Gå til innhold

Bæsjet han i munnen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

nei? Jeg er fra nord og bor i sør?

Anonymous poster hash: 7880a...a6e

Ah. Jeg tenkte Oslo. Sorry. :P

Anonymous poster hash: ea048...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde faktisk digget det, om det var meg, men tør ikke innrømme det offentlig :) Deilig og hinsides perverst.. Mer intimt og on the far side er vanskelig å forestille seg. Vi hadde bare blitt mer kjærester etter hendelsen.. :fnise:

Anonymous poster hash: 8d6f0...5b4
Skrevet

Uff da, føler med dere begge. Det roer seg nok etterhvert, og han kommer tilbake når han har innsett at det var uhell og fått vaska gapet skikkelig :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke foreslått rimming i nærmeste framtid ts,men jeg tror nok dette går bra etter en stund ;-)

• Liker 1
Skrevet

Uhell og nestenuhell hører med til det man må forvente ved analsex.

Jeg ville nok ikke gått med på at du satte deg på ansiktet mitt etter analsex, i og med at jeg vet det blir litt løst i ringen etterpå.

Kunstene rda å ta det med godt humør og ikke lage noen nummer av det. Det er i sånne situasjoner det viser seg om en mann er verdt å ha analsex med eller ikke. Kan han ikke ta vare på deg, så kan han ikke det. Han burde skjønt at du ikke gjorde det med vilje.

Skrevet

Uhell og nestenuhell hører med til det man må forvente ved analsex.

Jeg ville nok ikke gått med på at du satte deg på ansiktet mitt etter analsex, i og med at jeg vet det blir litt løst i ringen etterpå.

Kunstene rda å ta det med godt humør og ikke lage noen nummer av det. Det er i sånne situasjoner det viser seg om en mann er verdt å ha analsex med eller ikke. Kan han ikke ta vare på deg, så kan han ikke det. Han burde skjønt at du ikke gjorde det med vilje.

Dette tenker jeg også. Det er når slike ting skjer man viser seg som den man er. Enten et barn som løper hjem til mamma (!) eller en voksen og trygg mann/kvinne som håndterer uventede situasjoner. Det er greit å bli flau, lei seg eller syntes noe er ubehagelig (uventet bæsj i munnen er jo ikke kult), men bli sint på partneren sin fordi han/hun hadde et uhell, er ikke greit.

For min egen del kunne jeg ikke klart å tatt partneren min seriøst igjen, etter en slik erfaring. Det viser bare at vi overhodet ikke er på samme plan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...