Arkana Skrevet 31. august 2005 #621 Del Skrevet 31. august 2005 Når jeg leser om svigermoren din minner det meg på at da jeg flyttet tilbake til Norge og sammen med kjæresten min avslørte Mamma at da jeg dro til England for å studere var hun livredd for at jeg skulle finne meg en engelskmann og bosette meg der, langt borte fra dem. Men vi bor jo langt unna våre foreldre likevel. Vi bor i Oslo, Mamma bor i Narvik og svigers i Stavanger. Mamma ser vi mange ganger i året, hun er i Oslo "hele tiden" enten for å besøke oss eller stopper på vei til et annet land (hun reiser mye). Svigers ser vi kanskje 2 ganger i året, de er litt mer slitsomme. Å sitte i sofaen i en uke i strekk og kun se NRK1 og ikke føle at du kan gå ut av huset er ikke alltid så gøy. Men de er veldig snille og hyggelige og føler meg heldig som har fått slike svigerforeldre og ikke sånne fæle som "alle" snakker om at de har. Mamma var forøvrig også 31 da hun fikk meg (og jeg er eldst) og hun sier at hun er glad jeg venter med å få barn til jeg er ferdig studert, selv om jeg kommer til å være 30 når jeg får min første. Og hun angrer overhodet ikke på at de ventet så lenge. De reiste masse, bodde i Afrika et par år og nøt tiden bare de to. Straks man har fått barn blir livet aldri det samme, så jeg skal kose meg nå de siste par årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. august 2005 #622 Del Skrevet 31. august 2005 Planen er forresten å flytte til Storbritannia om et par år, men da er kanskje dere i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. august 2005 Forfatter #623 Del Skrevet 31. august 2005 Kanskje - men sannsynligvis er vi er enda! Flytter nok ikke foer om minst tre, fire aar! Hvor i Storbritannia skal du tror du? Har akkurat vaert paa kino med Rebecca, en venninne. Saa Charlie og sjokoladefabrikken - artig. Naa skal jeg soerge for aa legge meg tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. august 2005 #624 Del Skrevet 31. august 2005 Natta, Askepott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2005 #625 Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje - men sannsynligvis er vi er enda! Flytter nok ikke foer om minst tre, fire aar! Hvor i Storbritannia skal du tror du? ← Det kommer veldig ann på hvor jeg får meg jobb, men det ideelle hadde vært Edinburgh. Eventuelt i nærheten av eller i London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. september 2005 Forfatter #626 Del Skrevet 1. september 2005 Vi har hvertfall et ledig rom med bad om det skulle trenges foer du finner deg noe eget! Er nydelig vaer i dag. Er i mye bedre humoer enn i gaar, heldigvis... Et lite dilemma: burde jeg vaere med paa drinker i kveld med jobben? Det begynner ikke foer kvart over ni i kveld! Og jeg vet ikke om jeg orker...har en del aa gjoere i huset og saa er det saa troblete aa komme seg inn til byen. Det er den "teite" kollegaen min som skal feire at han har faatt en soenn. Vil ikke boikoitte ham, men.... Snakket med T sted. Virker som han har det koselig. Vi planlegger aa leie et hus paa soerlandet neste aar og har med mine og hans foreldre, og de gleder seg visst allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. september 2005 #627 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hvorfor ikke stikke innom en time eller to, og gjøre gode miner til....ja, du vet. Så får han hvertfall ikke for seg at du boikotter han. Endret 1. september 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. september 2005 #628 Del Skrevet 1. september 2005 Håper du har en hyggelig kveld, med eller uten drinks. Ellers er jeg enig med moren din, ingen grunn til å stresse over barn (eller mangel på samme), når man bare er 26 år. Nå har du en unik mulighet til å nyte livet, mannen din og oppleve masse spennede. Den muligheten kommer ikke igjen... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. september 2005 Forfatter #629 Del Skrevet 1. september 2005 Saeria: Egentlig en god ide, men en time eller to? Da er jeg hjemme her klokken ti-halv elleve....da boer jeg vaere i seng, skal jo opp tidlig i morgen. Tror jeg sender ham en tekst hvor jeg forklarer jeg ikke kan komme. Piglet: takk! og er enig med deg! :enig_anim: Nei, oppvask og diverse rydding venter....er det bare meg som aldri klarer aa rydde/vaske rett etter jeg har rotet? Det hoper seg alltid opp hos meg - plutselig er det et lass med ting som skal gjoeres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. september 2005 Forfatter #630 Del Skrevet 2. september 2005 Er hjemme og jobber i dag - fikk oppvaskmaskinen levert som bestilt og alt er fryd og gammen. Gleder meg til aa hoppe litt paa trampolinen i lunsjen! Saa maa jeg pakke til i kveld - tar toget til Darlington og moeter T og foreldrene hans der. I morgen skal vi til Durham, T og jeg skal bo paa hotell. Gleder meg, for det er meldt 23 grader! Det blir nok baade bading og sightseeing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2005 #631 Del Skrevet 2. september 2005 KOse dere sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. september 2005 Forfatter #632 Del Skrevet 2. september 2005 Tusen takk, Saeria, det skal vi! Du ogsaa! Fikk nettopp beskjed om at jeg er oensket i London i neste uke. Og Newcastle, paa terrorkonferanse. Det kan jo bli...terrible! Nei, det gaar vel greit... Blir litt styr med aa avbestille fysioterapitime, oppvaskmaskin-innstallering osv...kunne godt faatt litt mer varsel, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2005 #633 Del Skrevet 2. september 2005 KJenner jeg deg rett, så fikser du det. Du er jo så flink, atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 3. september 2005 #634 Del Skrevet 3. september 2005 Sørlandet er jo en fin plass håper du har ei fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. september 2005 Forfatter #635 Del Skrevet 5. september 2005 Takk for hilsener! Hadde en fantastisk fin helg. Fredag kveld moette T meg i Darlington. Fikk helt sommerfugler i magen da jeg saa ham! Han var saa kjekk! Saa var det hele tre dager siden jeg hadde sett ham, da! Vi spiste en romantisk middag paa italiensk restaurant. Loerdag var det nydelig vaer. Vi dro paa fottur i fjellet og T badet i den iskalde elven! Vi spiste pikniken vaar ved Englands hoeyeste foss - ikke gigantisk sett med norske oyne, men ganske imponerende likevel! Jeg kjoerte hele veien til Durham og syntes jeg klarte det bra! I Durham bodde vi paa et kjempekoselig bed & breakfast med utsikt mot katedralen. Spiste nydelig middag (italiensk igjen). Soendag dro vi paa gudstjeneste i katedralen og gikk og kikket i butikker. Spiste lunsj paa koselig kafe og kjoerte til kysten utenfor Newcastle. Dessverre ble det litt overskyet, men vi badet likevel! Og jeg plukket noen kjempefine stener fra stranden. Naa er jeg altsaa i London. Var litt trist aa si hadet til T. Men saann er det jo bare. Er ikke saa lenge til jeg er tilbake i Edinburgh heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 5. september 2005 #636 Del Skrevet 5. september 2005 Hei hei! Er det i Edinburg du bor? Har akkurat vært på ferie der! Kjempefin by! Moderne og spesielt på samme tid. Ble veldig overrasket over hvor hyggelige Skotterne var også. Veldig hjelpsomme og høflige alle de vi traff på hvetfall Folk flyttet seg og smilte når jeg kom inn på puber hvis det var noe som skjedde lenger fremme for at lava meg skulle få se Trives du da? har lest litt i boken din før..Synes du er tøff jeg som flytter helt alene med mannen til et fremmed land! Sånn man drømmer om, men ofte aldri tør å gjennomføre.. Har alltid drømt om London jeg,da. Men etter det som har skjedd der borte, vet jeg ikke lenger....Dessuten er jeg veldig hjemmekjær , så jeg vet ikke om jeg kommer til å flytte for godt, men kunne godt tenkte meg det for et par år. Håper du får en fin uke! klem cosmo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2005 #637 Del Skrevet 5. september 2005 Hørtes ut som en vidunderlig helg! Jeg også vil oppleve alt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. september 2005 Forfatter #638 Del Skrevet 8. september 2005 Takk for koselige hilsener, Cosmo og Saeria. Fikk nesten sammenbrudd her i sted. Er paa EU-konferanse i Newcastle, og akkurat da jeg var ferdig med artikkelen min og skulle sende den avgaarde, saa streiket forbindelsen til internett. Typisk! De har akkurat fikset det - var mange sinte journalister her for ti minutter siden, ja! Meg inkludert. Har halvveis feber og vond hals ogsaa. Livet er litt kjipt noen ganger. Men det verste er alle de tekniske problemene i dag. Det skjer ALLTID, og jeg mener absolutt alltid, med meg. Selv om det ikke er min feil, da. Jeg hater teknologi! Gleder meg til aa komme tilbake til Edinburgh og min vanlige jobb naa. Selv om jeg er interessert i politikk, saa hater jeg konferanser og slikt - det er alltid saa mye mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. september 2005 #639 Del Skrevet 8. september 2005 Ikke greit alltid, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. september 2005 Forfatter #640 Del Skrevet 10. september 2005 Takk for -en, Saeria! Endelig hjemme hos min kjaere T! Resten av konferansen gikk heldigvis greit. Fikk skrevet det jeg skulle. Men det var ikke saa lett aa skrive om EU-politikk - er en stund siden videregaaende og samfunnsvitenskaptimene! Denne helgen skal vi slappe av...herlig aa ikke ha noen planer, egentlig! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg