Holly Hobbie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #1241 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei Saeria, velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #1242 Del Skrevet 30. desember 2005 Under en time igjen...maa ta den fritiden jeg kan faa, skal jo jobbe nyttaarshelgen. Begynner kl. 9 i morgen og halv ni paa soendag. Skal ut og shoppe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 30. desember 2005 #1243 Del Skrevet 30. desember 2005 Ha en fin dag, og godt nytt år om jeg ikke får tid å komme innom boken din i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2005 #1244 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener: Eit Riktig Godt Nytt År fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2005 #1245 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2005 #1246 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttår, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. desember 2005 #1247 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #1248 Del Skrevet 31. desember 2005 Tusen takk for nyttaarshilsener! I kveld blir feiring bittelitt amputert, da jeg skal tidlig opp i morgen for aa jobbe. Men det skal nok bli koselig! Naa skal jeg i dusjen, deretter gjoere meg i stand, saa skal vi paa fest, hjem i ti-tiden og fortsette med litt champagne her hjemme og se paa fyrverkeriet fra vinduet. Haaper paa en fin utgang av 2005 og et enda bedre 2006! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2005 #1249 Del Skrevet 31. desember 2005 Krysser fingrene for to blå i 2006! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 31. desember 2005 #1250 Del Skrevet 31. desember 2005 riktig godt nyttår popelka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. desember 2005 #1251 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt Nytt År!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. januar 2006 #1252 Del Skrevet 1. januar 2006 Ønsker deg et riktig godt nytt år! Måtte 2006 blir et år som oppfyller alle drømmer Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #1253 Del Skrevet 1. januar 2006 Takk for saa mange koselige hilsener! Akkurat naa er jeg sur paa T. Synes han er en stor dust, faktisk. Har saa lyst at han skal ta seg en tur ut, men neida, han skal absolutt ordne i huset. Henger opp bilder akkurat der HAN synes de tar seg bra ut, uten aa spoerre meg hva jeg synes. Og hvis jeg er uenig, saa er det "kritikk" og han blir kjempesur. Han lar meg aldri ta noen som helst avgjoerelser alene naar det gjelder huset, saa det er vel derfor jeg foeler for aa "hevne" meg litt med aa komme med noen kommentarer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2006 #1254 Del Skrevet 1. januar 2006 Uff, da. Kjipt når en føler en ikke har noe en skulle ha sagt. Det er jo deres hjem, ikke bare hans. Du må da få lov til å komme med forslag? Godt du har KG å ventilere litt på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 1. januar 2006 Takk for klem, Saeria. Burde egentlig ikke klage, det er jo hyggelig at han engasjerer seg og bruker tid paa aa ramme inn bilder etc. Burde ikke vaere saa sur naar han gjoer noe positivt....men naar man akkurat har faatt mensen og i tillegg maa jobbe, saa er man ikke i verdens beste humoer....Naa ligger han og sover, han var visst ikke i verdens beste humoer han heller sa han....tror det blir bedre i morgen! Da har vi fri, og skal paa thailandsk restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2006 #1256 Del Skrevet 1. januar 2006 Det ordner seg nok skal du se. Vet hvordan det er å irritere seg over partneren. Særlig når man akkurat har fått mensen. Da irriterer en seg gjerne litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2006 #1257 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg savner Storbritannia! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. januar 2006 #1258 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hei Popelka! Bare innom for å gi deg en stoooor nyttårsklem! Ønsker lykke til med legetimene dine og utredninger, og håper du får to blå i løpet av 2006! Og takk for gode hilsener fra deg i dagboken min og andre tråder Endret 2. januar 2006 av Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 2. januar 2006 #1259 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1260 Del Skrevet 3. januar 2006 Tusen takk for nyttaarshilsener - oensker godt nyttaar tilbake! Hulderjenta: samme til deg!! Her er brudekjolen som min venninne skal ha: http://www.1stcallforweddings.co.uk/showro...s/cl-2673-1.jpg Synes den er nydelig! Hun kommer til aa bli en kjempeflott brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg