netpuppy Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg er så sykt lei av prevensjonsmiddel! P-piller får jeg migrene av (opptil 5-6 ganger i uken), spiral (har den inne på 5. året) gir meg forferdelig hud og kondomer er bare ikke gøy å bruke i ett fast forhold.. Så er det noen som har funnet det perfekte prevensjonsmiddelet? Eller er det bare å fortsette å "velge mellom pest og kolera"? Jeg tåler jo tydeligvis ikke noe som forstyrrer hormonbalansen min for mye.
sweg Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Har du vært hos legen og bedt om P-piller som er "svake"? I den forstand at de hjelper på migrenen istedet for å forverre den? Venninna mi sliter veldig med migrene, men etter at hun startet på disse (husker ikke navn) har hun følt seg myyye bedre.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Ladycomp er jo et alternativ for oss som ikke tåler prevensjon. Jeg får også migrene av p-piller, jeg får blødningsforstyrrelser av mini-pille og hormonspiral. Legen anbefalte meg også å slutte pga blødningene. P-plaster påvirket ikke migrena mi (har migrene hver mnd, men med p-piller ble det bare enda værre) Så kanskje p-plaster? Det brukte jeg i 2 år til jeg fikk hudirritasjoner der plasteret satt. Men der hadde jeg ingen bivirkninger og det var det eneste prevensjonen jeg kunne bruke, så synd hunden min begynte å reagere Prøvde p-ring, men det fikk jeg bare ubehag av. Nå har jeg ladycomp. Da ser man når det er trygt og når de usikre dagene kommer. Anonymous poster hash: 03c62...ebd
Gjest LadyAntebellum Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Jeg bruker minipillen cerazette, spesifikt med tanke på min migrene.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Hadde samme problem som deg. Endte med å hoppe av i svingen i 2 år. Nå er jeg gravid (planlagt) og lurer på hva jeg skal gå for etterpå....Anonymous poster hash: ebd54...089
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Jeg ble foresten like ille sv cerazette!Anonymous poster hash: ebd54...089
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Ladycomp er jo et alternativ for oss som ikke tåler prevensjon. Jeg får også migrene av p-piller, jeg får blødningsforstyrrelser av mini-pille og hormonspiral. Legen anbefalte meg også å slutte pga blødningene. P-plaster påvirket ikke migrena mi (har migrene hver mnd, men med p-piller ble det bare enda værre) Så kanskje p-plaster? Det brukte jeg i 2 år til jeg fikk hudirritasjoner der plasteret satt. Men der hadde jeg ingen bivirkninger og det var det eneste prevensjonen jeg kunne bruke, så synd hunden min begynte å reagere Prøvde p-ring, men det fikk jeg bare ubehag av. Nå har jeg ladycomp. Da ser man når det er trygt og når de usikre dagene kommer. Anonymous poster hash: 03c62...ebd Jeg ønsker også å starte på ladycomp. Hvor kjøper jeg det, og hva er prisen? Er det slik at det viser grønt når det er fare for å bli gravid for meg som IKKE vil bli gravid ? Anonymous poster hash: c460d...239
Blablab Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Jeg er kjempefornøyd med kobberspiral. Litt kraftigere blødning som eneste bivirkning.
Gjest ashanti Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Jeg ønsker også å starte på ladycomp. Hvor kjøper jeg det, og hva er prisen? Er det slik at det viser grønt når det er fare for å bli gravid for meg som IKKE vil bli gravid ? Anonymous poster hash: c460d...239 http://www.pfc.no/Prevensjon/Ladycomp.aspx 4790,-
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 http://www.pfc.no/Prevensjon/Ladycomp.aspx 4790,- Lurer på om det var denne ene tanta mi brukte da hun ble gravid med andremann.. Det var i alle fall noe slikt temperaturmålergreie. TS: Jeg vil anbefale deg å lese deg opp om hvor sikre de ulike prevensjonstypene er i forhold til hvor liten eller stor fare det er for å bli gravid om man bruker de ulike sakene. Anonymous poster hash: 25eec...ed5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 http://www.pfc.no/Prevensjon/Ladycomp.aspx 4790,- Det nye har en rabattokode som varer ut året, 10%. Husker ikke hva den er, men er reklame for den i hvert blad. Kanskje noen andre husker? Anonymous poster hash: 6758c...d21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå