Gå til innhold

Askepotts nøtter

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. jeg har masse aa gjoere, typisk. Men men. Blir kanskje litt sent paa jobben, men deretter er det rett paa kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg som fyller ditt år,

ja deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere!

Bukke, nikke, neie,

snu oss i ring.

Danse litt for deg

med hopp og sprett og spring.

Ønske deg av hjertet

alle gode ting!

Og si oss nå, hva vil du mere?

Gratulere!

Hurra, hurra, hurra! Gratulerer med dagen, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener og bursdagssang!! :klem:

Hyggelig med saa mange paa besok!

Jens - lenge siden jeg har "sett" deg, haaper alt staar bra til med deg og dine!

Alatariel - deg har jeg ikke sett foer, er du ny? Hyggelig med hilsen fra deg!

Arkana: Neida, det er ikke saa skummelt aa vaere 27 som jeg foerst trodde! :ler:

lunacia: naa har jeg faatt "hurra for deg" paa hjernen, men det er veldig hyggelig av deg aa synge for meg! :)

Saeria: tusen takk for morsomme feire-smileys! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt paa om jeg orker aa ha to dagboeker? Blir kanskje litt smoer paa flesk?

I dag er jeg litt trett. For jeg fikk to telefoner etter at vi hadde lagt oss. Koselig med gratulasjoner paa bursdagen, men vi legger oss kl. 22 og da er det ikke saa goey aa bli vekket kl. 23....

Foerst var det bestevenninnen min, deretter broren min...

Ja ja. Faar ta igjen litt soevn i kveld...

Er litt lettet naa, for redaktoeren er veldig fornoyd med jobben jeg gjorde paa en feature. Det var nok bittelitt hastverksarbeid i gaar, men jeg fikk sendt ham foersteutkastet til kl. 6, saa da kunne jeg dra paa kino i avslappet tilstand. Var utrolig nydelig film. T graat en skvett to ganger. Jeg graater nesten aldri paa kino, men jeg syntes den var trist jeg ogsaa. Graater mest hvis jeg blir skikkelig opproert, jeg, blir jeg sinna saa tar jeg lett til taarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt paa om jeg orker aa ha to dagboeker? Blir kanskje litt smoer paa flesk?

Jeg synes også det. Jeg lager ingen egen bryllupsdagbok når planleggelsene nærmer seg, og tror ikke jeg kommer til å ha noen graviditetsdagbok heller. Det er jo egentlig ingen grunn til å holde graviditets-/bryllupsprat separat. Og så er det enklere for vi som følger med å vite hvor vi skal gå for siste nytt. ;)

Hadde du en fin bursdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To bøker kan bli litt mye ja. Tror ikke jeg kommer til å lage egen bok når jeg en gang skal i gang med bryllupsforberedelser eller evt. prøving.

Så gøy at du fikk ros av sjefen. :-D Du må da være ganske så flink når du får så mye ros som du gjør. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder litt liv i dagboken min ennaa, jeg! ;)

Fikk en gladmelding av legen isted - jeg har ikke pcos likevel! :grine2:

Alle hormonproevene var normale!

Yess!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig nyhet! Du kunne vel ikke hatt en bedre start på helgen tenker jeg. Er så glad på dine vegne! :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popelka!

Ser ut som om vi er omtrent i samme båt. Jeg har også uregelmessige sykluser og normalt hormonnivå. Jeg har likevel noen cyster på eggstokkene, så det er nok det som gjør at det vil ta litt tid før en :babysmokk: dukker opp her i huset. Og så er vi like gamle også! Dere får ha riktig lykke til med prøvingen! Håper vi får det til å klaffe begge to. Skal følge med deg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God loerdag alle sammen og takk for hilsener!

toydukke Anna: Haaper legen finner ut hva det er som gjoer at jeg ikke har regelmessig mens. Har ofte vondt i eggstokk-omraadet, saa det er kanskje mulig jeg har noen cyster jeg ogsaa... Haaper dere lykkes snart! :klem:

Har en ganske slapp ettermiddag. Deilig. T driver med togbanen sin og jeg leser og slapper av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...