Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #201 Del Skrevet 3. august 2004 Hold Hokksund-hekkingen deres i en annen tråd, dere oppfører dere som forsøksvise Dønskidivaer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #202 Del Skrevet 3. august 2004 8) Sjalu? For å si som gutten i eventyret om pannekaka: "vil du være med, så heng på!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #203 Del Skrevet 3. august 2004 Åh GUUUUUUUUUD' date=' jeg som skal i kjerka! Åh Guuud og Guuuud og Guuuuuuuuuud, nå kommer jeg, jeg kommer, i kjerka! 8)[/quote'] Det heter kirken. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #204 Del Skrevet 3. august 2004 Det heter kirken. :fy: Ikke blant normale mennesker, nei! Komme her og komme her og prøve å belære oss fra landsdelen der vi tror mest på Gud pr. innbygger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #205 Del Skrevet 3. august 2004 8) Kjerka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #206 Del Skrevet 3. august 2004 8) Kjerka! ...faktisk bortimot kjærka noen plasser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #207 Del Skrevet 3. august 2004 Korrekt, Kjærka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #208 Del Skrevet 3. august 2004 Men enkelte plassa hers i nors heter det kjærsrka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #209 Del Skrevet 3. august 2004 Men enkelte plassa hers i nors heter det kjærsrka! I know, men av fintfølelse har jeg ikke villet le av det før du nevnte det selv. Nå, derimot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #210 Del Skrevet 3. august 2004 Sier kirka, jeg. Utvaska sørlandsdialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #211 Del Skrevet 3. august 2004 Sier kirka' date= jeg. Utvaska sørlandsdialekt. Utvasket, men likevel: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #212 Del Skrevet 3. august 2004 I know, men av fintfølelse har jeg ikke villet le av det før du nevnte det selv. Nå, derimot: Nå sier de ikke kjærska der jeg bor, men som utflytta bærumsjente og tilflytte nordlending synes jeg det er sjarmerandes med alle disse dialektan. Og selv sier jeg kirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #213 Del Skrevet 3. august 2004 Sitat blondine jeg gikk på teaterskola med: "Du Glammy, det er så morro med deg og Kristine, og NIna og Kari som snakker sånne dialekter, ass. Jeg skjønner ikke hva dere sier, men dere er veldig søte" Hun var fra Bærum!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #214 Del Skrevet 3. august 2004 Vel, jeg må innrømme at jeg av og til må spørre både vennene mine og gubben om hva de egentlig sier :oops: . Men det er da ikke min feil at jeg ikke lærte at sjur betyr skjære og f****e på nordnorsk. Kanksje en grunn tal at mamma ikke lærte meg det(hun er nordlending tilflytta til Bærum, vi er litt sære i vår familie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #215 Del Skrevet 3. august 2004 :o Sjur??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #216 Del Skrevet 3. august 2004 Er det rart en stakkers bæring blir forvirra. Hadde du tatt det som et kompliment om noen kalte deg tøvsjur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #217 Del Skrevet 3. august 2004 Hm...øh nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #218 Del Skrevet 3. august 2004 Hm...øh nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #219 Del Skrevet 3. august 2004 Hm...øh nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #220 Del Skrevet 3. august 2004 Spør Madley om hva hun mener hvis hun kaller noen for tøvsjur. Ikke lett å vite, når man vet at sjur har to betydninger og at tøv betyr tull. Tullef***e eller tulleskjære? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå