Gå til innhold

Askepotts nøtter

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gratulerer med førerkort!

Du maa ikke gi deg, da! Proev igjen saa faar du helt sikkert lappen!  :klem:

Altså - skal jeg prøve igjen må jeg ta absolutt alt på nytt. Det er over 12 år siden jeg sist prøvde. Og det er over 11 år siden jeg tok i et ratt... Dessuten har jeg ikke lyst til å bruke masse penger på noe jeg egentlig ikke trenger, det er alt for dyrt. Og jeg tjener jo lite nok som det er.

Ellers ser jeg du har svevehodersmily igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med førerkort!

Altså - skal jeg prøve igjen må jeg ta absolutt alt på nytt. Det er over 12 år siden jeg sist prøvde. Og det er over 11 år siden jeg tok i et ratt... Dessuten har jeg ikke lyst til å bruke masse penger på noe jeg egentlig ikke trenger, det er alt for dyrt. Og jeg tjener jo lite nok som det er.

Ellers ser jeg du har svevehodersmily igjen. ;)

Da burde du vente til du evt. skal til Skottland, for her i Storbritannia er det MYE billigere. Det koster ca. 20 pund per kjoeretime og aa kjoere opp koster bare 45 pund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha noen fine dager i London!! Dit har jeg lyst til å reise og..

:klem:

Takk skal du ha! Ja, det er fint her. Bor nede ved Themsen, rett ved Tower Bridge. Ser over dit fra vinduet mitt. Men i gaar var jeg daarlig da, saa det var jo litt kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe formen bedrer seg og at den fordømte mensen kommer styggfort. Skjønner godt at du vil bli ferdig med den.

Gøy å høre at du har fått skryt av sjefen. :-D Det var det jeg visste. Du er kjempeflink, Popelka! :klem:

:klem: til deg! Venter fortsatt paa mensen. Tror den hoppet over denne maaneden, jeg. Egentlig like greit kanskje....

Og :klem: til Bertine ogsaa!

Har fullt program i dag med jobben. Diverse foredrag, lunsj og saa middag i kveld. Skal skrive mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det bare vaert det! Det hadde jo egentlig vaert supert! Men det er veldig usannsynlig...og jeg tok en test som var negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvertfall opplevd at mensen har hoppet over en gang, sånn helt uten videre, og så kom tilbake som normalt måneden etter. Jeg var jo fra meg av skrekk, sikker på at jeg var gravid og midt i studiene kunne det ikke passet bedre. Sambo kom hjem fra jobb en dag med graviditetstest. :hjerte: Turte ikke ta den før dagen etter, og har aldri vært så glad som da jeg så mangel på to blå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana - du mente at det aldri hadde passet verre, ikke sant? ;)

Peony: nei, ikke morgenurin...og det var noen dager etter at jeg ventet mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Popelka. Kjempesøt juleavatar, Arkana. Jeg leste din lille Freudian slip som en god ironisk setning. ;)

Selv har jeg ingen klirrende eggstokker. Hadde jeg fulgt i mine søstres fotspor hadde jeg vært mamma til en liten en nå. Men so far, så klarer jeg meg uten. Håper dere to får full klaff fort når prøvingen deres omsider kan starte. Jeg unner enhver som virkelig ønsker og lengter etter barn, å få det. :)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er det nok ikke! Tok en test i dag tidlig, men den var negativ (svakt negativ, men det har vel ikke noe aa si?).

Var paa middag med teamet i gaar. Klarte aa havne ved siden av en person jeg har hoert mye rart om. Men hun var egentlig hyggelig, saa det gjorde ikke saa mye. Hadde holdt av en plass til sjefen min, som kom litt senere, men jamen meg satte ikke hun andre seg der isteden.

Sjefen min og T dro ned til London paa samme fly i gaar. Flyet maatte snu rett etter takeoff pg.a et problem med hjulene - skummelt! Er saa glad for at alt gikk bra.

Om noen timer moeter jeg T, og saa drar vi ned til foreldrene hans, som bor i Kent.

Foeler meg fortsatt ikke tipp-topp, og mensen er ikke kommet. Ikke sikkert det har noe med hverandre aa gjoere, da. Er varm/kald og trett. Burde kanskje bestille en legetime hvis det fortsetter.

Ha en god helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt oppgitt over aa foele meg slapp. Er liksom ikke kjempesyk heller, saa jeg faar ikke noe utav aa legge meg rett ut heller! Ogsaa gaar det aldri over...har vaert saann i over en uke naa. Og testen var negativ, saa da er det ikke noen "spennende" grunn for det heller! Haaper virkelig jeg blir bedre i helgen. I morgen er det party for T, saa da maa jeg jo vaere i form.

Er en litt daarlig kone ogsaa, for jeg har ikke funnet noen 30-aarspresang til T! :overrasket: Dagen hans er paa mandag, men jeg hadde egentlig planlagt aa finne noe i dag. Han er saa kresen, saa jeg vet ikke hva jeg skal finne paa, egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...