Gå til innhold

Bæsjet han i munnen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter seriøst på baderomsgulvet og griner akkurat nå. Kjæresten min og jeg hadde en heftig runde med analsex, og denne gangen kom han akkurat før meg. Siden jeg var så nær spurte jeg om han kunne slikke meg i mål, og han ba meg sette meg på ansiktet hans siden han ikke orket å ligge på magen. Så jeg gjorde det, og slikkinga var kjempedigg helt til jeg kjente at magen min rumlet noe helt forferdelig og før jeg visste ordet av det kjente meg noe vått og varmt renne gjennom skinkene.

Selvfølgelig fikk han også diareen min i munnen, og han ble så sint. Jeg kan ikke noe for det, og nå er jeg kjempedårlig i magen i tillegg til at jeg er så flau! Hva skal jeg si, og hva skal jeg gjøre? Hvorfor klarte jeg ikke å holde det igjen i det hele tatt?!

Anonymous poster hash: 7880a...a6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble så sint at han dro hjem til moren sin og sa at han blir der på ubestemt tid :( Jeg vil ikke miste samboeren over noen dårlige jordbær :(

Anonymous poster hash: 7880a...a6e
Skrevet

Ulempa med analsex, null kontroll rett etterpå... :/

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Der ville jeg sagt at det er noe man ikke kan noe for. Jeg også blir løs i magen av analsex.
Ja, det er kanskje ekkelt å få noens avføring i munnen men det hjelper over hodet ikke å bli sint og rømme for det.

Skrevet

Om du har analsex, burde du passe kostholdet slik at du ikke får diare. Diare får man jo av ulike grunner, men den mest vanlige er vel om man spiser noe man ikke tåler, eller bare spiser veldig usunt.

Gjest auroravictoria
Skrevet

Slutt å bruk hull nr to til sex.

Det skal kun brukes til en ting og det er avføring. Beklager, synes ikke synd på deg!

• Liker 16
Skrevet

Huff da! Du får min medfølelse. Forstår at han freaker litt ut akkurat nå, men du kunne jo ikke noe for det. La det roe seg litt, så kommer han nok tilbake :klem:

• Liker 1
Skrevet

Det er altså der uttrykket "Shit happens" kommer fra.

Det går seg nok til når alle får tenkt seg om. Ikke noe noen kan noe for.

Du var uheldig, han skvatt sikkert veldig overrasket

• Liker 1
Skrevet

For en dust

Anonymous poster hash: 8e4b1...4a7

Skrevet

Shit happens, og shit happens i hull nummer to. Takler man ikke det, er det bare å holde seg unna analsex.

Anonymous poster hash: d2d6d...b14
  • Liker 1
Skrevet

Slutt å bruk hull nr to til sex.

Det skal kun brukes til en ting og det er avføring. Beklager, synes ikke synd på deg!

da er du ikke med på slikking heller da?? Slikker der du tisser så....

• Liker 5
Skrevet

Selv om du ikke kan noe for det, så skjønner jeg at samboeren din reagerer sånn. Diaré i munnen!!! Du hadde jo nettopp hatt analsex, tenkte du ikke på at det kan skje? Synes synd på deg for det må ha vært utrolig flaut, men synes synd på han også.

Du må nok bare gi han litt tid og vente til han eventulet kommer tilbake og har kommet over det hele.

Skrevet

Vel, en ting er at du ikke tenkte over det, men hva i alle dager tenker han med? Hvis han syns det er så himla kvalmt, så burde han kanskje ha forstått at det alltid er en liten risiko for at noe dritt (phun intended) skal skje.

Anonymous poster hash: c5f54...6f8
  • Liker 2
Skrevet

Oh shit!

Skjønner godt at du freaker ut, det hadde eg og gjort! Men la han roe seg ned, så kjem han tilbake.

Etter ei stund, kjem dykk nok til å le av det :)

Det går så fint atte :) Du tenkte ikkje over det, og ikkje han heller. Det er sånn som skjer!

<3 <3

• Liker 1
Skrevet

endetarmen skal ikke brukes til sex, den er beregnet på at ting skal ut, ikke inn.

Hvis man insisterer på å putte ting inn der, ja så skjer sånt som dette.

Forholdet blir aldri det samme igjen når du har driti kjæresten i munnen sier jeg bare

Anonymous poster hash: 8330a...223
  • Liker 7
Skrevet

Den der var lei. Skjønner godt at du er fortvilet. Men om han virkelig tror at du gjorde det med vilje, så er nok forholdet over.

Når han roer seg litt ned, blr han skjønne at du ikke kunne noe for det. Diare som kommer brått på, kan ikke stoppes. Han bør også klare å relatere det til analsexen, han var selv med på å starte det. Men selv om han innser dette, kan opplevelsen ha vært så ydmykende at han ikke takler å fortsette forholdet.

• Liker 1
Skrevet

da er du ikke med på slikking heller da?? Slikker der du tisser så....

Du vet du ikke pisser ut av klitten..?

• Liker 2
Skrevet

Men forskjellen?? Kan ikke si det er helt feil å ha noe oppi rompa, også er det helt greit å slikke hvor du tisser.. blir akkurat det samme :)

Tenker man bakterier o.l så er ikke tiss og bæsj det samme nei.

• Liker 3
Skrevet

Du vet du ikke pisser ut av klitten..?[/quote

mm, men hvem slikker bare akkurat på den bittelille tappen?? Pissehullet er rett under, så litt vanskelig å unngå eller hva??

• Liker 2
Skrevet

Tenker man bakterier o.l så er ikke tiss og bæsj det samme nei.

Her var tilfellet pikk i rompe, det går lett an å bare vaske :) slikking vil si at du bruker munnen, derfor syns jeg det blir likt.. men misforstå meg rett, jeg liker begge deler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...