Holly Hobbie Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #721 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er deilig aa kunne kjoere bil, selv om det er litt skummelt i tett trafikk...men det blir ekstra bra aa kunne kjoere rundt paa egenhaand! Blir som aa faa litt mer frihet og selvstendighet! Naa skal jeg altsaa kjoere opp 11. november. Det er jo ikke lenge til, saa jeg er litt nervoes for at jeg ikke kommer til aa vaere helt klar innen den tid...T stroek paa sitt foerste forsoek for mange herrens aar siden (han var 17 da han tok lappen), men klarte det paa andre heldigvis. Han sier at det gjoer ikke noe om jeg stryker, da det ikke koster saa mye aa gaa opp (500 kroner ca). Men jeg vil bare ha hele greia unnagjort, utaalmodig som jeg er! Gleder meg til helg naa og til aa sove ut! I gaar kveld, kl. 11, hadde vi vel sovet/slumret i en time allerede fordi vi ville ha litt ekstra soevn. Plutselig ringer telefonen, og det var en kollega av T! Merkelig tidspunkt (og ja, han ringte paa hustelefonen! ). Ble kraftig irritert, og foeler meg i halvsoevne i dag. For en dust! I kveld blir det kanskje litt nett tv-titting - hadde vaert goey aa se f.eks Skavlan (hvis det gaar naa). Ha det saa lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #722 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det går så fint å kjøre opp, atte, ikke tenk på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. oktober 2005 #723 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, du kommer til å klare deg fint! Tenk når du står der med lappen i hånden, da har du glemt hvordan du strevde og alle bekymringene dine. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #724 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, haaper dere har rett, Tex og Arkana! Har bestemt meg for aa gaa ned en str. Aner ikke hvor mange kilo det er, men det er nok 4-5, tror jeg. Kanskje jeg skal proeve Grete Roede's gratis nettklubb? Det som er litt kjipt med aa slanke seg/spise sunnere, er jo at man maa trappe ned paa kveldskosen. Vi pleier aa ha et glass vin og litt dessert hver dag...jeg faar proeve aa finne noe sunnere aa bytte ut Ben & Jerry-isen med! Gleder meg til helg naa. Blir Ikeatur i morgen eller soendag, og ellers avslapning og rydding/husvask. Samt at jeg maa oeve meg paa aa rygge-parkere (=reverse eller parallel parking paa engelsk, vet ikke hva det heter paa norsk). Blir deilig aa sove lenge i morgen, hvertfall. Lurer forresten paa hvor mensen blir av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #725 Del Skrevet 7. oktober 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2005 #726 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det lukeparkeing du tenker på? :klø: Jeg også tror nok at du kommer til å klare deg fint på oppkjøringen. Nei, vennen...du får ha en god helg. Takk for den gode klemmen i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #727 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tusen takk for helgehilsen, Saeria! Her er en klem til: Har akkurat fortaert guinea fowl, soetpoteter, spinat og min creme fraiche-saus. Ble veldig godt...var veldig sulten, den fuglen tok jamen sin tid! Har ellers vaert ganske produktiv i helgen. Faatt kjoert en del, ryddet, og kjopt mat. Har kost oss ogsaa - ble iskrem og tv-kveld i gaar. Begynner aa glede meg til torsdag. Da kommer to venninner - blir goey aa vise dem leiligheten og Edinburgh! Har forresten faatt trent i dag ogsaa...deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. oktober 2005 #728 Del Skrevet 10. oktober 2005 Creme fraiche saus? Oppskrift? Godt å høre at dere har kost dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #729 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oppskrift, ja...nei, det har jeg ikke egentlig. Bare blandet creme fraiche med kraft fra den stekte fuglen - var masse krydder i langpannen ogsaa - og varmet opp. Men skulle egentlig tilsatt litt soyasaus i tillegg, men det hadde jeg ikke! Det var kjipt aa staa opp i dag, gitt. Noen ganger skulle jeg oenske jeg kunne ta meg en "dynedag," men da hadde jeg faatt saa daarlig samvittighet at det ikke hadde vaert saerlig avslappende uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #730 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sitter her og holder paa aa sovne. Og har menssmerter i tillegg. Sangen "I don't like Mondays" passer igrunnen godt i dag... Men om en time skal jeg ha en mini-makeover hos Clarins! Haaper jeg ikke sovner da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #731 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er fortsatt like trett, men foeler meg saa fin etter at jeg ble sminket av Clarins-damen! Skikkelig hyggelig jente. Ogsaa kjopte jeg meg en fin lipgloss og oyenblyant i turkis ogsaa! Nei, maa slutte aa kjope saa mye dill, som mamma ville kalt det! Men men. Fikk tre andre produkter i miniutgave gratis i tillegg, da, saa det loente seg nesten! Har saa lyst til aa starte proever-dagbok, jeg! Men det er det jo liten vits i. Blir jo ingen "progress" foer om over 1 aar likevel... Fikk koselig mail av broren min i Ungarn. Virker som han trives. Han er en ordentlig godgutt, og kjempeflink med studiene. Han er en av de beste i kullet sitt - ikke daarlig, medisin er ikke lett. Jeg haaper selvsagt at han etterhvert vil spesialisere seg innen kosmetisk kirurgi...neida!! Jeg maa snart begynne aa planlegge Ts 30-aarsdag. Det blir bare tull med det veterantog-opplegget nede i Kent - det blir saa komplisert naar absolutt alle skal involveres og konsulteres....men her i Edinburgh blir det hvertfall vennefest. Har ikke saa lyst til aa ha hoye haeler paa tregulvet, saa vi vurderer aa leie lokale. Er et gammelt fyrtaarn rett ved oss som jeg vet blir brukt til det....skal hoere hvor dyrt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #732 Del Skrevet 10. oktober 2005 Synes litt synd paa meg selv naa. Har fortsatt menskramper men glemte igjen ibuxen hjemme...og lengter etter sengen. Skal snike meg unna kl. 16.30 presis i dag, da har jeg akkurat jobbet 10 timer -1 time lunsj og det er det jeg maa. Orker ikke aa vaere her lenger enn det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2005 #733 Del Skrevet 10. oktober 2005 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. oktober 2005 #734 Del Skrevet 10. oktober 2005 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #735 Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk for det, jenter. Er litt bedre naa. Har spist restemiddag - guinea fowl-risotto - og naa slapper jeg av i pysj og morgenkaape. Herlig aa bare daffe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #736 Del Skrevet 11. oktober 2005 God morgen! Atter en arbeidsdag...litt kjedelig paa jobben for tiden. Er ikke saa mye som skjer... Men etter jobb blir det action! Maa se og faa istand leiligheten til jentene kommer paa torsdag. -stoevsuge (over alt) -vaske stuegulvet -vaske kjoekkengulvet -faa T til aa rydde gjesterommet -hjelpe T med aa sortere alle papirene som skal omplasseres fra kjokkenet til kontoret -vaske alle badene -re opp sengen paa gjesterommet -plassere en del av mine toalettsaker paa Ts bad -toerke stoev Tror det var det viktigste. Har lyst til aa trene hvertfall en gang foer de kommer ogsaa...kan nok bli litt travelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. oktober 2005 #737 Del Skrevet 11. oktober 2005 Så gøy med oppkjøring i november! Det går helt sikkert kjempe bra Håper du koser deg der borte! Ser ut som du har en travel hverdag.. Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #738 Del Skrevet 11. oktober 2005 Takk for koselig besok, April. Har vaert ute og shoppet i lunsjen...igjen! Men naar det regner ute er det ikke saa mye annet aa gjoere! Kjopte meg en graamelert genser med v-hals fra Mexx, en annen burgunderfarget topp med satengbaand i livet, ogsaa fra Mexx, og en solvfarget stroppetopp paa salg. Den skal byttes hvis den ikke passer til et skjort i solvfarget sateng jeg kjopte for noen aar siden fra NoaNoa som jeg aldri har funnet en matchende overdel til. Har klart aa spise sunt i dag. Men maa nok ha en liten afternoon snack snart, ellers ramler jeg om, kjennes det som! Faar lett lavt blodsukker, saa jeg maa spise ofte. Spiste frokostblanding til frokost, og wrap med kylling, guacamole og ost til lunsj pluss en blaabaersmoothie. Men det var klokken halv tolv, og naa er den snart tre, saa jeg begynner aa bli sulten igjen. Hva skal jeg lage til middag i kveld mon tro? Kanskje pasta med roekelaks-saus og spinat? Ja, det hoertes ut som en god ide! Maa faa trent litt foerst, da. Vil ha vekk litt av magen og laarene...er ikke saa mye om aa gjoere foer jeg blir fornoyd, men det er vanskelig aa gaa ned likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. oktober 2005 #739 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er de siste kiloene som er vanskeligst, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. oktober 2005 #740 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er veldig lurt å spise ofte og lite, det holder forbrenningen på topp, og du slipper å bli sulten. Da er det mye lettere å holde seg unna fristelsene som dukker opp hele tiden. Lykke til med oppkjøringen. Prøv å tenk på det som en helt vanlig kjøretime, og slapp av så mye du kan. Det går sikkert bra. Og går det ikke bra er det slettes ikke noen katastrofe. Håper du er i bedre form i dag. Jeg kjenner meg så godt igjen i prøverlysten din! Vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve rett etter bryllupet, og jeg gledet meg så innmari. Bruker du noen form for hormon-prevensjon nå? Hvis ikke kan du jo begynne å kartlegge syklusene dine, så er du klar når dere begynner å prøve. Ha en fin-fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg