Gå til innhold

Henge ut folk på fjæsboka


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg takket min fetter på 30 og samboeren hans på facebook med tagging er venner med begge sia det er der vi sees mest de har ingenting mot det men min søster på 19 sa jeg hengte dem ut på statusen min.. :sjokkert:

Skal jeg slette stausen..Min søster i 30åra klager ikke og mange av vennene mine likte den. jeg er en dame i 30 åra. Er veggen din på fb allenmannseie at andre bestemmer hva du skriver :trist:



Anonymous poster hash: 3a41a...a2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte ikke helt problemstillingen din jeg.

Du har skrevet en status hvor du tagget og takket fetteren din og samboer. Og det er søsteren din som klager? Hva har hun med statusen og gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev tusen takk for julekortet navn på fetter og samboer.. That is alt jeg skrev...Hun liker ikke at jeg tagger eller skriver om venner evt slekt . postive ting ja.. tar det som sladder hun..hele bygda får det det bla bla..



Anonymous poster hash: 3a41a...a2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg skrev tusen takk for julekortet navn på fetter og samboer.. That is alt jeg skrev...Hun liker ikke at jeg tagger eller skriver om venner evt slekt . postive ting ja.. tar det som sladder hun..hele bygda får det det bla bla..

Anonymous poster hash: 3a41a...a2d

Det er vel ikke å henge ut folk det :) Du får be henne klappe igjen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor takker man enkeltpersoner for julekort på statusen sin? Er det for å skryte eller? *jeg har fått julekort* :danser:

Sånne ting er da mye mer naturlig å ta på melding! Eller skriver du alle sånne private ting på statusen?



Anonymous poster hash: 2615c...1b6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev tusen takk for julekortet navn på fetter og samboer.. That is alt jeg skrev...Hun liker ikke at jeg tagger eller skriver om venner evt slekt . postive ting ja.. tar det som sladder hun..hele bygda får det det bla bla..

Anonymous poster hash: 3a41a...a2d

Da kan du bare ignorere det. Ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor takker man enkeltpersoner for julekort på statusen sin? Er det for å skryte eller? *jeg har fått julekort* :danser:

Sånne ting er da mye mer naturlig å ta på melding! Eller skriver du alle sånne private ting på statusen?

Anonymous poster hash: 2615c...1b6

Får ikke svar når skriver på melding.. ikke alt æ skriver ..

Anonymous poster hash: 3a41a...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var en litt rar ting å skrive på status, men nå er jeg generelt litt sær. Bare se bort i fra det du TS :) Du hang ikke ut noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor takker man enkeltpersoner for julekort på statusen sin? Er det for å skryte eller? *jeg har fått julekort* :danser:

Sånne ting er da mye mer naturlig å ta på melding! Eller skriver du alle sånne private ting på statusen?

Anonymous poster hash: 2615c...1b6

Jeg er enig med at det er en rar ting å skrive på statusen. Kunne kanskje skrevet det på veggen til vedkommende, men tror jeg helst hadde skrevet en melding.

Eller sendt et kort tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke svar når skriver på melding.. ikke alt æ skriver ..

Anonymous poster hash: 3a41a...a2d

At du ikke får svar på melding, TS, betyr vel ikke at man skal framprovosere et svar ved hjelp av at offentligheten gjør at motparten føler de må svare, blir det ektefølt og ærlig da?

Søsteren din på 19 har nok en helt annen mentalitet når det gjelder FB, da det faktisk virker som om ungdommen nesten aldri utleverer noe på FB. Kan derfor hende hun synes det er en teit ting å skrive.

(nå gjør vi kanskje noen fjær om til høns er, for the record synes jeg ikke det er en så "big" deal, og du må ikke gå rundt å tenke på dette! :) )

Endret av geene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...