Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Cid skrev (15 minutter siden):

Gruer du deg til å bli 30?

Nei. Egentlig ikke. Ja, jeg har søkt uføretrygd, leier leilighet, ikke tørr jeg og kjøre bil, har bagasje men det lar jeg ikke gå utover noen, bærer den sekken alene. Slo nettopp opp med typen min som godtok alt dette. Hvor dum kan man egentlig bli?(meg😂) er kraftig pga medisiner, men er på vei nedover 🙌🏻 er nesten 180 høy. 

Jeg er jo et sykt catch 🫣🥴

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var utrolig koselig å komme hjem til en skikkelig kosete katt. Nå koser vi i senga🥰❤️

  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (1 minutt siden):

Har bare bilder fra nett (ikke fått hengt den opp enda), men det er denne lampa: 

IMG_20220827_015654.thumb.jpg.d4b323f190eb5df71fd2dee948eea174.jpg

_1139419266.thumb.jpg.d9d6b6976b00485cb2d118cc66e2fcfc.jpg

:)

Elsker den allerede 😍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Det var utrolig koselig å komme hjem til en skikkelig kosete katt. Nå koser vi i senga🥰❤️

Det er så kos 💚 Min og kom på trappa med meg da jeg kom hjem. Lå i sengen og kosa kjempe lenge, før han ditcha meg og stakk ut. Hardt liv 😂

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Haha tenk å si til en 29 åring at hun ser ut som en 44 åring 😝 Synes du ser ung ut jeg :) 

Jeg ble sjekka opp her på byn, av en dritings guttevalp på 21 😵 Han trodde jeg var maks 23 🫣😂 Joa, takk 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (7 minutter siden):

Ååh! Takk 😊 Jeg er litt umoden egentlig, i personlighet. 🫣 Ingen tenker at jeg blir 30, med mindre de vet det 😂😂 Snakker mye, mye på hjertet, mye tanker om alt mulig piss og vas 🫣 Rappkjefta og sier ting som det er om jeg blir provosert. Men samtidig moden på andre ting. Alt til sin tid! 

 

Du høres i grunnen kul ut synes jeg 😀 jeg er utadvendt sjøl da 😅😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg så det etterpå. Sliter sykt med spenningshodepine/migrene om dagen. Jeg bare leser jeg 😂😂

Huff😑 hadde en del stresshodepine i 30-åra, det er ubehagelig 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 minutt siden):

Elsker den allerede 😍

Takk! 😍 Syns den var så spesiell og fin, så ble så glad når den tilfeldigvis var på tilbud nå, for jeg pleier aldri å ha flaks med sånt. :ler: Hadde aldri i verden hatt samvittighet til å kjøpe den på fullpris :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 minutter siden):

Jeg ble sjekka opp her på byn, av en dritings guttevalp på 21 😵 Han trodde jeg var maks 23 🫣😂 Joa, takk 😂

Kunne vært meg for 23 år siden 😆 jeg slet med å se an alder og ble tatt for å være eldre enn jeg var 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (Akkurat nå):

Takk! 😍 Syns den var så spesiell og fin, så ble så glad når den tilfeldigvis var på tilbud nå, for jeg pleier aldri å ha flaks med sånt. :ler: Hadde aldri i verden hatt samvittighet til å kjøpe den på fullpris :ler:

 

Den var fin 😊 du har god smak 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Huff😑 hadde en del stresshodepine i 30-åra, det er ubehagelig 😑

Hatt det siden jeg var 15 ❤️❤️❤️ Og blir verre med årene.😩 Før var det kun i hodet. Så ble det nakke i tillegg. Så skuldre. Så bryst. Og nå hele overkroppen. Hurra! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (Akkurat nå):

Takk! 😍 Syns den var så spesiell og fin, så ble så glad når den tilfeldigvis var på tilbud nå, for jeg pleier aldri å ha flaks med sånt. :ler: Hadde aldri i verden hatt samvittighet til å kjøpe den på fullpris :ler:

 

Nei Guri, ikke jeg heller. Men godt kupp da! 🙌🏻😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (16 minutter siden):

Ja😅

Skal jo på kunstutstilling i morgen med medarbeider og hennes mann og datter på 13 så best å ikke være bakpå 😅

Enig! 👍 jeg skal stå opp til lat lørdag. Yai😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Den var fin 😊 du har god smak 😀

Takk! ❤️

Maestro skrev (Akkurat nå):

Nei Guri, ikke jeg heller. Men godt kupp da! 🙌🏻😊

Absolutt, men litt flaks skal man vel ha. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en frisk og fin baby på ul, og mannen fikk være med, sist gang fikk han jo ikke vært med i det hele tatt. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Kunne vært meg for 23 år siden 😆 jeg slet med å se an alder og ble tatt for å være eldre enn jeg var 😅

Jeg så landeveis ifra at han var på den alderen 😂 Skikkelig ungguttfjes. Kompisen derimot så nesten eldre ut enn meg, han var 22 tror jeg 🫣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maestro skrev (9 minutter siden):

Jeg så landeveis ifra at han var på den alderen 😂 Skikkelig ungguttfjes. Kompisen derimot så nesten eldre ut enn meg, han var 22 tror jeg 🫣

Ja det er noen som ser skikkelig unge ut og andre ikke, jeg så aldri spesielt ung ut 😅 men nå blir jeg ofte tatt for å være yngre enn jeg er selv om jeg er i dårlig form 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Enig! 👍 jeg skal stå opp til lat lørdag. Yai😃

Hurra🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja det er noen som ser skikkelig unge ut og andre ikke, jeg så aldri spesielt ung ut 😅 men nå blir jeg ofte tatt for å være yngre enn jeg er selv om jeg er i dårlig form 😅

Jeg er så nysgjerrig på deg og Cid! Og Tvillingsjel. 🫣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...