Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Ramona1970 skrev (1 minutt siden):

Det gjorde meg glad å se denne informative siden om svindel! Det er så mange gamle folk som blir svindlet, og de trenger virkelig å få vite mest mulig om dette. Det er en Amerikansk side, men jeg fikk sendt den til en eldre venninne i USA, så...håper det kan hjelpe de hun kjenner som kan være utsatte for dette: https://vicoutreach.org/

Ikke en virus side? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Og du virker yngre enn 44 :)

Takk 😊

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en gin&tonic før jeg legger meg eller ikke😅tror jeg dropper det og holder meg til Solo Super😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Takk 😊

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en gin&tonic før jeg legger meg eller ikke😅tror jeg dropper det og holder meg til Solo Super😅

Er du full nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er du full nå?

Nei da 😅 drakk en ferdigblandet drink på boks (4,5%) og en god pale ale (5,4%) før jeg sov, ikke brisen en gang 😀

Må drikke ca 5 øl før jeg blir skikkelig påvirket og mer for å bli ordentlig full 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Takk 😊

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en gin&tonic før jeg legger meg eller ikke😅tror jeg dropper det og holder meg til Solo Super😅

Gjør det, fremtidsEntern vil takke deg🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Nei da 😅 drakk en ferdigblandet drink på boks (4,5%) og en god pale ale (5,4%) før jeg sov, ikke brisen en gang 😀

Må drikke ca 5 øl før jeg blir skikkelig påvirket og mer for å bli ordentlig full 😅

To glass vin her🥳😂Altså.. ikke i kveld, mem det er nok for meg

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Gjør det, fremtidsEntern vil takke deg🙃

Ja😅

Skal jo på kunstutstilling i morgen med medarbeider og hennes mann og datter på 13 så best å ikke være bakpå 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kom over et tilbud på en lampe som egentlig koster 7000 kr, men den var satt ned med 70% i dag! :) Er jo en veldig materialistisk og uvesentlig sak egentlig, men jeg har ønsket meg sånn lampe lenge, men fikk meg liksom ikke til å bruke så mye penger på en lampe. Men nå er den endelig min! 🥳

Endret av Namine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

To glass vin her🥳😂Altså.. ikke i kveld, mem det er nok for meg

Det er veldig bra når man klarer å tatt par tre enheter og slapper av og har det hyggelig 😊

Husker noen ganger under corona da jeg gikk på stampuben hverdager, drakk 1-3 øl og gikk hjem, var koselig 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (1 minutt siden):

At jeg kom over en lampe som egentlig koster 7000 kr, men nå var den på tilbud, så betalte 'bare' 2100 kr. :) Er jo en veldig materialistisk og uvesentlig sak egentlig, men jeg har ønsket meg sånn lampe lenge, men fikk meg liksom ikke til å bruke så mye penger på en lampe. Men nå er den endelig min! 🥳

Hurra! Føler nesten jeg har tjent penger når sånt skjer😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (10 minutter siden):

Glad du blir bedre 😊 du virker voksnere enn 29 når du poster, det er positivt ment altså 😊👍

Ååh! Takk 😊 Jeg er litt umoden egentlig, i personlighet. 🫣 Ingen tenker at jeg blir 30, med mindre de vet det 😂😂 Snakker mye, mye på hjertet, mye tanker om alt mulig piss og vas 🫣 Rappkjefta og sier ting som det er om jeg blir provosert. Men samtidig moden på andre ting. Alt til sin tid! 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg er 44 😅😀 den var til meg 😅😀

Ja, jeg så det etterpå. Sliter sykt med spenningshodepine/migrene om dagen. Jeg bare leser jeg 😂😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (3 minutter siden):

At jeg kom over et tilbud på en lampe som egentlig koster 7000 kr, men den var satt ned med 70% i dag! :) Er jo en veldig materialistisk og uvesentlig sak egentlig, men jeg har ønsket meg sånn lampe lenge, men fikk meg liksom ikke til å bruke så mye penger på en lampe. Men nå er den endelig min! 🥳

Ååh!! Må jo la oss få seee 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Hurra! Føler nesten jeg har tjent penger når sånt skjer😂

Ja 😂 Selv om realiteten er at jeg brukte over 2000 kr mer enn jeg skulle bruke, men jeg måtte bare kaste meg til kassa da jeg hørte en annen som gikk å kikket i butikken også snakka om den lampa. 😂 En igjen på lager, så bra jeg ikke tenkte alt for lenge! 😅

Endret av Namine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg så det etterpå. Sliter sykt med spenningshodepine/migrene om dagen. Jeg bare leser jeg 😂😂

Haha tenk å si til en 29 åring at hun ser ut som en 44 åring 😝 Synes du ser ung ut jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (Akkurat nå):

Ja 😂 Selv om realiteten er at jeg brukte 2100 kr jeg overhodet ikke hadde tenkt til å bruke, men jeg måtte bare kaste meg til kassa da jeg hørte en annen som gikk å kikket i butikken også snakka om den lampa. 😂 En igjen på lager, så bra jeg ikke tenkte alt for lenge! 😅

Jeg smiler hver gang jeg ser det profilbildet og brukernavnet, elsker Kingdom Hearts 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 minutt siden):

Ååh!! Må jo la oss få seee 👀

Har bare bilder fra nett (ikke fått hengt den opp enda), men det er denne lampa: 

IMG_20220827_015654.thumb.jpg.d4b323f190eb5df71fd2dee948eea174.jpg

_1139419266.thumb.jpg.d9d6b6976b00485cb2d118cc66e2fcfc.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...