Gå til innhold

Askepotts nøtter

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, jenter!

Det er en herlig foelelse! :hoppe:

Var veldig rart aa kjoere hjem fra testsenteret i dag og inn til byen - helt alene i bilen for foerste gang! Hadde paa yndlingskassetten min og foelte meg som "king of the road"!

Deilig aa slippe aa tenke mer paa at jeg maa oevelseskjoere - naa kan jeg bare sette meg i bilen og kjoere avgaarde naar jeg vil! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Piglet og Saeria!

Deilig med helg. Skal ut og kjoepe litt mat, og ordne litt i huset. I kveld skal vi i 30 aarsdag. I morgen kanskje paa kino og se the Constant Gardener med Ralph Fiennes (som ligner veldig paa T!!)

Ha en fin helg, alle sammen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsener alle sammen!

En ny uke er begynt. En hektisk en - skal til London i morgen og videre til Ts foreldre paa fredag. Onsdag skal jeg kanskje paa Madonnakonsert - kan jo bli goey! Torsdag er det middag med jobben. Torsdag og fredag er det seminar med teamet mitt, nemlig.

Naa sitter jeg her paa en gymball - blir interessant aa se om det minker smertene i ryggen. Foeles litt rart, men det er veldig behagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med lappen! Så flink du er. :)

Heldiggrisen som kanskje skal på Madonnakonsert, det skulle jeg gjerne ha gjort.

Ha en fin uke, håper du blir bedre i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam og April! Tusen takk for gratulasjoner! :kose:

Foeler meg merkelig nok ganske opplagt i dag. En uvant foelelse! :ler:

Fikk nettopp ros fra sjefen om at jeg var den som skrev best paa teamet! Saant er jo koselig aa hoere! :icon_smile:

Kofferten er pakket og klar, og i kveld er det avgaarde til London. Er heldigvis bare for tre dager denne gangen. Liker ikke aa vaere borte fra T altfor lenge!

Lurer paa om jeg skal dra paa Madonna-konsert eller ikke. Maa finne ut naar og hvor det er....kan ikke vaere for sent oppe, da jeg skal ut paa middag kvelden etter - og tidlig opp neste morgen.

Har fortsatt tilgode aa finne bursdagspresang til T....han har bursdag paa mandag, saa jeg maa kjappe meg og finne paa noe! Mamma og pappa gir ham en Helly Hansen-jakke, haaper den passer og at han blir glad for den! Han trenger en slik jakke, saa den blir nok godt mottatt.

Jeg faar gaa i tenkeboksen...han er en vanskelig person aa gi gave til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg at jeg var opplagt i dag? Det viste seg aa vaere feil. Er stuptrett som vanlig - selv om jeg vitterlig har faatt nesten aatte timers soevn! Og venter fortsatt paa den fordoemte mensen....vil bli ferdig med den!

Saa jeg er litt :frustrert: og litt :tristbla: Haaper jeg ikke er saa troett i morgen for da skal jeg intervjue noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe formen bedrer seg og at den fordømte mensen kommer styggfort. Skjønner godt at du vil bli ferdig med den.

Gøy å høre at du har fått skryt av sjefen. :-D Det var det jeg visste. Du er kjempeflink, Popelka! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...