Gå til innhold

Er det jævlig dumt å miste jomfrudommen i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på byen til helga og der kommer en fyr jeg er dritkeen på til å være, vi klinte masse forrige helg og jeg var jævlig klar for å la ham ta meg på stedet, men så ble venninna mi så dritings at jeg måtte få henne hjem, og da gav han nummeret sitt og bad meg ringe neste gang jeg er på byen.

Men så er jeg jomfru,,ikke fordi jeg ikke har vært klar for sex tidligere men mest fordi sjansen aldri har bydd seg, og jeg vokste opp i et religiøst hjem hvor jomfrudommen nærmest er hellig og spare seg for ekteskap og bla bla bla. Jeg er ikke religiøs selv og mitt synspunkt på det er at så lenge det er samtykke og over lavalder og den regla der så kjør på, har et ganske anstrengt forhold til familien fordi jeg ikke deler deres syn på ting. Litt avsporing men poenget er at det fremdeles er en stemme bak i hodet mitt som mener at det er feil å knulle for første gang på fylla og at jeg er skitten og løs hvis jeg gjør det og at jeg allerede er en hore som har klint med ham.

Trenger egentlig bare en klapp på skuldra om at det er greit, jeg skal selvsagt bruke kondom og jeg er trygg nok på meg selv til å ike gjøre noe jeg ikke er klar for, selv når jeg er full.

Og burde jeg si til fyren at jeg er jomfru?



Anonymous poster hash: 656f1...845
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er det du (og fyren) ønsker, så er det helt greit. Hvorvidt du forteller at det er din første gang eller ikke er opp til deg, men det kan være fint at han vet det sånn at han tar hensyn - derfor kan det også gi en bedre opplevelse å ha sex for første gang med en man kjenner og føler seg trygg på, men igjen, det er helt opp til deg hvordan du ønsker at det skal skje.



Anonymous poster hash: 3f57b...a61
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista jomfrudommen min i fylla, har ikke angret på det i ettertid noe særlig. Det var ikke planlagt engang, skjedde bare med en fyr jeg hadde snakka litt med.

Hvis du selv tenker at det går greit, gjør det nok det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Mista jomfrudommen i fylla, og det var ingen god opplevelse, selv om jeg kjente vedkommende kjempegodt og var forelska.

Jeg tror det er stor sjans for at du kommer til å angre.. :(

Gjør det når du er edru og trygg på han du velger å gi jomfrudommen din til :) Sier ikke at du skal være forelska å gift, men tror det er svært viktig at du er trygg på både deg selv om partneren, dette synes jeg gjelder alltid, men spesielt når det er første gang :)

Men, det er du som bestemmer over deg selv! Dette er bare hva jeg mener og opplever det. Håper hva enn du velger er det rette for deg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Så lenge det er en ok opplevelse spiller det vel ikke noen rolle om jomfrudommen blir tatt i fylla eller ikke, tenker nå jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge dette er noe du ønsker, er det helt greit. Jeg mistet selv jomfrudommen i fylla, og jeg ønsket det på den måten, men jeg er ikke løs eller hore av den grunn. Din kropp, ditt valg.



Anonymous poster hash: ea201...a5e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å vente til jeg fikk meg kjæreste. Veldig glad for det nå i ettertid. Første gangen var ikke spesielt gøy... Glad jeg ihvertfall var trygg på han jeg hadde sex med :)



Anonymous poster hash: bbd06...3c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så jævla viktig å miste jomfrudommen sin, han er ikke Josh Hartnett og verden er ikke Pearl Harbor. Go for it (men ta det litt rolig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjode jeg. Angrer egentlig bare på at jeg ikke fikk det unnna tidligere (ble hele 19 år)

Anonymous poster hash: 875f9...76e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hjelpe med litt alkohol da det roer nervene, men bare pass på å ikke bli dritings for da blir opplevelsen ofte bare rotete. Du trenger absolutt ikke fortelle det, med mindre det er noe du selv ønsker. Jeg valgte å ikke fortelle det, for å ikke 'freake' han ut, og spurte heller om han kunne ta det rolig da det "var lenge siden". Dro en liten hvit en der, altså, men det er okei. :)



Anonymous poster hash: 9e750...763
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri gjør det i fylla. I værste fall kan det hende du ikke husker det engang. Det trenger jo ikke å være med en spesiell person første gang, men tror aldri det er noe positivt å miste jomfrudommen i en one night stand, atpåtil i fylla.

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen har ikke problemer med det i ettertid, mens andre har det. Derfor ser jeg ikke helt poenget med å ta risken. Kan du ikke bare bli litt bedre kjent med han og så gjøre det edru? Den stemmen du har i bakhodet kan fort vokse.



Anonymous poster hash: b08d2...78d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er hvordan du er som person. Mange angrer seg etterpå og skulle ønsket de ventet til de møtte en som de brydde seg om og som faktisk var ute etter noe mer enn bare et one night stand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil garantert få en bedre opplevelse hvis du velger å gjøre det edru.

Det viktigste er allikevel at du gjør det fordi du har lyst.

Ingen andre grunner gjelder egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man har forventninger om at første gang skal være himla romantisk og vakkert, kan det fort bli nedtur. Det viktigste er vel egentlig at du føler deg trygg på fyren. Hva alkohol angår, så vær moderat hvis du kan. Er man drita og spyr ned partneren sin er det selvsagt noe man kan le hjertelig av ti år senere, men der og da tror jeg ikke det booster selvtilliten din. Tro meg, jeg snakker av erfaring! :rodme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er jævlig dumt, med mindre du er stup dritings. Mista selv min i fylla, har ikke angret i ettertid. Skitten, løs og hore er du i hvert fall ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er forelsket og synes sex er et viktig steg inn i forholdet - hold deg edru. Om ikke, kjør på. Mistet jomfrudommen i fylla og angrer ikke, men endte opp med at jeg ble sammen med ham og nå sitter vi 5 år senere med hus, hund, stasjonsvogn og ei lita tulle på vei. Noen ganger skulle jeg ønske den første gangen var mer romantisk, men det kom da en dag hvor vi faktisk elsket for første gang og ikke pulte som kaniner, og det var en fantastisk opplevelse. Tror det skal mye til for at de følelsene skal være til stede første gangen man har sex, så sånn sett synes jeg nesten det er positivt at man har "øvd" seg litt før man går dypere til verks og sex går over til å bli en sterk, følelsesladet elskov!



Anonymous poster hash: 7d2f1...be7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ha sex en gang, som antageligvis blir dårlig sex (kleint og vondt), og så... Ingenting? Dersom han ikke tar kontakt, føler du deg kanskje brukt? Mye bedre å finne en som du kan ha sex med flere ganger til det blir bra, bli kjent med hverandres kropper osv. Den beste sexen er med noen du stoler på som vet hva du liker. Fyllesex er dårlig sex, etter min erfaring...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...