Gå til innhold

Når er barnet for stort til å ammes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor kommer barnemishandlingen inn?

Det er da du som sier at det er "WAY OVERDO" å amme når barnet selv kan gå bort til moren. Legger ikke du deg borti hvor lenge andre ønsker å amme da?

Ts spør et spørsmål om hvor lenge folk mener det er for lenge å amme. Jeg svarte på spørsmålet. Ts bad om min mening. Jeg har ikke prakket den på noen. Betyr ikke at jeg bryr meg hva andre gjør. Men JEG har ikke tenkt å gjøre det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RompeRusk

Ts spør et spørsmål om hvor lenge folk mener det er for lenge å amme. Jeg svarte på spørsmålet. Ts bad om min mening. Jeg har ikke prakket den på noen. Betyr ikke at jeg bryr meg hva andre gjør. Men JEG har ikke tenkt å gjøre det.

Da heter det vel heller "så lenge dere ønsker". At barnet er for gammelt når det "kan gå bort og lete frem selv" kan være alt fra 9 mnd-10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da heter det vel heller "så lenge dere ønsker". At barnet er for gammelt når det "kan gå bort og lete frem selv" kan være alt fra 9 mnd-10 år

En 9 mnd baby kan ikke si denne setningen: mamma kan jeg få pupp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

En 9 mnd baby kan ikke si denne setningen: mamma kan jeg få pupp.

Et barn som har så god setningsoppbygning er teoretisk sett ca 3 år. Langt ifra det å gå til moren for å lete frem, som de allerede kan klare fra 9 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn som har så god setningsoppbygning er teoretisk sett ca 3 år. Langt ifra det å gå til moren for å lete frem, som de allerede kan klare fra 9 mnd

Om du leste hele innlegget mitt skrev jeg at barnet var for stort når det kunne si den setninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Om du leste hele innlegget mitt skrev jeg at barnet var for stort når det kunne si den setninga

"Eller når de er store nok til å gå bort og dra opp gensern til mor og ta for seg".

Da tror jeg du undervurderer småtassene, mi på snart 1 har ikke noe problem med å komme til meg og krype under/dra ned genseren min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Eller når de er store nok til å gå bort og dra opp gensern til mor og ta for seg".

Da tror jeg du undervurderer småtassene, mi på snart 1 har ikke noe problem med å komme til meg og krype under/dra ned genseren min

Jeg sikter til barn som er store nok til å gjøre alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet til hun var 17mnd, hun kunne nok gjerne fortsatt myyye lenger. Men vi kjørte avvenning fordi min begynte å bli slik som krevde det i alle mulige sammenhenger. Det ble noe litt aggressivt over hennes krav, og jeg følte det var på tide å slutte. Dersom det hadde vært en kosestund om kvelden bare, ville jeg fortsatt til hvertfall 2år.

Anonymous poster hash: a82f7...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...