Gå til innhold

ny positiv test etter MA


camillasa

Anbefalte innlegg

God morgen :)

Jeg hadde en MA 15. November! Kom til uke 9.. Blødde i ca. 5-6 dager etterpå... Testet positiv på graviditet test i ca 3 uker etter dette. Har den siste uken testen negativ, helt blenda hvite tester! Men nå i stad tok jeg en ny test og der var det en ganske klar rosa skyggestrek.. Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for ca 1,5-2 uker siden... da var det vertfall MYE slim og ganske vondt i underlivet! Har det klaffet da tror dere og at det slår ut nå? :)

post-87480-262616_thumb.jpg

Endret av camillasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :)

Jeg hadde en MA 15. November! Kom til uke 9.. Blødde i ca. 5-6 dager etterpå... Testet positiv på graviditet test i ca 3 uker etter dette. Har den siste uken testen negativ, helt blenda hvite tester! Men nå i stad tok jeg en ny test og der var det en ganske klar rosa skyggestrek.. Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for ca 1,5-2 uker siden... da var det vertfall MYE slim og ganske vondt i underlivet! Har det klaffet da tror dere og at det slår ut nå? :)

Det kan godt være du har blitt gravid igjen, men kan også være små forskjeller i testene. Ville tatt en blodprøve hos legen var jeg deg, så kan de se om hcg er på vei opp eller ned. Alternativt ta en test til eller to, strekene skal jo i såfall bli sterkere med tiden :) håper du er gravid :) lykke til og hold oss gjerne oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med å ringe lege/jordmor tror jeg☺ var litt vel mye på tråden under og etter MA'en😅

Men har flere tester, så skal ta flere di neste dagene☺ når skal di bli sterkere da viss jeg er gravid? Allerede i morgen, eller skal jeg vente noen dager nå?

Skal forresten på nattskift på lørdag med ei som er synsk😅 hun har værtfall sagt til flere på jobben at di er gravide før di vett det selv.. kanskje hun har noen svar😄 hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner - man blir litt engstelig etter MA (hatt det selv), så klart man tar kontakt hvis man bekymrer seg over no. Ringte tom sykehuset selv;) Men tipper de vil forstå hvorfor du vil teste. HCG dobles hvert annet døgn, så testet du i dag bør den være sterkere lørdag:) så spennende med synsk på jobb da - hold oss oppdaterte:) - krysser fingre for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...