Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5281 Del Skrevet 5. august 2022 Nå blir livet litt uventet tøft noen uker.. da vil jeg prøve skrive her innimellom litt oftere, for å måtte se bra ting🙂 hittil.. klokka 06.05.. god kaffe på veranda mens jeg smiler av litt kranglevorne kråker💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5282 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nå blir livet litt uventet tøft noen uker.. da vil jeg prøve skrive her innimellom litt oftere, for å måtte se bra ting🙂 hittil.. klokka 06.05.. god kaffe på veranda mens jeg smiler av litt kranglevorne kråker💙 Hyggelig morgen🌿😀 Håper ting ikke blir altfor tøft da 😊💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5283 Del Skrevet 5. august 2022 Sov hele natten i sengen, det er godt etter å ha sovet i lenestol i dagevis 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5284 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (2 timer siden): Hyggelig morgen🌿😀 Håper ting ikke blir altfor tøft da 😊💚 Så bra. Mann er blitt skadet og trenger mye hjelp. Men kikker innom dere innimellom for oppmuntring🙂 takk💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5285 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Så bra. Mann er blitt skadet og trenger mye hjelp. Men kikker innom dere innimellom for oppmuntring🙂 takk💙 Huff håper det går bra med han Han er heldig som har deg til å hjelpe 😊💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5286 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Huff håper det går bra med han Han er heldig som har deg til å hjelpe 😊💚 Takk.. og jeg er imponert over helseNorge, så mye fine folk på legevakt i går og dag. Jeg passer på å si takk og være vennlig, de fortjener det🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5287 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (14 timer siden): Sov hele natten i sengen, det er godt etter å ha sovet i lenestol i dagevis 😅 Å så bra!💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #5288 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (14 timer siden): Sov hele natten i sengen, det er godt etter å ha sovet i lenestol i dagevis 😅 Må være kjipt å måtte sove sittende 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5289 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Må være kjipt å måtte sove sittende 😕 @Entern kan ligge. Nå er det min Manns tur til sittesoving. Verden i ying og yang, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5290 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Å så bra!💙 Ja 🥳 Cid skrev (12 minutter siden): Må være kjipt å måtte sove sittende 😕 Det er litt kjipt, sover sjelden mange timer i strekk sånn osv., det er liksom ikke helt det samme 😅 når jeg var på din alder hadde jeg problemer med ryggsmerter (lumbago) så har erfaring med å sove sittende i sånne situasjoner 😅 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): @Entern kan ligge. Nå er det min Manns tur til sittesoving. Verden i ying og yang, Huff!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #5291 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): @Entern kan ligge. Nå er det min Manns tur til sittesoving. Verden i ying og yang, Uff hva skjedde med han?:( Entern skrev (40 minutter siden): Ja 🥳 Det er litt kjipt, sover sjelden mange timer i strekk sånn osv., det er liksom ikke helt det samme 😅 når jeg var på din alder hadde jeg problemer med ryggsmerter (lumbago) så har erfaring med å sove sittende i sånne situasjoner 😅 Huff!! Hvordan ble du kvitt ryggsmertene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5292 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Uff hva skjedde med han?:( Hvordan ble du kvitt ryggsmertene? Begynte å bevege meg mer, gå en times tid hver dag, sånne ting 😊 det er lite som skal til 😊 Jeg var en del syk i slutten av 20-åra og stillesittende derfor kom lumbagoen. 😅 men gikk ganske greit å bli kvitt. Knapt merket noe av den de siste 10 åra 😊 Endret 5. august 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 5. august 2022 #5293 Del Skrevet 5. august 2022 Tar lappen, fikk kjøre på motorvei i dag👏 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5294 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Begynte å bevege meg mer, gå en times tid hver dag, sånne ting 😊 det er lite som skal til 😊 Jeg var en del syk i slutten av 20-åra og stillesittende derfor kom lumbagoen. 😅 men gikk ganske greit å bli kvitt. Knapt merket noe av den de siste 10 åra 😊 Så bra det bedret seg🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5295 Del Skrevet 5. august 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Uff hva skjedde med han?:( Hvordan ble du kvitt ryggsmertene? Han hadde et uhell i går og ble skadet ganske mye😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. august 2022 #5296 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Han hadde et uhell i går og ble skadet ganske mye😭 Så trist er det alvorlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5297 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så bra det bedret seg🙂 Ja det var kjipt når det sto på. Holdt jeg samme stilling i mer enn 2-3 timer (absolutt inkludert å ligge å sove) så kjentes det ut som om noen sparket meg i ryggen 😵😭 glad det gikk så greit over 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #5298 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han hadde et uhell i går og ble skadet ganske mye😭 Så forferdelig 😰😰😰😰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2022 #5299 Del Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så forferdelig 😰😰😰😰 Kommer til å gå bra. Men røft nå. Sove jeg. Samle krefter. Natta folks☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #5300 Del Skrevet 5. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kommer til å gå bra. Men røft nå. Sove jeg. Samle krefter. Natta folks☺️ Natta fryden 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå