Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #6721 Del Skrevet 2. februar Titania skrev (3 timer siden): Takeaway, sponset av jobb, til lunch idag 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 4. februar #6722 Del Skrevet 4. februar Med innglasset balkong, er det sånn skikkelig deilig vårfølelse der ute i dag! Jeg nyter litt sol i ansiktet og deilig varme på kroppen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar #6723 Del Skrevet 4. februar Siden jeg må veie mitt kosthold litt jakter jeg alltid på nye gode ting som ikke er så usunne. Har nå i noen dager tenkt på at en knust kornmo-kjeks oppå skyr luftig med sitron sikkert blir liiitt ostekakete, med godvilje. Testet i dag og det var stas! Nå kan Fryden få «kake» til frokost🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. februar #6724 Del Skrevet 4. februar De små tingene folk gjør - spesielt besøket denne helgen 🥰 "Plukket likesågodt ut brokkolien jeg, siden du ikke liker den" (han vet jeg spiser det, men ikke er noe fan) "Er du tørst?" Jeg svarer nei, og han kommer med et glass vann allikevel, sånn til når jeg blir tørst 🥰 Og bare nærværet som gjør at jeg slapper sånn av. (Men som er ekstra kjipt når han drar, da - sånn som nå) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar #6725 Del Skrevet 6. februar Ungen ønsker å bli blomsterdekoratør og på skolen i dag lagde hun en noe tidlig morsdagsgave. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #6726 Del Skrevet 6. februar MarianneE skrev (1 minutt siden): Ungen ønsker å bli blomsterdekoratør og på skolen i dag lagde hun en noe tidlig morsdagsgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar #6727 Del Skrevet 8. februar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 8. februar #6728 Del Skrevet 8. februar MarianneE skrev (På 6.2.2024 den 22.50): Ungen ønsker å bli blomsterdekoratør og på skolen i dag lagde hun en noe tidlig morsdagsgave. Den var aldeles NYDELIG❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #6729 Del Skrevet 8. februar Irak skrev (1 time siden): 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar #6730 Del Skrevet 8. februar Irak skrev (1 time siden): U are a giant, and don't u ever forget it, or let other people tell u otherwise ❤️. Vi er selv ansvarlige for vårt eget liv, og hvordan vi velger å leve det ❤️. Husk det folkens 👌. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar #6731 Del Skrevet 8. februar Irak skrev (1 minutt siden): U are a giant, and don't u ever forget it, or let other people tell u otherwise ❤️. Vi er selv ansvarlige for vårt eget liv, og hvordan vi velger å leve det ❤️. Husk det folkens 👌. Dette er ikke tull engang..... Kjærlighet til deg selv, og menneskene rundt deg ❤️. Så spread the Love u have for yourself, and others ❤️. And maybe one day Love will come your way... And when it does, you grab it and never let it go..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #6732 Del Skrevet 8. februar Irak skrev (9 timer siden): Dette er ikke tull engang..... Kjærlighet til deg selv, og menneskene rundt deg ❤️. Så spread the Love u have for yourself, and others ❤️. And maybe one day Love will come your way... And when it does, you grab it and never let it go..... 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. februar #6733 Del Skrevet 10. februar Kaffe med fine folk 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar #6734 Del Skrevet 11. februar Koselig besøk hos mamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar #6735 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (På 8.2.2024 den 7.35): Om morgenen så er jeg bare trøtt og ikke stått opp helt enda 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar #6736 Del Skrevet 11. februar Vært på besøk hos mamma. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #6737 Del Skrevet 11. februar Nå i kveld ble det utsikt til å snart kunne sove. Sånn ca nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar #6738 Del Skrevet 11. februar (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå i kveld ble det utsikt til å snart kunne sove. Sånn ca nå. Natta deg og Kody Endret 11. februar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. februar #6739 Del Skrevet 11. februar Koselig besøk her. Fastelavnsboller av en bolledeig som var helt perfekt å jobbe med. Deilig middag. Forberedelser til ny arbeidsuke med sterke innslag av valentinsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. februar #6740 Del Skrevet 11. februar MarianneE skrev (På 6.2.2024 den 22.50): Ungen ønsker å bli blomsterdekoratør og på skolen i dag lagde hun en noe tidlig morsdagsgave. Den var utrolig nydelig 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå