Gå til innhold

høyere sexlyst enn typen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skaff deg en bra vibrator fra kondomeriet.

Anonymous poster hash: 7cf91...e1c

hadde en vibrator tilfredstilt meg, så hadde jeg ikke skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis sex blir et tema som mases om ofte blir han nok lei, og får enda mindre sexlyst. Snakker av erfaring. Har det slik selv i mitt forhold. Syns vi har for lite sex, men har valgt å finne meg i dette, ettersom han er den jeg ønsker å tilbringe resten av livet mitt med. Tror du må vurdere hvorvidt du kan leve med det eller ikke. Men å unngå å ha sex med han når han har lyst kan fort virke mot sin mening. Bruk heller sjansen når han er kåt til å faktisk ha sex. Kanskje et dumt spørsmål, men har du spurt han hvorfor han ikke vil ha sex oftere? Det kan jo hende at han ikke er helt fornøyd med hvordan sexen deres er nå, men at han ikke tør å si i fra. Sier ikke at du er dårlig i sengen, men alle har jo sine preferanser. Det kan også hende at han bare har mindre sexlyst enn deg, enkelt å greit.

Beklager om svaret mitt kanskje ikke hjelper deg så mye..

Anonymous poster hash: 71909...d51

Vi har jo hatt problemer, ca to uker etter han flytta inn så fikk han problemer med potensen, så sexen har vært helt ubrukelig, han har bare tømt seg uten å tilfredstille meg etterpå, så jeg ville ikke ha sex mer...og nå er vi i en fase hvor han ikke er kåt for fem øre, og selv om jeg vet han ikke får opp utstyret sitt, så er jeg likevel villig til å ha sex, fordi vi har så vidt blitt sammen og å starte et forhold med potensproblemer er ikke toppers for min del, var sammen med exen i 4 år og han var aldri interessert i sex, så sex er utrolig viktig for meg, var i forhold i 4 år med en som slet med potensen og for tidlig utløsning uten å tilfredstille meg, og nå er jeg der igjen med den nye typen min, er ikke så alright

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud å dømmende og ubehagelige folk er innpå her da? har ikke bedt noen om å fortelle meg hvor teit jeg er, bare spør om råd jeg, hva jeg kan gjøre for å få opp humøret og glemme det...

Hva mener du? Jeg skriver jo at du ikke er alene og at jeg skjønner hvordan du har det.

Jeg er den første AB du siterte i innlegget forresten.

Anonymous poster hash: c3c6a...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis han blir kåt å prøver seg så vil jeg ikke ha sex med han ettersom jeg har gått rundt kåt i to uker.

Anonymous poster hash: 7c4a0...97a

Da har du funnet en moden og konstruktiv løsning på problemet ditt. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Jeg skriver jo at du ikke er alene og at jeg skjønner hvordan du har det.

Jeg er den første AB du siterte i innlegget forresten.

Anonymous poster hash: c3c6a...d1a

Mente ikke deg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

hadde en vibrator tilfredstilt meg, så hadde jeg ikke skrevet her.

Blir ikke det samme å gjøre jobben selv nei...Det vet jeg alt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dama gnålet om sex i tide og utide? hadde jeg bedt henne skaffe seg en elsker. Problem solved.:)

Anonymous poster hash: 23d31...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vet at jeg ikke klarer å ta initativ, og respekterer det, men når han trener hver eneste dag og er en slakt når han kommer hjem på kvelden og sovner så er det ikke så enkelt å prøve seg...og at jeg sendte bilde av meg selv er ganske stort steg fra min side og at han ikke har rørt meg siden bilde ble sendt for fem dager siden gjør at jeg ikke gjør det igjen...når jeg sender et bilde og han kommer hjem og sovner så er det ikke så mye jeg får pirra han med akkurat....

har vært sammen i 9 mnd, men han bodde i en annen by, så vi så ikke hverandre så ofte, men ble ikke offesielt før i august, og han flytta inn i oktober hvis du skjønner :P

jeg føler det er litt kjedelig at sexen har dabbet av allerede, i helger har vi på en måte tid til å ha sex og han sovner sånn i 22 tiden hele helgen og det blir ikke noe sexx da...

Du sier han trener hver dag? Vet du at testosteronnivået daler etter en lang og tung treningsøkt med vekter. Kroppen føler seg kjørt og utslitt. Da er det siste man har overskudd til sex. Ha sex om morgenen. Da er testosteronnivået på topp hos menn etter ei lang natt. Jeg trente veldig seriøst i noen år. Merket til slutt at sexlysten dalte, pga var konstant sliten. Kondisjonstrening gir overskudd, mens styrke bryter ned kroppen. Etter 1 uke på sofaen, var jeg plutselig så kåt at jeg kunne knulle 5 ganger på rad. Fikk tilbake overskuddet.:)

Anonymous poster hash: 23d31...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...