Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fighter
:hoho: Åh GUUUUUUUUUD' date=' jeg som skal i kjerka! Åh Guuud og Guuuud og Guuuuuuuuuud, nå kommer jeg, jeg kommer, i kjerka! 8)[/quote']

Det heter kirken. :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det heter kirken. :fy:

Ikke blant normale mennesker, nei! Komme her og komme her og prøve å belære oss fra landsdelen der vi tror mest på Gud pr. innbygger...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Men enkelte plassa hers i nors heter det kjærsrka!

I know, men av fintfølelse har jeg ikke villet le av det før du nevnte det selv.

Nå, derimot: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

I know, men av fintfølelse har jeg ikke villet le av det før du nevnte det selv.

Nå, derimot: :ler:

Nå sier de ikke kjærska der jeg bor, men som utflytta bærumsjente og tilflytte nordlending synes jeg det er sjarmerandes med alle disse dialektan.

Og selv sier jeg kirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Sitat blondine jeg gikk på teaterskola med: "Du Glammy, det er så morro med deg og Kristine, og NIna og Kari som snakker sånne dialekter, ass. Jeg skjønner ikke hva dere sier, men dere er veldig søte" Hun var fra Bærum!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Vel, jeg må innrømme at jeg av og til må spørre både vennene mine og gubben om hva de egentlig sier :oops: . Men det er da ikke min feil at jeg ikke lærte at sjur betyr skjære og f****e på nordnorsk. Kanksje en grunn tal at mamma ikke lærte meg det(hun er nordlending tilflytta til Bærum, vi er litt sære i vår familie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fighter

Spør Madley om hva hun mener hvis hun kaller noen for tøvsjur. Ikke lett å vite, når man vet at sjur har to betydninger og at tøv betyr tull. Tullef***e eller tulleskjære? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...