AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #21 Skrevet 14. desember 2014 Jeg syntes overhodet ikke synd på dere som har analsex og opplever ting som dette Anonymous poster hash: 27f5c...58f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #22 Skrevet 14. desember 2014 Men forskjellen?? Kan ikke si det er helt feil å ha noe oppi rompa, også er det helt greit å slikke hvor du tisser.. blir akkurat det samme Avføring er vel langt verre enn urin? Anonymous poster hash: 27f5c...58f
Yme Skrevet 14. desember 2014 #23 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Det er som morsomt når "moralens voktere" må hoppe inn i tråder, for å fortelle folk hvordan de skal oppføre seg i sitt eget hjem "Du har analsex! SKAM DEG!!!" :ler: :ler: :ler: Endret 14. desember 2014 av Yme 9
minister-mio Skrevet 14. desember 2014 #24 Skrevet 14. desember 2014 Slutt å bruk hull nr to til sex. Det skal kun brukes til en ting og det er avføring. Beklager, synes ikke synd på deg! For det har du bestemt? 3
frisørsaksa Skrevet 14. desember 2014 #25 Skrevet 14. desember 2014 Avføring er vel langt verre enn urin? Anonymous poster hash: 27f5c...58f Er jo klart at hvis jeg var mann og i samme situasjon så ville jeg reagert på å få avføring i munnen, MEN når han selv ber henne sette seg på ansiktet rett etter analsex så ber han nesten om det selv hver sitt valg, men alt i sex er risikosport og man kjenner til konsekvenser 1
Surriball Skrevet 14. desember 2014 #26 Skrevet 14. desember 2014 Ryddet for bilder med opphavsrett. Surriball, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #27 Skrevet 14. desember 2014 Her var tilfellet pikk i rompe, det går lett an å bare vaske slikking vil si at du bruker munnen, derfor syns jeg det blir likt.. men misforstå meg rett, jeg liker begge deler I HI står det at hun ble slikket i rumpa. Bakteriemessig sett kan ikke det sammenlignes med å slikke klitoris/nærheten av urinrøret. Tarmbakterier er farlige, men man unngår jo selfølgelig det man kan med god hygiene. Men nå er det nok avsporing fra min side Anonymous poster hash: c5f54...6f8 1
Yme Skrevet 14. desember 2014 #28 Skrevet 14. desember 2014 I HI står det at hun ble slikket i rumpa.Anonymous poster hash: c5f54...6f8 Nei, det gjør det ikke. 2
kubrak Skrevet 14. desember 2014 #29 Skrevet 14. desember 2014 Selv om du ikke kan noe for det, så skjønner jeg at samboeren din reagerer sånn. Diaré i munnen!!! Du hadde jo nettopp hatt analsex, tenkte du ikke på at det kan skje? Synes synd på deg for det må ha vært utrolig flaut, men synes synd på han også. Du må nok bare gi han litt tid og vente til han eventulet kommer tilbake og har kommet over det hele. det er jo ikke akkurat forståelsesfullt eller barmhjertig å bli forbanna på noen pga et uhell 1
Gjest Hummels Skrevet 14. desember 2014 #30 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Elsker han deg så blir han ikke sur for et uhell! Han må være fryktelig barnslig. "GIIIID jeg fikk bæsj i munnen, nå går jeg hjem til mamma og får trøst!". Ja det må være grusomt ekkelt, men å rømme på den måten? Jeg hadde nok kastet opp ja, men hadde ikke blitt sur som en grineunge! Gjort er gjort, og jeg hadde nok ledd av det etterpå Endret 14. desember 2014 av Hummels
Yme Skrevet 14. desember 2014 #31 Skrevet 14. desember 2014 det er jo ikke akkurat forståelsesfullt eller barmhjertig å bli forbanna på noen pga et uhellJeg syns han overreagerer veldig. Jeg har gjerne analsex selv, og det har hendt at det har kommet bæsj, men da forsikrer jeg jenta om at dette er helt greit, og at jeg ikke syns hu er ekkel eller kjip, siden det egentlig blir min skyld, siden jeg driver å roter baki der.Jeg veit ikke helt hva hu kan gjøre med han fyren der, og jeg forstår at det er ekkelt å bli bæsja i ansiktet, men jeg syns han er utrolig lite forståelsesfull. 2
Ferny Skrevet 14. desember 2014 #32 Skrevet 14. desember 2014 Synes har reagerte veldig dårlig på det som skjedde. På hvilken planet lever han om han tror at du gjorde det med vilje? Tenker at det må ligge noe mer bak som gjør at han ble sint - kan nesten virke som om han leter etter en grunn til å bli sur på deg. Er det mer i forholdet som ikke fungerer så bra (i tillegg til at han reagerer irrasjonelt/barnslig på småting - for ja, dette er jo bare et lite uhell og en bagatell)...?
frisørsaksa Skrevet 14. desember 2014 #33 Skrevet 14. desember 2014 I HI står det at hun ble slikket i rumpa. Bakteriemessig sett kan ikke det sammenlignes med å slikke klitoris/nærheten av urinrøret. Tarmbakterier er farlige, men man unngår jo selfølgelig det man kan med god hygiene. Men nå er det nok avsporing fra min side Anonymous poster hash: c5f54...6f8 Ingenting er hygienisk med sex 1
Alice123 Skrevet 14. desember 2014 #34 Skrevet 14. desember 2014 Seriøst når man har litt mer spenstig sex enn misjonærstillingen under dyna ned lyset av, så kan slik hende! Ufrivillige kroppsvæsker forekommer, og da må man bare le det vekk og gjøre det beste ut av det. Å bli furten og løpe hjem til mamma er vel den dårliste reaksjonen man kan ha! Det sier langt mer om han enn det gjør om deg. Er dere veldig unge og/eller er dette hans første forhold? For det er en veldig umoden reaksjon fra han side, som vitner om lite erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #35 Skrevet 14. desember 2014 Vi er 21 år begge to. Til dere som tror han slikka meg i rumpa; nei, det gjorde han aldeles ikke. Har snakket med han på telefon dette siste døgnet, og han sier at han må ha et par dager til borte fra meg. Han sier ikke det var min feil og beklager seg. Likevel trenger han et par dager til å komme over hendelsen Ellers er forholdet vårt supert med der vi hopper veldig ofte til sengs og vi har det veldig fint sammen der vi bor selv om vi er studenter begge to. Han var nå heldig siden han er fra denne byen. Hadde jeg dratt til moren min måtte jeg ta fly i to timer. - ts Anonymous poster hash: 7880a...a6e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #36 Skrevet 14. desember 2014 Han var nå heldig siden han er fra denne byen. Hadde jeg dratt til moren min måtte jeg ta fly i to timer. - ts Anonymous poster hash: 7880a...a6e Til Island? Anonymous poster hash: ea048...6a7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #37 Skrevet 14. desember 2014 Til Island? Anonymous poster hash: ea048...6a7 nei? Jeg er fra nord og bor i sør? Anonymous poster hash: 7880a...a6e
BlackTulip Skrevet 15. desember 2014 #38 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Digger anal! Men dette var jo litt flaut og ekkelt.... Tenker at ting KAN skje når en velger å nyte analsex. Akuratt DET har jeg og typen snakket litt om...han MÅ tåle dritt på kuken skal dette praktiseres. Det KAN jo skje..... Heldigvis så er vi heldige så langt, jeg er nøye på NÅR vi har det...for å unngå pinlige situasjoner. Håper det ordner seg for dere <3 Endret 15. desember 2014 av BlackTulip
Gjest Strandet Skrevet 15. desember 2014 #39 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Det dummeste var sikkert å sitte på huk. :O Jeg forsto det slik at det var tilfelle her. #littmorsomforumtråd Endret 15. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #40 Skrevet 15. desember 2014 For noe dritt da :O Literally. hahaha Anonymous poster hash: 87214...895
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå