Gå til innhold

Hvorfor liker noen menn at dama går truseløs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser ofte at kvinner går truseløs på byen osv fordi mannen tenner på det. Hvorfor er det sånn? Mannen min ville gått bananas pm jeg gjorde det. Han hadde virkelig hatet det. Hjemme mellom oss to kan det derimot være sexy. Hvorfor liker noen å "dele" utsikten med fremmede?

Anonymous poster hash: e8e85...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler ikke om dette så vidt jeg vet - er mer "easy access" og mulighetene det evt gir for klåing. Jeg har aldri hørt om at kvinnfolket skal drive og vise frem "utsikten" til fremmede. såfremt de ikke er exhibisjonister.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå truseløs handler jo ikke om å blotte underlivet. Om man går med skjørt og kjoler som viser underlivet, så er skjørtelengden mer betenkelig enn manglende truse, vil jeg nesten påstå.

Jeg går noen ganger uten truse, for eksempel om jeg bruker strømpebukser i kombinasjon med en kjole hvor trusemerker ville blitt synlige. Av en eller annen grunn tente eksen min enormt på dette, men jeg tviler på at han hadde tent på at jeg blotta underlivet. :P Jeg tror det handlet mer om vissheten han, men ingen andre hadde, om at jeg ikke hadde på meg truse.



Anonymous poster hash: a3b1e...562
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, å gå truseløs og å blotte seg er jo to helt forskjellige ting! Det er jo ikke så vanlig å vise trusa si til folk på byen, liksom!

Det er nok det at du virker tilgjengelig for mannen din som gjør at menn tenner på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går truseløs blant annet når jeg ikke vil at det skal være synlige trusekanter.

Min mann liker godt at jeg går uten når vi er ute også, han liker at jeg teaser litt.

Så for han er vel det en grunn til at han liker det.

Endret av FruKG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå truseløs handler jo ikke om å blotte underlivet. Om man går med skjørt og kjoler som viser underlivet, så er skjørtelengden mer betenkelig enn manglende truse, vil jeg nesten påstå.

Jeg går noen ganger uten truse, for eksempel om jeg bruker strømpebukser i kombinasjon med en kjole hvor trusemerker ville blitt synlige. Av en eller annen grunn tente eksen min enormt på dette, men jeg tviler på at han hadde tent på at jeg blotta underlivet. :P Jeg tror det handlet mer om vissheten han, men ingen andre hadde, om at jeg ikke hadde på meg truse.

Anonymous poster hash: a3b1e...562

Stemmer for denne. Menn liker jo at kjæresten er sexy, men ikke hore. Her over er forskjellen greit forklart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Det er nok veldig få som gjør det for at andre skal se. Sier som en over her, det handler mer om at han, og ingen andre, vet om det. At han vet hvor lett tilgang han har og når som helst kan ta meg med til et privat sted og forsyne seg. Hadde aldri gått truseløs under en kjole som var så kort at jeg risikerte å blotte meg for alle og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo fort skje at man blotter seg når man går inn/ut av bil, setter seg ned på en barkrakk, det kommer et vindpust, går opp en trapp etc. Hvor lang kjole må man gå med for at det ikke skal være synlig what so ever. Jeg synes jeg alltid ser trusa til jenter på byen, skjørtet går jo til midt på låret når de sitter.

Jeg tror selvfølgelig ikke at de blotter seg med viten og vilje, men det kan jo så fort skje. Hadde jeg vært mann og min dame gikk uten truse hadde jeg vært redd for at andre skulle se noe hvertfall. Det er slik min mann tenker. Så for meg er det en helt fjern fantasi. Men har jo forstått at flere tenner på det.

Anonymous poster hash: e8e85...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan ta en kjapp en på toalettet

Det er klart :-)

Om noen ser litt av musa mi så er jo ikke det akkurat verdens undergang heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden går noen som helst kvinner MED truse spør heller jeg :P



Anonymous poster hash: d0dd4...4a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Strandet

Sånn apropos, lurer på, er det kanskje vanlig at damer sover truseløse?

*glis*

#glis

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn appropos, lurer på, er det kanskje vanlig at damer sover truseløse?

*glis*

#glis

Jeg går faktisk truseløs nå, men jeg har jeans på. Jeg sover alltid uten noen klær. Forstår ikke de som klarer å sove med noe på.

Endret av FruKG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Jeg går faktisk truseløs nå, men jeg har jeans på. Jeg sover alltid uten noen klær. Forstår ikke de som klarer å sove med noe på.

Nakensoving er helt klart best. Både for komforten og sexlivet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vidt menn liker om damer går med eller uten truse får være opp til hver enkelt. Typen min liker iallefall veldig godt når jeg velger å droppe trusa under kjolen om sommeren.

Jeg selv synes det er veldig behagelig. Hjemme så går jeg mye uten truse i bukser/shorts osv. Sover også naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...