Gå til innhold

Så lei av at menn prøver seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke verre enn å bare avvise menn, TS. Jeg blir fort sjekket opp jeg og de gangene jeg gidder å pynte meg. Det er ikke forstyrrende hvis de tar et nei for et nei og går sin vei. Jeg bruker å si det sånn at det er lov å prøve seg. De som fortsetter å plage deg etter at du har gitt beskjed kan du godt irritere deg over, men jeg ser ingen grunn til å bli sint på dem som bare gir det et forsøk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS

Jeg er mann og dermed forholdsvis ukomplisert, direkte og løsningsorientert.

Hadde aldri i verden klart å innbille meg på egenhånd at slikt faktisk kan være et problem, men får stole på det du sier og akseptere at dette faktisk er et problem for deg. Skulle forresten ønske at jeg var i dine sko, da snakker man å være i himmelen fra et mannlig ståsted :)

Har imidlertid løsningen for deg.

Ønsker du ikke å involvere deg med noen, kjøp deg gifte/forlovelses ring og gjør som Albert Åberg. Finn opp Skybert, og jug så det renner av deg. Problem solved :)

Anonymous poster hash: 83ed4...807

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt flere som stirrer enn som faktisk prøver seg. Dessuten er det vel ikke sikkert at utlendingene sjekket opp disse mindre attraktive ute på gaten? Har aldri hørt om noen mindre attraktive som har blitt sjekket opp av fremmede på gaten. Og det er ikke sikkert de ikke har prøvd seg på topp og jobbet seg nedover til de fant en mindre attraktiv som ville ha dem. De jeg kjenner som sjekker meg opp er jo folk jeg har ledd med og de hinter en stund før de spør.

Dessuten så krever det mer av en fyr (utlending eller ikke) å gå bort til noen på gaten enn noen man kjenner. Er det ikke da mer sannsynlig de gjør det på noen som de ikke kan gå glipp av å prøve seg på enn bare en uattraktiv en som finnes overalt?

Anonymous poster hash: 110b2...724

Hæ? Jeg har da ikke skrevet at de nødvendigvis møtes på gata. Men at jeg ofte ser på gata innvandrermenn hånd i hånd med mindre attraktive norske kvinner. Hvor de møttes første gang kan ha vært hvor som helst: jobb, nett, på byen etc. Selvsagt kan det hende de prøvde seg på en penere dame først, det aner jeg ikke. Men om det er slik: hvordan kan du være så skråsikker på at du er blant de peneste de prøver seg på?

Det virker som om det eneste vi har lov til å svare i tråden din er noe sånn som dette: 'Sånn er det å være pen, TS!'

Anonymous poster hash: 3b695...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg har da ikke skrevet at de nødvendigvis møtes på gata. Men at jeg ofte ser på gata innvandrermenn hånd i hånd med mindre attraktive norske kvinner. Hvor de møttes første gang kan ha vært hvor som helst: jobb, nett, på byen etc. Selvsagt kan det hende de prøvde seg på en penere dame først, det aner jeg ikke. Men om det er slik: hvordan kan du være så skråsikker på at du er blant de peneste de prøver seg på?

Det virker som om det eneste vi har lov til å svare i tråden din er noe sånn som dette: 'Sånn er det å være pen, TS!'

Anonymous poster hash: 3b695...90a

De fleste utlendinger som sjekker meg opp gjør det i offentligheten, på gata, på bussen, andre steder. Skjønner ikke at de skulle gå bort til noen de ikke syntes var attraktive midt på lyse dagen, en totalt fremmed, om hun var i kategorien "mindre attraktiv". De som går hånd i hånd med en mindre attraktiv har sannsynligvis sjekket henne opp/blitt sjekket opp et annet sted enn i det offentlige rom. Det er jo dette man må se på, de fleste norske menn er vel heller ikke sammen med Heidi Klum akkurat. Men sannsynligheten hadde vel vært større for at de gikk bort til henne midt på dagen enn en Kari Nordmann, tror du ikke?

De andre utlendingene er folk jeg kjenner fra deltidsjobben på butikk som jeg snakker en del med og som kanskje mistolker mitt gode humør som interesse.

Jeg ønsker selvfølgelig ikke kun slike kommentarer, MEN at folk får det til at man blir sjekket opp av fremmede i edru tilstand fordi man er "mindre attraktiv" blir utrolig jantelovspreget.

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så lei jeg er av skalaer og båser (: stygge mennesker, mindre pene mennesker, mindre attraktive mennesker). Husk at skjønnheten ligger i øyet som ser.

Jeg for min del ser på hvordan en person oppfører seg. Hjelper ikke å være "attraktiv" hvis man er nedlatende og arrogant overfor andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpesløse kvinnfolk! Hvis du ikke er interessert så VIS DET. :glare:

Og ellers enig med RT, mange kvinner tar vennlighet og flørt som det samme.

Anonymous poster hash: e1b3a...649

Jeg er enig!

Og jeg er også jente og fikk veldig mye uønsket oppmerksomhet da jeg var yngre og det var jo aldri en guttevenn som ikke la seg langflat osv, ikke spesielt morsomt i lengden faktisk.

Men jeg ble eldre og lærte meg en annen måte og takle det på. Så nå har jeg aldri dette problemet, selv om jeg ser at det fortsatt er interesse der, så avviser jeg dette før det blir noe, og jeg kan må ha et greit forhold til gutter. Å ha guttevenner er en annen sak, det gikk aldri...

Men jeg tror at på en måte så vil du ha denne oppmerksomheten TS, ellers hadde du lært deg en måte å takle dette på før. Hvis ikke dette er noe som har kommet i det siste?

Anonymous poster hash: b88c6...0c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pynt deg så forbanna mye så skal du se at det roer seg. Kutt ut flotte klær og slutt å smink deg ;)



Anonymous poster hash: 45603...86f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som har det verre. Er så lei av dette argumentet. Så det betyr at om man har et problem, så skal man bare akseptere det uten å prøve å løse det, eller har null grunn til å klage fordi folk har det verre? Med mindre du er den personen på jorden som har det aller verst så skal du svelge kamelen og trøste deg med at du ikke har nådd bunnen 100%? Om jeg har et problem, vil jeg prøve å bli kvitt problemet uavhengig av hva som skjer nede i Syria eller resten av helvete rundt om kring i verden. Problemet mitt blir ikke mindre av den grunn. Om dette går veldig inn på TS, så syns jeg hun skal få akseptert dette som et problem. Små problemer for noen kan være store for andre. Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det som avgjør hvor stort problemet er.

Selvsagt kan hun få aksept for problemet hun har, vanskeligere er det å gi henne sympati :/ det virker som at TS har et stort problem, men så er det nok også slik at det er hennes problem å løse... Dette skjer så ofte, men hun gjør ikke noe med det. Hun deler verden med litt flere enn seg selv, hun deler den også med flere menn som liker henne og som håper at hun liker dem - så deler hun desverre også verden med noen menn som tørr å vise henne interessen. Verre er det ikke, er dette et såpass stort problem for TS så må hun se på seg selv og finne ut om det kanskje er andre ting hun kan gjøre enn å klage på et forum hvor hun får så mange reaksjoner hun så tydelig ikke er interessert i å ta til ettertanke...

Anonymous poster hash: 4d575...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste utlendinger som sjekker meg opp gjør det i offentligheten, på gata, på bussen, andre steder. Skjønner ikke at de skulle gå bort til noen de ikke syntes var attraktive midt på lyse dagen, en totalt fremmed, om hun var i kategorien "mindre attraktiv". De som går hånd i hånd med en mindre attraktiv har sannsynligvis sjekket henne opp/blitt sjekket opp et annet sted enn i det offentlige rom. Det er jo dette man må se på, de fleste norske menn er vel heller ikke sammen med Heidi Klum akkurat. Men sannsynligheten hadde vel vært større for at de gikk bort til henne midt på dagen enn en Kari Nordmann, tror du ikke?

De andre utlendingene er folk jeg kjenner fra deltidsjobben på butikk som jeg snakker en del med og som kanskje mistolker mitt gode humør som interesse.

Jeg ønsker selvfølgelig ikke kun slike kommentarer, MEN at folk får det til at man blir sjekket opp av fremmede i edru tilstand fordi man er "mindre attraktiv" blir utrolig jantelovspreget.

Anonymous poster hash: 110b2...724

Har ikke sagt noe om ditt utseende. Jeg aner ikke hvordan du ser ut. Alt jeg gjør er å konstatere at innvandrermenn ikke ser ut til å være dem som har høyest standard når det kommer til kjæresten/folk de sjekker opp sitt utseende. Uavhengig av hvor de møter kvinnene vil jeg tro. Muligens fordi de selv ofte er et stykke ned på rangstigen i kraft av sin innvandrerstatus (dessverre men sant). De prøver seg på damer de tror de har en sjans på. En dame som jobber i butikk er sikkert innafor der? Ikke vet jeg.

Anonymous poster hash: 3b695...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg har hatt/har samme luksus"problem". Blitt ansatt på jobber jeg ikke er kvalifisert til pga utseendet, hatt sjefer som legger ann på meg - blitt lagt ann på under jobbtiden av kunder og ansatte. Men jeg gidder ikke syte over det, synes det selv er veldig slitsomt, men når du skriver et innlegg her inne om er det kun for å provosere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for pokker ikke det å være attraktiv trådstarter er lei av, men at hun ikke kan bli sett på som et medmenneske fordi alle prøver å objektifisere henne som en tiltrekkende kvinne.
Hun klager ikke over å bli sjekka opp, men er møkklei av å ikke kunne få en dag eller en uke uten seksuelle tilnærmelser. Jeg har det akuratt som deg trådstarter, og har gått opp til 4 år sølibat kun på grunn av dette, vil ikke bli sett på som et objekt men som et medmenneske. Finner man kjemien ETTER å ha blitt godt kjent som MENNESKER (ikke gutt/jente) så er det greit at noen prøver seg, eller hvis man inviterer til seksuelle tilnærmelser, men ikke når det kommer uønsket og uoppfordet gang på gang på gang.

Gutter på facebook kan sende meg "hei" "hei snuppa" "er du her" "hei" "her er nummeret mitt kanskje jeg kan få ditt også" og det er ok med 1 gang men får man ikke svar så ikke fortsett 40 ganger til. HA LITT RESPEKT for at man ikke vil bli sett på som et objekt, og bare så dere vet det dere mannfolk det er ingen ordentlige damer som vil ha noen som oppfører seg som en siklende hund og ikke bryr seg om å bli kjent med intellektet og drømmene hennes før de vil ha hun på kroken.



Anonymous poster hash: 6dcad...f8f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei det der.

Var en som var så hyggelig mot meg. Han visste jeg har type, han er gift selv, så jeg ante ingen fare da han ville ha litt besøk.

Vi drakk litt vin. Etterhvert skjønte jeg at han ønsket å få meg litt full. Det ble veldig mye alkohol på bordet og i glasset mitt. Men jeg drakk ikke så mye.

Han begynte så å snakke om sex, om jeg hadde hatt sex med typen? (Wtf), og han fortalte "morsomme" historier fra da han hadde hatt sex.

Da begynte jeg å skjønne hva han ville.. Og sant nok, han spurte om vi skulle "kose". Jeg sa nei, han maste. Til slutt ga han seg, men han lot meg vite at han hadde stå!

Også spurte han, da jeg sa nei, om hva det var jeg trodde han ville ha besøk for??

Han trodde at jeg kom fordi jeg ville ha sex med han, men han inviterte meg jo bare på besøk en kveld for å prate.

Så ble jeg ganske raskt sendt ut, og nå prøver jeg å unngå fyren... Ikke så lett.

En annen gang var jeg på byen, og jeg satt med RYGGEN TIL en sånn plagsom fyr, men likevel drev han og skravla til meg og sjekka meg opp!

Dritt lei!

Anonymous poster hash: 0e59f...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg ble sjekket opp bare en eneste gang. Drita lei av å måtte være den som skal ta initiativ til alt bare fordi jeg er mann. TS har et alvorlig luksusproblem.



Anonymous poster hash: 2b731...ed6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel for pokker ikke det å være attraktiv trådstarter er lei av, men at hun ikke kan bli sett på som et medmenneske fordi alle prøver å objektifisere henne som en tiltrekkende kvinne.

Hun klager ikke over å bli sjekka opp, men er møkklei av å ikke kunne få en dag eller en uke uten seksuelle tilnærmelser. Jeg har det akuratt som deg trådstarter, og har gått opp til 4 år sølibat kun på grunn av dette, vil ikke bli sett på som et objekt men som et medmenneske. Finner man kjemien ETTER å ha blitt godt kjent som MENNESKER (ikke gutt/jente) så er det greit at noen prøver seg, eller hvis man inviterer til seksuelle tilnærmelser, men ikke når det kommer uønsket og uoppfordet gang på gang på gang.

Gutter på facebook kan sende meg "hei" "hei snuppa" "er du her" "hei" "her er nummeret mitt kanskje jeg kan få ditt også" og det er ok med 1 gang men får man ikke svar så ikke fortsett 40 ganger til. HA LITT RESPEKT for at man ikke vil bli sett på som et objekt, og bare så dere vet det dere mannfolk det er ingen ordentlige damer som vil ha noen som oppfører seg som en siklende hund og ikke bryr seg om å bli kjent med intellektet og drømmene hennes før de vil ha hun på kroken.

Anonymous poster hash: 6dcad...f8f

Akkurat sånn, utrolig redd for å bli brukt så jeg tør aldri å åpne meg for noen

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt noe om ditt utseende. Jeg aner ikke hvordan du ser ut. Alt jeg gjør er å konstatere at innvandrermenn ikke ser ut til å være dem som har høyest standard når det kommer til kjæresten/folk de sjekker opp sitt utseende. Uavhengig av hvor de møter kvinnene vil jeg tro. Muligens fordi de selv ofte er et stykke ned på rangstigen i kraft av sin innvandrerstatus (dessverre men sant). De prøver seg på damer de tror de har en sjans på. En dame som jobber i butikk er sikkert innafor der? Ikke vet jeg.

Anonymous poster hash: 3b695...90a

Men hvis de sjekker opp noen på gata er det vel ikke de styggeste de går bort til? Sjekkekulturen er jo annerledes så de vil mest sannsynlig gå etter det de vil ha. Så kan det være at de innfinner seg med å ta en mindre attraktiv om de blir kjent først og liker henne på andre måter enn kun utseendet. Men når man går bort til noen på gata er det kun utseendet de vet noe om.

Som sagt, de fleste norske menn finner seg heller ikke noen Victorias Secret-modell, så det å være sammen med en mindre pen dame har innvandrere og norske menn til felles. Men siden det er flest av norske menn vil jo variasjonen være større. Men det har da vært diverse debatter om at innvandrerne tar fra norske menn damene så at det ikke finnes innvandrere med pene kjærester har jeg sett med egne øyne er helt feil.

Jeg jobber på butikk for å spe på studielånet, ja.

Anonymous poster hash: 110b2...724

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du sender ut noen signaler og at du må bli bevisst på dem. Sannsynligvis har du et åpent/interessert/flørtende kroppsspråk, kanskje kler du deg på en måte som tiltrekker seg menn osv? Om du vil få slutt på dette bør du tenke igjennom slike ting. Videre bør du avvise dem tydelig - menn skjønner seg ikke på hint!



Anonymous poster hash: 67514...87c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig!

Og jeg er også jente og fikk veldig mye uønsket oppmerksomhet da jeg var yngre og det var jo aldri en guttevenn som ikke la seg langflat osv, ikke spesielt morsomt i lengden faktisk.

Men jeg ble eldre og lærte meg en annen måte og takle det på. Så nå har jeg aldri dette problemet, selv om jeg ser at det fortsatt er interesse der, så avviser jeg dette før det blir noe, og jeg kan må ha et greit forhold til gutter. Å ha guttevenner er en annen sak, det gikk aldri...

Men jeg tror at på en måte så vil du ha denne oppmerksomheten TS, ellers hadde du lært deg en måte å takle dette på før. Hvis ikke dette er noe som har kommet i det siste?

Anonymous poster hash: b88c6...0c7

Hvorfor forteller du ikke hvilken måte du takler det på?

Anonymous poster hash: 3f742...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er så utrolig lei av å aldri føle meg attraktiv, har aldri hatt en eneste kjæreste og er i en alder av 28 år ukysset og jomfru. Jeg er direkte stygg og og overvektig og oppførselen til alle menn bekrefter dette. Ikke en eneste mann har noen gang prøvd seg på meg, uansett hvor mye jeg prøver å hinte og flørte. Er så dritt lei av å aldri noen gang bli sjekket opp at jeg gråter meg i søvn hver kveld."

Jeg skjønner det kan være irriterende TS, men det kunne tross alt vært verre.

Anonymous poster hash: 4c25b...485

Jeg ser ikke direkte stygg ut tror jeg ;) Mener jeg ser helt normal ut, og litt over gjennomsnittet i min alder, men jeg er lei av å føle at menn gir blaffen i meg ;) De vil kun ha meg for sex og ingenting mer, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du sender ut noen signaler og at du må bli bevisst på dem. Sannsynligvis har du et åpent/interessert/flørtende kroppsspråk, kanskje kler du deg på en måte som tiltrekker seg menn osv? Om du vil få slutt på dette bør du tenke igjennom slike ting. Videre bør du avvise dem tydelig - menn skjønner seg ikke på hint!

Anonymous poster hash: 67514...87c

Men hvordan? Kan jo ikke være sur eller avvise før de har gjort noe? Det blir jo rart

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for pokker ikke det å være attraktiv trådstarter er lei av, men at hun ikke kan bli sett på som et medmenneske fordi alle prøver å objektifisere henne som en tiltrekkende kvinne.

Hun klager ikke over å bli sjekka opp, men er møkklei av å ikke kunne få en dag eller en uke uten seksuelle tilnærmelser. Jeg har det akuratt som deg trådstarter, og har gått opp til 4 år sølibat kun på grunn av dette, vil ikke bli sett på som et objekt men som et medmenneske. Finner man kjemien ETTER å ha blitt godt kjent som MENNESKER (ikke gutt/jente) så er det greit at noen prøver seg, eller hvis man inviterer til seksuelle tilnærmelser, men ikke når det kommer uønsket og uoppfordet gang på gang på gang.

Gutter på facebook kan sende meg "hei" "hei snuppa" "er du her" "hei" "her er nummeret mitt kanskje jeg kan få ditt også" og det er ok med 1 gang men får man ikke svar så ikke fortsett 40 ganger til. HA LITT RESPEKT for at man ikke vil bli sett på som et objekt, og bare så dere vet det dere mannfolk det er ingen ordentlige damer som vil ha noen som oppfører seg som en siklende hund og ikke bryr seg om å bli kjent med intellektet og drømmene hennes før de vil ha hun på kroken.

Anonymous poster hash: 6dcad...f8f

Veldig bra formulert! Problemet er imidlertid mer alvorlig enn du beskriver det som. Det TS opplever, er seksuell trakassering langt ut over det som kan tolereres. Slike uønskete tilnærmelser er en straffbar handling, og TS må lære seg å anmelde menn som gir henne uønsket seksuell oppmerksomhet. Kvinner må ha rett til å leve i fred for kåte mannsgriser.

Anonymous poster hash: 12bbe...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...