Gå til innhold

Daten min lå med en annen jente. Greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts har ingen garanti for at den her fyren ikke sier det samme til den andre jenta.

Om han skulle være en så fæl fyr som du tror, hvorfor skulle han være såpass ærlig med hva som skjedde med den andre daten i det hele tatt?

Anonymous poster hash: a5894...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke giddet hvertfall.

Når jeg har vært singel, men datet en fyr så har jeg holdt meg til den fyren til vi har sett om det går noen vei. Det å date flere på en gang syntes jeg blir helt feil, hvertfall for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har ingen garanti for at den her fyren ikke sier det samme til den andre jenta.

Man har aldri noen garanti for at den andre ikke lyver til og ligger med hundre andre, uansett om man dater, er kjærester, samboere eller gift... I forhold til tråden er det fantastisk urelevant. Om noe er det mindre sannsynlig at denne fyren skulle gjøre det enn normalen. Hadde han ønsket å fortsette å spille på to hester hadde han jo NEPPE fortalt om dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har damer lyst til å bli sammen med en fyr som puler en annen dame?

Jeg kunne aldri hatt lyst på å bli sammen med en dame som puler en annen mann.

Det her er vel forskjellen på kjønnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har damer lyst til å bli sammen med en fyr som puler en annen dame?

Jeg kunne aldri hatt lyst på å bli sammen med en dame som puler en annen mann.

Det her er vel forskjellen på kjønnene?

Hvis du leser svarene fra andre damer her inne, så ser du jo at de fleste ikke synes det er greit. Ikke så stor forskjell likevel kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er din mening. Jeg for min del hadde ikke tatt det så tungt.

Nei, men jeg skrev da heller ikke at jeg nødvendigvis hadde tatt det så tung, men samtidig så viser det at vedkommende kanskje ikke er så seriøs likevel, uten at man dermed griner av den grunn.

Anonymous poster hash: 3b017...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har kommet så skjevt ut at det neppe er noe å redde. Han har virkelig tabbet seg ut, men ganske håpløst av deg å kjøre dobbeldating også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han skulle være en så fæl fyr som du tror, hvorfor skulle han være såpass ærlig med hva som skjedde med den andre daten i det hele tatt?

Anonymous poster hash: a5894...a31

Jeg tror ikke han er fæl overhodet, jeg tror han bare vil ha det artig og tenker ikke så nøye over hva som skjer sånn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har damer lyst til å bli sammen med en fyr som puler en annen dame?

Jeg kunne aldri hatt lyst på å bli sammen med en dame som puler en annen mann.

Det her er vel forskjellen på kjønnene?

Har du lest tråden? Så du er mann/individ og har din egen mening, men alle damer mener akkurat det samme? :klaske:

Jeg er dame, og jeg hadde ikke giddet hvis jeg var TS.

Anonymous poster hash: 4e202...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen er det som har en prat om eksklusivitet forresten? Har jeg aldri vært borti. Anonymous poster hash: e08d7...c51

This. Men vi som mener at eksklusivitet er en selvfølge er nok i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er iblant bare sex, spesielt for menn. De aller fleste menn sier ikke nei takk til sex som er tilbudt av en ok kvinne - unntaket er dersom de er i forhold, selvsagt.

Det at han lå med henne betyr null og nada ift. hva han synes om TS eller sexen de hadde. Muligheten for et knull var der, han var singel og hadde ingen grunn til å si nei. Så enkelt er det faktisk.

Om du TS er komfortabel med det er en annen sak. Det er helt opp til deg. Men dersom du finner det ukomfortabelt er det bedre at du neste gang ikke har sex utenfor forhold hvis det er vondt for deg at en fyr "sjonglerer" flere jenter.



Anonymous poster hash: 27964...d40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Dere har kommet så skjevt ut at det neppe er noe å redde. Han har virkelig tabbet seg ut, men ganske håpløst av deg å kjøre dobbeldating også.

Det er vanlig å date flere til man bestemmer seg for en. Avviser du alle andre jenter, hvis du bare skal på en kinodate med en jente? Jeg pleier å luke de andre bort når jeg har møtt en person 3-4 ganger.

Endret av Usminket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å gi ham en ny sjanse :)

Han var hos meg i går kveld og viste meg faktisk meldingen har hadde sendt til henne for to dager siden hvor han hadde skrevet: ´´Heisann :) Det har vært hyggelig å bli kjent med deg, men jeg er nødt for å avslutte det vi har hatt da jeg har truffet en annen jente som passer meg bedre. Håper du finner mannen du leter etter :) ´´. Så han har faktisk avsluttet det med henne.

ts



Anonymous poster hash: 28fee...0ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig å date flere, til man bestemmer seg for en. Avviser du alle andre jenter, hvis du bare skal på en kinodate med en jente? Jeg pleier å luke de andre bort når jeg har møtt en person 3-4 ganger.

Hvis jeg hadde møtt TS flere ganger, så ville jeg utsatt/avslått andre tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må da være grenser på hvor mye eksklusivitet man skal ta for gitt (uten å ha snakket om det) etter å ha møttes 5 ganger...
Men at man får såpass mye ærlighet etter bare 5 møter, det er respekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være grenser på hvor mye eksklusivitet man skal ta for gitt (uten å ha snakket om det) etter å ha møttes 5 ganger...

Men at man får såpass mye ærlighet etter bare 5 møter, det er respekt!

Hva får man ut av å ikkw være "eksklusiv" (eller være utro, som det kalles i min gammeldagse verden)? Dating handler jo om følelser og å bygge opp en relasjon. Det forutsetter faktisk fokus på en enkelt person.

Anonymous poster hash: 78132...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en melding av han nå hvor det stod: ´´Hei vennen. Får ikke sove. Håper virkelig ikke at jeg har ødelagt alt mellom oss nå :( ``

Hva skal jeg si??

ts

Anonymous poster hash: 28fee...0ae

En real mann er ihvertfall ærlig. En annen kunne bare ha unngått å nevne/røpe at han sjonglerte to baller på engang.

Dere var jo ikke sammen, så teknisk sett så gjorde han ingenting galt. Det er ikke uvanlig at folk dater flere folk på samme tidspunkt og sex er ofte noe som forekommer spontant, så syns det blir merkelig å bli overrasket over dette også hvis man vet den andre personen også dater en annen.

Hovedpoenget her er jo at han velger deg etter å ha hatt sex med begge to. Burde ikke det gi deg et lite selvtillitsboost?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...