netpuppy Skrevet 14. desember 2014 #1 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg er så sykt lei av prevensjonsmiddel! P-piller får jeg migrene av (opptil 5-6 ganger i uken), spiral (har den inne på 5. året) gir meg forferdelig hud og kondomer er bare ikke gøy å bruke i ett fast forhold.. Så er det noen som har funnet det perfekte prevensjonsmiddelet? Eller er det bare å fortsette å "velge mellom pest og kolera"? Jeg tåler jo tydeligvis ikke noe som forstyrrer hormonbalansen min for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 14. desember 2014 #2 Del Skrevet 14. desember 2014 Har du vært hos legen og bedt om P-piller som er "svake"? I den forstand at de hjelper på migrenen istedet for å forverre den? Venninna mi sliter veldig med migrene, men etter at hun startet på disse (husker ikke navn) har hun følt seg myyye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Del Skrevet 14. desember 2014 Ladycomp er jo et alternativ for oss som ikke tåler prevensjon. Jeg får også migrene av p-piller, jeg får blødningsforstyrrelser av mini-pille og hormonspiral. Legen anbefalte meg også å slutte pga blødningene. P-plaster påvirket ikke migrena mi (har migrene hver mnd, men med p-piller ble det bare enda værre) Så kanskje p-plaster? Det brukte jeg i 2 år til jeg fikk hudirritasjoner der plasteret satt. Men der hadde jeg ingen bivirkninger og det var det eneste prevensjonen jeg kunne bruke, så synd hunden min begynte å reagere Prøvde p-ring, men det fikk jeg bare ubehag av. Nå har jeg ladycomp. Da ser man når det er trygt og når de usikre dagene kommer. Anonymous poster hash: 03c62...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 15. desember 2014 #4 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg bruker minipillen cerazette, spesifikt med tanke på min migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitrondrops Skrevet 15. desember 2014 #5 Del Skrevet 15. desember 2014 Kobberspiral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Del Skrevet 15. desember 2014 Hadde samme problem som deg. Endte med å hoppe av i svingen i 2 år. Nå er jeg gravid (planlagt) og lurer på hva jeg skal gå for etterpå....Anonymous poster hash: ebd54...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg ble foresten like ille sv cerazette!Anonymous poster hash: ebd54...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Del Skrevet 15. desember 2014 Ladycomp er jo et alternativ for oss som ikke tåler prevensjon. Jeg får også migrene av p-piller, jeg får blødningsforstyrrelser av mini-pille og hormonspiral. Legen anbefalte meg også å slutte pga blødningene. P-plaster påvirket ikke migrena mi (har migrene hver mnd, men med p-piller ble det bare enda værre) Så kanskje p-plaster? Det brukte jeg i 2 år til jeg fikk hudirritasjoner der plasteret satt. Men der hadde jeg ingen bivirkninger og det var det eneste prevensjonen jeg kunne bruke, så synd hunden min begynte å reagere Prøvde p-ring, men det fikk jeg bare ubehag av. Nå har jeg ladycomp. Da ser man når det er trygt og når de usikre dagene kommer. Anonymous poster hash: 03c62...ebd Jeg ønsker også å starte på ladycomp. Hvor kjøper jeg det, og hva er prisen? Er det slik at det viser grønt når det er fare for å bli gravid for meg som IKKE vil bli gravid ? Anonymous poster hash: c460d...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 15. desember 2014 #9 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg er kjempefornøyd med kobberspiral. Litt kraftigere blødning som eneste bivirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 15. desember 2014 #10 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg ønsker også å starte på ladycomp. Hvor kjøper jeg det, og hva er prisen? Er det slik at det viser grønt når det er fare for å bli gravid for meg som IKKE vil bli gravid ? Anonymous poster hash: c460d...239 http://www.pfc.no/Prevensjon/Ladycomp.aspx 4790,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Del Skrevet 15. desember 2014 http://www.pfc.no/Prevensjon/Ladycomp.aspx 4790,- Lurer på om det var denne ene tanta mi brukte da hun ble gravid med andremann.. Det var i alle fall noe slikt temperaturmålergreie. TS: Jeg vil anbefale deg å lese deg opp om hvor sikre de ulike prevensjonstypene er i forhold til hvor liten eller stor fare det er for å bli gravid om man bruker de ulike sakene. Anonymous poster hash: 25eec...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Del Skrevet 15. desember 2014 http://www.pfc.no/Prevensjon/Ladycomp.aspx 4790,- Det nye har en rabattokode som varer ut året, 10%. Husker ikke hva den er, men er reklame for den i hvert blad. Kanskje noen andre husker? Anonymous poster hash: 6758c...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå