #6781 Del Skrevet 15. mars Cid skrev (5 timer siden): Hvor ble det siste hjertet av? 😅 Hm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mars #6782 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Hm? Telte 49 på kaken 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #6783 Del Skrevet 15. mars Cid skrev (1 time siden): Telte 49 på kaken 😝 😂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars #6784 Del Skrevet 15. mars Cid skrev (2 timer siden): Telte 49 på kaken 😝 Jeg kom til 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars #6785 Del Skrevet 15. mars Cid skrev (2 timer siden): Telte 49 på kaken 😝 @Frøkenfryden er 49 år🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #6786 Del Skrevet 15. mars Lurven skrev (21 minutter siden): @Frøkenfryden er 49 år🤪 😢😢😢😢💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars #6787 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😢😢😢😢💔 Nå ble fryden lei seg, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #6788 Del Skrevet 15. mars Lurven skrev (32 minutter siden): Nå ble fryden lei seg, sorry Går bra. Kan trøstespise kake😬😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #6789 Del Skrevet 15. mars Lurven skrev (32 minutter siden): Nå ble fryden lei seg, sorry Men det er bursdagskake da🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars #6790 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Men det er bursdagskake da🥳 Men du har jo ikke fyllet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #6791 Del Skrevet 15. mars Lurven skrev (Akkurat nå): Men du har jo ikke fyllet ennå Nei vi er litt ivrige🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars #6792 Del Skrevet 15. mars Lurven skrev (2 minutter siden): Men du har jo ikke kakefyllet ennå 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars #6793 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei vi er litt ivrige🤪 Men det er det jo tomt før gebursen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mars #6794 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Går bra. Kan trøstespise kake😬😌 Spis 10 av de så blir du heller 39 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 15. mars #6795 Del Skrevet 15. mars Kos dere! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. mars #6796 Del Skrevet 16. mars idag, i det været som var her så var det bare ett høydepunkt, mate en svane.. koselige fugler , som kan virke litt fresete til tider, men det er bare noe de gjør for å balansere maktforholdet, vi er jo mye større enn dem..de biter ikke..alle de årene jeg har hatt dem rundt meg så er det en som nappet til liggeunderlaget mitt, mens de låg visavis meg , langs elva her.. Litt kontakt med slike vesen gir en input av glede i dagen , både for dem og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars #6797 Del Skrevet 16. mars Være med foreldrene mine❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. mars #6798 Del Skrevet 17. mars I går: nyvasket leilighet, shopping med mamma, en bok jeg fikk av henne, og en blomsterbukett jeg kjøpte til meg selv🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 17. mars #6799 Del Skrevet 17. mars Ferdig med å strikke en erme. Bare en gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. mars #6800 Del Skrevet 17. mars En gåtur i sola med fugler som kvitret rundt forbi. Våren er på vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå