Peony Skrevet 18. november 2005 #941 Del Skrevet 18. november 2005 Kanskje i seneste laget, men hva med å bestille flybilletter og hotell til et eller annet sted? Så lenge du ikke har fått mensen, så er det vel fortsatt håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. november 2005 Forfatter #942 Del Skrevet 18. november 2005 Kanskje i seneste laget, men hva med å bestille flybilletter og hotell til et eller annet sted? Så lenge du ikke har fått mensen, så er det vel fortsatt håp! ← Bra forslag, Peony! Har faktisk tenkt litt paa det! Skal ikke bestille foer vi har snakket om naar det passer, men det kunne vaert hyggelig aa reise et sted! Vi skal paa weekendtur til Perth rett etter nyttaar, men det hadde vaert deilig aa dra f.eks til Hamburg, der jeg har familie... Det er sant at det fortsatt er haap, siden mensen ikke dukker opp! Men jeg aner jo ikke hvordan det foeles aa vaere gravid, saa det er litt vanskelig aa si om jeg har noen symptomer eller ikke! Er: trett, irritabel, kald (og varm innimellom), litt ute av lage rett og slett. Hadde oemme pupper i forrige uke, og trodde mensen var rett rundt hjoernet, men saa forsvant oemheten. Hadde vel produsert HCG innen naa, da, saa kan jo ikke regne med at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2005 #943 Del Skrevet 18. november 2005 Da burde du vente til du evt. skal til Skottland, for her i Storbritannia er det MYE billigere. Det koster ca. 20 pund per kjoeretime og aa kjoere opp koster bare 45 pund! ← Tja, jeg vet ike, jeg.. Liker ikke å kjøre bil. Får se hva som skjer. Lurer paa hvor sannsynlig det er? Og hvorfor mensen plutselig er uregelmessig? Men negativ betyr vel negativ! ← Kan være mange grunner. Du går ikke på p-piller? Hvis ikke, kan det være alt fra normale uregelmessigheter til stress. Selv sluttet jeg ganske nylig på p-piller, og da tar det litt tid å gå seg til, så jeg hoppet over forrige måneds mens, men har fått denne månedens. Tror ikke det er så mye å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2005 Forfatter #944 Del Skrevet 20. november 2005 Nei, jeg har ikke gaatt paa p-piller paa over et aar. Har vaert regelmessig hele tiden etterpaa. Og er ikke spesielt stresset heller. I gaar var jeg veldig kvalm. Litt bedre i dag, men er utrolig slapp. Men saa fikk jeg ikke sove saa veldig godt i natt, saa det er ikke rart jeg er trett! Har vaert en koselig helg. Paa fredag moette jeg T i London og vi dro ut til Kent. Han fortalte at han hadde tatt flyet ned med min sjef, og han hadde sagt: "I tilfelle du lurer, saa gjoer Popelka det kjempebra. Hun er den beste skribenten paa teamet og det er kjempehyggelig aa ha henne paa kontoret." Da ble jeg glad, da! I gaar var vi ute og spiste med Ts bror, soester, deres ektefeller, deres tilsammen seks barn og foreldrene til T. Jeg drakk ikke saa mye vin, for jeg foelte meg litt smaakvalm under lunsjen, og svigerinnen min saa mistenksomt paa meg. Da jeg gikk paa toalettet en tur spurte hun T om jeg var gravid, og han sa "nei, det er smaa sjanser for det." Hun spurte meg om jeg ikke foelte meg bra, og jeg maatte si som sant er - at jeg ikke har vaert helt paa topp i det siste. Hun smilte lurt. Ja ja. Ryktene faar bare svirre - er jo saa liten sjanse for at jeg er gravid uansett! Men i dag tidlig maatte selvsagt T forsnakke seg - spurte moren sin om hva grunnen kunne vaere til at jeg foelte meg trett, kvalm og ikke har faatt mensen. Hun sa bare: "uansett om du er gravid eller ikke er det jo gode nyheter paa hver sin maate." Saa bladde hun i noen boeker og ga dem til meg, i tilfelle jeg ville lese om symptomer etc. Naa er svigerfar informert om at det kanskje (men sannsynligvis ikke) er noe paa gang ogsaa.... Skal bestille legetime i morgen. Det er litt ekkelt aa gaa og lure; men mest ekkelt aa ikke vaere i form men ikke vite hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2005 #945 Del Skrevet 20. november 2005 For en flott uttalelse av sjefen din! T er vel kjempestolt av fruen sin. :-D Du er jo så flink at jeg bare har lyst å og til ære for deg. Håper legen din finner ut av hva det er som skjer med kroppen din. Ikke noe gøy å ikke vite, særlig ikke når rykteflommen har starta. Da er det like greit å vite hva det er som gjør at du ikke er i form, sånn at de som sitter og lager sine egne teorier i sine små hoder får vite sannheten. Aller viktigst er det at du får en avklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2005 #946 Del Skrevet 20. november 2005 Håper du finner ut av hva som er galt, da. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 Forfatter #947 Del Skrevet 21. november 2005 Tusen takk for hilsener jenter, dere er jo soete da! Saeria: tusen takk for hopp og sprett paa mine vegne! Foelte meg rimelig fornoyd jeg ogsaa da han sa det! Lunacia: takk for det. Litt kvalm i dag, men tror det har litt med at jeg ikke har spist frokost enda. Stakkars T - han er syk paa bursdagen sin! Men han maatte paa jobben for aa handle noen akskjer til fondet sitt, men skal tidlig hjem og legge seg. Skal lage noe godt til ham i kveld. Og gi ham bursdagsgave fra meg og Helly Hansen-jakken fra mamma og pappa. Han fikk mye annet fint i helgen ogsaa. Masse tog-relaterte ting. Min mannn var nemlig en ekte trainspotter en gang og er veldig interessert i modelltog og "ordentlige" tog! Synes nesten litt synd paa svigermor og svigerfar naa. Etter at T lekket "nyheten" som mest sannsynlig ikke er noen nyhet (hvis dere skjoenner hva jeg mener?) saa tror jeg de haaper veldig paa at det syvende(!) barnebarnet deres er paa vei! Selv om T fortsatt sier at det beste er aa vente litt, saa sa han at han ville blitt kjempeglad dersom jeg er gravid! "Det er jo egentlig ingenting i veien for at vi skal bli gode foreldre naa,'' sa han i gaar. "Vi har jo alt paa plass og er jo ganske klare! Og du kommer til aa bli en kjempegod mor." Sukk! Skal ta en test til i dag. Naa blir jeg nesten skuffet om den er negativ, men jeg tror jo egentlig at den er det. Men for en bursdagspresang til T!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. november 2005 #948 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer med dagen til din mann! Og så krysser jeg fingrene for positiv test - særlig etter det mannen din sa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november 2005 #949 Del Skrevet 21. november 2005 T og broren min hadde sikkert hatt litt av hvert å snakke om. Broren min har nemlig vært helfrelst når det gjelder modelljernbane siden han fikk Märklin startsett til jul som 7-åring. Han har et helt rom i kjelleren til jernbanen, og skal slå ned veggen til rommet ved siden av for å utvide enda mer. Dyr hobby, men så har vi alltid nok av gaveidéer da. Kjempefin bane, og han har jobbet hardt med den, enkelte tider har det knapt vært mulig å se ham. Han har sittet fra morgen til kveld og bygget. Boys will be boys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 Forfatter #950 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer med dagen til din mann! Og så krysser jeg fingrene for positiv test - særlig etter det mannen din sa! ← Tusen takk, skal hilse ham fra deg og Bitteliten! T og broren min hadde sikkert hatt litt av hvert å snakke om. Broren min har nemlig vært helfrelst når det gjelder modelljernbane siden han fikk Märklin startsett til jul som 7-åring. Han har et helt rom i kjelleren til jernbanen, og skal slå ned veggen til rommet ved siden av for å utvide enda mer. Dyr hobby, men så har vi alltid nok av gaveidéer da. Kjempefin bane, og han har jobbet hardt med den, enkelte tider har det knapt vært mulig å se ham. Han har sittet fra morgen til kveld og bygget. Boys will be boys. ← Boys will be boys, ja. Det har du rett i! De hadde sikkert hatt masse aa snakke om! Mannen min har nemlig ikke saa mange (ikke noen tror jeg) togfrelste venner, stakkars! Men jeg lar ham leke saa mye med togbanen sin som han vil, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2005 #951 Del Skrevet 21. november 2005 Ha en flott mandag og en super bursdag til T Hva kjøpte du i bursdagsgave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 Forfatter #952 Del Skrevet 21. november 2005 Ha en flott mandag og en super bursdag til T Hva kjøpte du i bursdagsgave da? ← Har enda ikke funnet noe! Men jeg skal ut i dag og lete! Evt. blir det weekendtur til Hamburg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2005 #953 Del Skrevet 21. november 2005 Koselig med tur sammen. Dere er så flinke til å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. november 2005 #954 Del Skrevet 21. november 2005 Du...tror du egentlig at testen er negativ? Det virker som du egentlig føler at du er gravid, men ikke tør å håpe Men jeg kan håpe for deg. HÅPER DU ER GRAVID!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 Forfatter #955 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Du...tror du egentlig at testen er negativ? Det virker som du egentlig føler at du er gravid, men ikke tør å håpe Men jeg kan håpe for deg. HÅPER DU ER GRAVID!!! ← Koselig at du haaper for meg, Tuji! Det er bare aa haape videre! Skal ta en test til snart.... Det er nok sant at jeg ikke toer aa haape for mye. Sjansene er jo smaa da vi ikke er aktive proevere. Og er jeg ikke gravid naa, maa jeg pent vente over ett aar foer proevingen starter. Det er lenge, det. Endret 21. november 2005 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. november 2005 #956 Del Skrevet 21. november 2005 T! Spennende dette. Venter ivrig på hva testen sier...Håper du og T får kose dere litt i dag, selv om han er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. november 2005 #957 Del Skrevet 21. november 2005 Duuuuu, nå er jeg ganske spent her altså!!! Tenk så moro om du er gravid!! Og det er når man ikke prøver, det gjerne klaffer Jeg håper, håper du er gravid. Nå har jo T sagt at et barn er velkomment og da går det jo an, om du ikke skulle være gravid nå, og hinte litt om å begynne prøvingen før..? Krysser alt jeg har for positiv test!! Symptomene er i allefall der, spør du meg! Gratulerer med dagen til T forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg beklager aa maatte skuffe dere....og meg selv. Jeg er nok ikke gravid. Legen mistenker at jeg har polycystiske ovarier, og jeg skal ta blodproeve paa dag 25 etter foerste mensdag (naar enn den kommer...). Dette pg.a at jeg hadde uregelmessig menstruasjon da jeg var yngre. Men men, det er bedre aa finne det ut av det naa enn foer vi begynner aa proeve for alvor. T har sagt at vi kanskje kan begynne proevingen foer vi har avtalt uansett....saa det er jo spennnende! Vi skal vente og se hva legen sier foerst. Kjempekoselig lege, forresten. Han tok meg skikkelig paa alvor. Saa jeg er fornoyd med det, hvertfall. Men det var ingen morsom ettermiddag akkurat. Jeg ble saa utroli skuffet, selv om jeg visste at sjansene var smaa. Uggen og ekkel foeler jeg meg ogsaa...men det er nok pms. Som har vart i flere uker....Blir glad for aa faa mensen naa, saa kan jeg etterhvert ta blodproeve og evt. flere utredninger. Maa gaa og pleie bursdagsbarnet, han er ikke helt god han heller....har baade astma og forkjoelelse paa en gang, stakkar! Men han satte pris paa gavene og maten. Og saa har han faatt tilbud om ny jobb! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. november 2005 #959 Del Skrevet 21. november 2005 Godt at du skal komme deg til legen, og at han tar deg på alvor. Det er betryggende å vite. Håpe du får en avklaring, og at PMSen gir seg. Gøy å høre at T har fått jobbtilbud. Jeg mistenker T for å være en veldig flink mann i sitt felt. Håper han føler seg bedre snart. Godt at mat og gaver fungerte som oppmuntring. Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått en sånn fin gave fra svigersene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2005 #960 Del Skrevet 21. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg